Stella pov
De mannen met zwart masker staan om de kassa heen en halen een pistool uit hun broekzakken. 3 mannen met het zwarte masker richten op het onschuldige meisje achter de kassa en roepen "GEEF AL HET GELD NU !" En de andere 4 staan met hun pistolen gericht naar het publiek.
Ik sta óók in het publiek én ik sta bij de kassa. Er word 1 pistool op Mij, Julia en Kira gericht. We staan alle drie bevroren stil met angst dat hij zal elk moment kan schieten.Bij de Kassa word steeds harder geschreeuwd "geef dat geld!"
"Sneller straks zijn Captainman en Kiddanger hier!"Captainman en Kiddanger waar blijven ze nou! Waarom duurt het zolang voordat ze er zijn?
Ineens hoor ik Julia fluisterend achter me "wie zijn die criminelen achter die zwarte maskers?" "geen idee" fluister ik terug. STIL ! Schreeuwt de man die het pistool op ons gericht heeft. En Richt zijn Pistool op mij en Julia.
Ondertussen pakken ze het laatste geld van de kassa. Dan staan Captainman en Kiddanger ineens bij de ingang van de supermarkt "Oh nee man daar zijn Captainman en Kiddanger" roept 1 van de mannen met de zwarte maskers.
Henry Pov
We zijn aangekomen bij de supermarkt we zijn een beetje aan de late kant door een overval bij de bank maar we zijn gelukkig nog op tijd. De 'Blackmasks' zijn er nog. De ' Blackmasks' zijn een groep van 7 criminelen met zwarte maskers en ze hebben een bepaalde soort tactiek van inbreken. Ik en Captainman hebben ze al een keer gevangen en naar de gevangenis gebracht, maar zo te zien zijn ze ontsnapt en hebben ze zich bewapend met pistolen. Ze richten nu op het publiek in de supermarkt en op ons...
"Oke kid, hier is het plan" zegt Captainman
"Maar we hebben nooit een plan" antwoord ik
"Ja oke dat weet ik maar deze keer hebben we er even snel 1 nodig want zij zijn met 7 man en bewapend. Je weet hoe heftig het gevecht de vorige keer met ze was ." Zegt Captainman Ik knik "oke dus wat wat is het plan vraag ik"
"Jij gaat eerst ervoor zorgen dat het publiek veilig buiten is en dat 'Blackmasks' hun pistolen niet op het publiek gebruiken en help mij daarna met het oppakken van de bende"
"Oke"antwoord ik. Captainman loopt naar de 'Blackmasks' en word ondertussen een aantal keer geraakt door het pistool...,maar hij is toch onverwoestbaar dus daar hoef ik me verder geen zorgen over te maken.
Ik pak mijn laser en ren richting de kassa. Ik zie dat er 1 van de Blackmasks zijn pistool richt op... STELLA, KIRA EN JULIA!? Ik zap snel met mijn laser het pistool uit zijn hand en ren naar hem toe en trap hem opzij. Hij valt op de grond . Ik pak zijn pistool en ren naar Stella, Kira en Julia. "Zijn jullie oke?" Vraag ik. Ze knikken snel en dan roept Stella "Kijk uit Kiddanger achter je!" Ik kijk achter me en die gast van de Blackmasks die ik net een trap heb gegeven beukt tegen me aan waardoor we op de grondvallen. Het pistool glijd uit mijn hand een meter van mij vandaan.
JE LEEST
Henry danger, STELLA
FanfictionStella is een hele grote fan van Captainman en Kiddanger(vooral Kiddanger) en wilt ze heel graag een keertje ontmoeten. Zal ze ooit een keer Kiddanger ontmoeten? Zal ze zich daardoor in de problemen brengen ? Zal Kiddanger haar wel redden? En wa...