22. Light [Taekook]

255 13 2
                                    

15+
Top: Jungkook
Bottom: Taehyung

Byl slunný den, den jako každý jiný a bylo zrovna po trhu. Mladý chlapec Jungkook, který byl známý pro svou laskavost a který zrovna měl dokoupeno, spatřil menší starou paní, která se opírala o svou dřevěnou hůl a nesla, na pohled, těžkou tašku.

,,Dobrý den, stařenko. Pojďte, pomůžu vám." nabídl se jí ihned, jak k ní přiběhl. Převzal si od ní její tašku, která byla opravdu vcelku těžká a začal stařenku i podepírat.

Zanedlouho došli k jednomu lesu, kde ho stařenka po dlouhé cestě, kdy ho navigovala, zastavila.

,,Jsi moc hodný, Jungkooku. Tady ode mne něco máš." řekla a z kapsy vytáhla černý, na pohled špinavý kámen. Jungkook si ho od ní se zmateným pohledem převzal.

,,Jednou tě dovede k tomu pravému." řekla a pak se vydala do lesa. Jungkook se na ten kámen zprvu zamyšleně díval, ale po pár sekundách ho s pokrčením ramen schoval do kapsy od svých kalhot.

Jungkook konečně přišel domů. Žil se svou nemocnou matkou a svým starším bratrem, se kterým se o ní starali. Dělali, co jen mohli, ale i tak neměli dost peněz na to, aby jí zaručili léčbu.

,,Jungkooku, musím ti něco říct." přišel k němu po večeři jeho bratr Junghyun.

,,Ano, hyung?" otočil se na něj Jungkook.

,,Musíme se přestěhovat do sousedního království." řekl Junghyun. Jungkook na něj vykulil oči.

,,Ale však to nemůžeme! Co máma? Jak ji tam asi dostaneme? A navíc, proč bysme se tam měli stěhovat?" začal na něj chrlit Jungkook jednu otázku za druhou.

,,Chci se tam odstěhovat, protože jsem slyšel, že tam je hodně volných míst jako pracích na zámku a že tam mají vysoký plat. Jeli bysme vozem a s koňmi, které mi půjčí můj kamarád, takže máma bude v bezpečí," odmlčí se Junghyun.

,,Navíc tady stejně nemůžeme zůstat. Střecha nám padá na hlavu a stále si málo vyděláváme. Máme sotva na nějaké jídlo natož na nějaké léky pro mámu." dořekl Junghyun.

,,A kde budeme bydlet tam?" zeptal se hned Jungkook.

,,Strýc ti tam odkázal dům." řekl Junghyun.

,,Mně?" podivil se Jungkook.

,,Ano. Víš, jak nedávno zemřel? Tak svůj dům odkázal tobě." řekl Junghyun.

,,No dobře. A kdy tedy odjíždíme?" zeptal se ho Jungkook.

,,Zítra ráno." odpověděl mu Junghyun. Tato odpověď Jungkooka opět zaskočila.

,,Už?!" vyjekl.

,,Ano, takže si běž sbalit a pořádně se vyspi." řekl Junghyun a nechal Jungkooka zmateně stát ve svém pokoji.

***

Hned ráno se vydali na cestu.

Po dlouhé a namáhavé cestě se všichni tři dostali do království. Ubytovali se ve svém novém domě a Junghyun se ihned vydal na zámek. Jeden z nich totiž musel zůstat doma s matkou a tak tam zůstal Jungkook.

Jeho bratr se zanedlouho vrátil a oznámil jim, že má práci podkoního. Zjistil, že prý za to je vcelku slušný plat.

Jungkook se tedy též vydal do zámku. Už byl před branami a chtěl jít, jenže ho zastavili dva strážníci, kteří stáli vedle velkých vrat.

,,Kdo jsi?" zeptal se jeden z nich.

,,Jungkook. Jdu se ucházet o nějakou práci." řekl Jungkook. Strážníci ho s přikývnutím nakonec pustili. Tak se tedy ocitl na dvoře, který ale nebyl příliš velký.

BTS oneshots {on request}Kde žijí příběhy. Začni objevovat