Hlavní postavy:
Jung Hoseok
- 21 let
- povaha: nešťastný, milý, přátelskýMin Yoongi
- 22 let
- povaha: hodný, odvážný, chytrýVedlejší postavy:
Park Jimin
___
Hoseok stál v koupelně a díval se na sebe do zrcadla.
Před chvílí se s ním rozešla jeho, těď už ex-přítelkyně. Byl z toho strašně smutný. Miloval ji vážně moc a ona se s ním, z neznámých důvodů, rozejde. Nenáviděl se za to, i když za to mohla ona.
Teď stojí a rozmýšlí se, jestli to má vážně udělat. Nakonec se rozhodl....
Ano. Udělám to....
Odsunul část zrcadla nad umyvadlem a vzal si plastovou lahvičku s práškama. Otevřel ji a nasypal si do ruky několik pilulek. Několik prášků mu spadlo do vody v umyvadle, o které se opíral. Spolkl tedy všechny 3 prášky, aniž by je zapil vodou.
Oblékl se do černého oblečení a šel ven.
Cestou se mu začalo už rozmazávat vidění, ale nijak to neřešil. Najednou mu začala klesat víčka, přestával mít kontrolu nad svým tělem. Chodil jako hadrová panenka, nad každým krokem se otřásl. S každým krokem ucítil nepříjemné zatepání v hlavě.
Zamotaly se mu nohy a on tak spadl do hluboké temnoty...
***
Pomalu cítil, že se probouzí. Pomalu otevřel oči a uviděl nad sebou bílý strop.
Že by nebe?
,,Konečně jste vzhůru." uslyšel mužský hlas. Podíval se tím směrem a uviděl menšího černovláska. Na sobě měl bílý plášť, byl to snad nějaký doktor?
Hoseok mlčel, jen se na něj díval. On si odkašlala a Hoseok uhl pohledem. Chlapec se tomu lehce zasmál.
,,Jak jsem se sem dostal?" zeptal se Hoseok najednou.
,,Jel jsem domů a najednou jsem z dálky viděl ležet někoho na chodníku. Tak jsem u něj zastavil a byl jste to vy. Tak jsem vás odnesl k sobě do auta a přivezl sem. Jsem tu zdravotní bratr." vysvětlil chlapec.
,,A jak se jmenujete?" zeptal se Hoseok.
,,Jsem Min Yoongi a vy jste?" zeptal se Yoongi.
,,Já jsem Jung Hoseok." řekl Hoseok. Yoongi k němu přišel a podal mu ruku. Hoseok ji samozřejmě přijal.
,,Těší mě." usmál se Yoongi. Hoseok musel uznat, že je velmi roztomilý.
,,Taky mě těší." usmál se na něj Hoseok a pustil jeho ruku. Chvíli si jen dívali do očí, dokud Hoseok neuhl pohledem a nezčervenal. Yoongi se tomu potichu zasmál.
,,Musím se tě zeptat na pár otázek." odmlčel se Yoongi a Hoseok pokývl hlavou na náznak, že se může ptát.
,,Kolik ti je?"
,,21."
,,Co jsi dělal před tvou procházkou, kde jsi omdlel?" zeptal se Yoongi. V jeho hlase byl slyšet nepatrně vztek, což Hoseok nechápal, ale neřešil to.
,,Víš.. Opustila mě přítelkyně a já... Miloval jsem ji a přišlo mi, že bez ní nemůžu žít. Tak... Jsem se chtěl předávkovat prášky." odpověděl. Yoongi si to všechno někam zapsal.
ČTEŠ
BTS oneshots {on request}
FanfictionOneshoty na žádost o BTS UPOZORNĚNÍ: Velké pauzy s vydáváním! Nepíšu smuty! Žádosti mi prosím posílejte buď do soukromých tady na wattpadu nebo ideálně do dms na instagramu @jane_love_bts. Když napíšete žádost do komentářů, váš komentář se mi může...