Hoofdstuk 15

320 4 0
                                    

Het is alweer een maand geleden dat ik uit het ziekenhuis ben gekomen en in het ziekenhuis was ook de laatste keer dat ik Kiddanger heb gezien...
Ik zou hem zo graag nog een keertje willen zien!
mijn droom is wel uitgekomen, IK HEB KIDDANGER GEZIEN een paar keer zelfs...maar dat allemaal binnen een week...ik zou hem zo graag vaker willen zien....DING DONG!
De deurbel gaat, dat zullen vast Kira en Julia zijn. We gaan vandaag naar Henry's huis om aan het economie project te werken.
Ik pak mijn tas en loop naar de deur "heyyyy" zeg ik terwijl ik de deur open doe "hayyyyy" roept Kira vrolijk terug "heb je al je spullen?" vraagt Julia
Ik check nog even snel mijn tas "Ja, ik heb alles, kom dan gaan we!" ik pak snel mijn fiets en we fietsen naar Henry's huis.
"Als het goed is is het hier" zegt Julia kijkend naar Google maps op haar telefoon. We staan voor een heel mooi huis. "Wow Henry's huis is niet verkeerd" zegt Kira terwijl ze het huis van top tot teen bekijkt.
We zetten onze fietsen neer en lopen naar de voordeur en bellen aan.
Charlotte doet open en zegt "Hey, fijn dat jullie er zijn! Kom binnen!" We lopen naar binnen, ik kijk om me heen en .... Dit huis ziet er zo gezellig uit ! Ik kijk de kamer rond en zie Henry en Jasper staan in de keuken. Ze staan samen voor de koelkast te discussiëren

Ik probeer te horen wat ze zeggen maar het enige wat ik hoor is:

"Dude!"
"Bro!"
"Dude!"
"Bro!"
"Dude!"
"Bro!"

Charlotte loopt naar ze toe en zegt "jongens praat met normale zinnen ! Uit Dude en Bro kan je niet met elkaar communiceren!"
Henry "Jasper heeft net deze hele fles cola leeg gedronken!"
Jasper "Ik had dorst!"
Henry "dan pak je toch water uit de kraan ! Dit was voor vanmiddag voor als we aan economie gaan werken!"
Jasper "oooohhh ja Euuu daarrrreeee had ikkkk niet over-na-gedacht"
Henry zucht
Charlotte "Hey jongens Stella,Julia en Kira zijn er!"
Henry en Jasper kijken verbaast om

"Oh Hey" zegt Henry en loopt naar ons toe "jullie zijn vroeg"
Ik merk dat ik, Julia en Kira alle drie een beetje blozen ☺️
"Willen jullie wat drinken?" Vraagt Henry "we hebben geen Cola"
"Doe maar water" antwoord ik
Ook Kira en Julia nemen water
Dan gaan we op de bank zitten en pakken we allemaal onze spullen erbij.

Nadat we een hele middag aan ons project hebben gewerkt hebben we het project eindelijk af. Het was echt gezellig met Henry, Charlotte en Jasper ( en Julia en Kira natuurlijk 😉)
Als we op het punt staan om weg te gaan voel ik een zachte hand op mijn schouder.
Ik draai mezelf om en sta oog in oog met Henry. Henry haalt snel zijn hand van mijn schouder af en doet een stapje naar achter en zegt "we zouden vaker moeten afspreken, het was gezellig"
"Ja klinkt gezellig" zeg ik enthousiast, ook Julia en Kira knikken instemmend

Henry danger, STELLAWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu