18. Youtuber [Yoonkook]

231 11 3
                                    

Hlavní postavy:

Min Yoongi

- 18 let
- povaha: stydlivý, tichý, submisivní

Jeon Jungkook

- 18 let
- povaha: dominantní, chytrý

Vedlejší postavy:

Park Jimin
___

Byl den, jako každý jiný. Chlapec Min Yoongi seděl se svým kamarádem Parkem Jiminem v McDonald's. Yoongi opět byl myšlenkami mimo. Myslel na kluka, který mu ukradl srdce, jak by mu on sám řekl. Kdyby ho měl šanci potkat.

,,Hej! Yoongles, vnímáš?" zamával mu Jimin před očima.

,,C-cože?" probral se Yoongi z myšlenek.

,,Zase jsi přemýšlel o něm?" pozdvihl Jimin obočí.

,,J-já.. J-já jsem j-jen-.." ,,Nevymlouvej se." řekl Jimin. Yoongi sklonil hlavu ke špičkám svých bot.

,,Dneska by měl streamovat." řekl Jimin bez zájmu.

,,Já vím." řekl Yoongi. Věděl všechno. Kdy bude streamovat, kdy bude jeho nové video a podobné věci. Sledoval každý jeho profil na jakékoliv sociální síti, kde většinou přidával informace o streamech a nových videích.

,,No jo. Ty o něm víš všechno." řekl Jimin s protočením očí.

,,Jenže on neví ani to, že existuji (tohle všechny známe, že?)." povzdechl si Yoongi.

,,Panebože, tak ho kontaktuj! Nebo si vyber někoho jiného." A už je to tu zase.

,,Jimine... Kolikrát ti mám říkat, že mu píše spousta fanoušků, jaká je šance, že odepíše zrovna mě? A navíc.. Miluju jen jeho, smiř se s tím." řekl Yoongi a Jimin znovu obrátil oči v sloup.

Jednou se mu přiznal, že ho miluje, no Yoongi má oči jen pro toho svého youtubera, jak mu Jimin vždycky říkal. Štvalo ho to. Stejně s ním nikdy nebude, tak proč by nemohl chodit s ním?

,,Hej.. Nebuď zase takový, jo? Nevíš ani, jestli je na kluky, takže klid. U mě to víš." řekl Jimin a Yoongi se plácl do čela.

,,Naposledy ti říkám.. Miluju. Jen. Jungkooka. Ne tebe, smiř se s tím." řekl naštvaně Yoongi.

,,Pff. Však jo." odfrkl si Jimin. Zanedlouho měli dojezeno, zaplatili a každý šel svou cestou.

Yoongi doma zasedl za pracovní stůl a začal dělat úkoly do školy. Nastavil si budík na 4:57PM, aby nezmeškal stream, který byl v pět. Pak se pustil do dělání úkolů.

***

Zrovna dopsal poslední slovo a začal mu zvonit budík. Ihned ho vypl a šel do postele, kde si vzal notebook. Bude mít alespoň větší obrazovku. Za necelé tři minuty mu přišlo upozornění o jeho začínajícím streamu. Ihned na to klikl a mohl ho vidět.

,,Ahoj guys! Vítejte u dalšího streamu." usmál se Jungkook a Yoongi se začal okamžitě také usmívat. Jungkookův roztomilý, králičí úsměv byl totiž nakažlivý.

,,Mám pro vás menší překvapení, ale to až na konci streamu." řekl a pak už začal normálně odpovídat na otázky a podobné věci. Yoongi by se ho taky na něco zeptal, ale věděl o něm snad všechno.

Pak Jungkook začal hrát Overwatch. Yoongi to s úžasem sledoval. Nikdy mu takové hry nešly. To byl jeden z důvodů, proč nebyl jeho typ.

,,Moc děkuji Lalisa_lollipop za donate 50572,47 wonů (1000 Kč, 37,50 eur)." řekl Jungkook a usmál se. Yoongi ale poznal, že to bylo falešně. Proč ale?

BTS oneshots {on request}Kde žijí příběhy. Začni objevovat