Vampires, hybrid
~~~
,,Ale brzy se vrať!" zavolal na svého kamaráda malý liščí hybrid.
,,Jasně, neboj, Jimin ssi," utěšoval ho oslovený.
,,Neboj, neboj. Furt jen samý ,,neboj". Běda, jestli to dopadne jako minule. Taehyung ssi," oslovil ho stejným způsobem. Taehyung se usmál a upaloval do lesa.
Jeho kamarád narážel na to, že se před pár dny potuloval u hranic mezi jejich hybridí říší a sousední upíří říší. Svět se totiž dělil na různé říše. V každé žily odlišné bytosti. Víly, vlkodlaci, upíři, a tak dále.
Existovala tu ale i jedna říše, kde mohli žít pomíchaně. Všichni spolu. Všichni věděli, kde to je, ale většina tam nechtěla. Jelikož se jim líbilo, takřka ,,mezi svými".
Taehyung i Jimin se upírů báli. Z vyprávění totiž hodně zaslechli, že upíři jsou zlí a podlí. Ale i chytří. Toho prý dokážou využít tak, že ti nakonec vysajou všechnu krev.
Taehyung se jich bál, to ano, ale myslel si, že Jimin jen přehání. Navíc miloval prozkoumávat les. Měl to také v krvi, stejně, jako lásku k medu. Ano, byl totiž medvědí hybrid.
Rozhodl se, že se opět půjde projít k hranicím. Něco ho k nim táhlo, s největší pravděpodobností to byla zvědavost, které nedokázal odolat. Proto se tedy začal procházet podél hranic.
Najednou uslyšel, jak se cosi ve křoví blízko něj pohnulo. Lekl se a stál, jako by mu přimrzla chodidla k půdě pod nima. Najednou ze křoví vyběhl nějaký kluk, s krví na obličeji a černým oblečením, které bylo trochu špinavé.
Taehyung chtěl začít křičet, ale chlapec ho umlčel tím, že mu dal přes pusu svou dlaň.
,,Shhh." vydal ze sebe chlapec. Taehyung si i mohl všimnout jeho ostrých špičáků, jelikož zhluboka dýchal a měl přitom pootevřenou pusu. Najednou byly slyšet kroky a zvuky řetězů a železa. Chlapec si nasadil kapuci, přirazil Taehyunga na nejbližší strom a přilepil se na něj.
,,Prosím." To bylo poslední slovo, které od něj Taehyung slyšel, než ho chlapec políbil. Taehyung ho chtěl ihned odstrčit, ale pak ho napadlo, že třeba chlapec utíká pryč. Ale co když je to zločinec? Co když mu vysaje krev? Ale proč by ho zločinec prosil a byl tak vystrašený jako právě ten chlapec?
Tak se Taehyung nechal líbat cizím upírem, kterého právě asi nahání nějaká stráž upíří říše. Najednou se kroky začaly blížit k nim. Taehyung vycítil, že se chlapec bojí. Ani nevěděl, proč, ale stiskl jeho ruku a zapojil se do jejich polibku.
,,Hej vy dva!" zavolal na ně jeden z nich. Jungkook se od Taehyunga odtáhl. Taehyung před něj předstoupil.
,,Co chcete?" zeptal se Taehyung. Bál se jich, ale snažil se znít ochranářsky.
,,Neviděli jste tady upíra? Červená mikina, celej špinavej?" Taehyung se podíval na chlapce. Třeba není ten hledaný. Však nemá červenou mikinu.
Chlapec zakroutil hlavou, byl celou dobu otočený zády k nim. Taehyung se otočil na ty upíry.
,,Ne, neviděli," odpověděl Taehyung.
,,Dobře, díky," poděkoval jeden z nich a odběhli pryč. Když už je nebylo v dohlednu, Taehyung se otočil na toho chlapce. Jenže ten už utíkal pryč, směr hybridí říše. Taehyung se rozeběhl za ním a přirazil ho na strom. Chlapec vypadal překvapeně a vyděšeně. Asi si myslel, že jsou to ti druzí upíři.
,,Tak to teda ne. Jen tak si mě támhle přepadneš, beze slov mě políbíš a jen tak si utečeš? Bez vysvětlení? A navíc jsi zraněný a potřebuješ ošetřit. Pojď se mnou, ošetřím tě u sebe doma. Mám spolubydlícího, kterej asi nebude moc rád, ale to je mi jedno. Jdeme."
ČTEŠ
BTS oneshots {on request}
FanficOneshoty na žádost o BTS UPOZORNĚNÍ: Velké pauzy s vydáváním! Nepíšu smuty! Žádosti mi prosím posílejte buď do soukromých tady na wattpadu nebo ideálně do dms na instagramu @jane_love_bts. Když napíšete žádost do komentářů, váš komentář se mi může...