,,Dej mi ty úkoly." přišla k menší černovlásce blondýnka. Černovláska si povzdechla a předala jí všechny papíry s výpisky a vším možným, které celou noc dělala za ní.
,,Šikovný šprt." řekla blondýna a drkla do ní ramenem tak, že se černovláska jménem Soojin skácela k zemi. Samozřejmě se blondýna a její nejlepší kamarádka, která byla jako její ocásek, zasmály a vydaly se do třídy. Vše se odehrávalo na chodbě, ale nikdo jí nebyl ochoten pomoci.
Soojin tedy sama vstala a vydala se do své třídy, kterou bohužel sdílela s onou blondýnou. Tam se posadila do své lavice a nachystala si všechny potřebné věci na další hodinu, která se zazvoněním a příchodem učitele začala.
***
Hodina byla někde v polovině. Soojin jen seděla, podepírala si hlavu a bez mrknutí koukala do jednoho bodu, aniž by vnímala okolí. Najednou ale někdo zaklepal na dveře, což vcelku upoutalo její pozornost. Ovšem jen natolik, aby pouze mrkla a dívala se opět do jiného bodu.
Své zírání však přerušila, když se otevřely dveře a všichni z její třídy si začali mezi sebou něco šeptat. Soojin se tedy podívala, kdo tak moc zajímavý přišel do jejich třídy.
Byl to brunet menší postavy s nějakými papíry v rukou, které poté předal učitelovi. Soojin musela uznat, že je ten chlapec celkem hezký a zároveň si uvědomila, že ho nikdy neviděla.
Onen brunet vše vyřídil s učitelem a pak odešel, aniž by se porozhlédl po třídě, kde si všechny holky něco šeptaly mezi sebou. Soojin ho sledovala dokud neopustil třídu. Doufala, že se o něm třeba něco víc dozví.
***
Hodina konečně skončila a všechny holky se rázem seskupily k jedné lavici, ovšem kromě Soojin.
Ta seděla stále u své lavice a četla si knížku. Žádné kamarády neměla. Jediná její kamarádka přestoupila minulý rok na jinou školu. Soojin to zvládala špatně. Naštěstí se spolu stále vídají, ale není to tak, jako dřív.
Soojin upoutal pozornost rozhovor, který vedly ty holky. Věděla, že je neslušné odposlouchávat cizí rozhovory, ale byla až moc zvědavá.
,,Je prej ze čtvrťáku a prej chodí do hudebního kroužku." řekla jedna z nich. Soojin se zarazila. Taky chodí do hudebního kroužku, tak jaktože ho tam nikdy neviděla? To je snad nový?
,,Taky se tam půjdeme přihlásit, ne?" řekla další z nich. Všechny přikývly a vyběhly ze třídy. Soojin jen zakroutila hlavou a nadále se věnovala knížce.
***
Bylo odpoledne a zrovna byl den, kdy je hudební kroužek. Moc se tam netěšila. Byla si jistá, že tam budou všechny holky z její třídy, kdo ví, jestli tam nebudou i holky z dalších ročníků.
A jakoby to přivolala.
,,Popravdě mi řekněte, proč jste se sem všichni tak najednou přihlásili?" zeptal se vedoucí klubu. Soojin zrovna vešla do zkušebny. Prošla kolem vedoucího a sundala si ze zad batoh s kytarou, kterou opřela o stůl a sama se také opřela.
V místnosti bylo najednou ticho. Žádná z dívek neměla co říct.
Najednou se ale otevřely dveře a do místnosti vešel onen brunet. Všechny holky začaly pištět. Soojin si zakryla uši.
,,Dost!" zakřičel vedoucí.
,,Už to chápu. Pokud jste přišli jen kvůli tomu, abyste mohli být blízko tady Yoongiho, můžete odejít." řekl přísně vedoucí. Všechny holky, které tam nebyly přihlášeny, vstaly a se smutnými výrazy a nějakými připomínkami zmizely ze zkušebny.
ČTEŠ
BTS oneshots {on request}
FanfictionOneshoty na žádost o BTS UPOZORNĚNÍ: Velké pauzy s vydáváním! Nepíšu smuty! Žádosti mi prosím posílejte buď do soukromých tady na wattpadu nebo ideálně do dms na instagramu @jane_love_bts. Když napíšete žádost do komentářů, váš komentář se mi může...