"Bu nasıl? "
"Iı buda olmaz. Şu kırmızıyı dene"
Selin'le gece için elbise deniyorduk.
Ve Selin hiç birini beğenmiyordu. Kırmızı straplez bir elbiseydi sıradaki. Banyoda giyinip geldim."Aa kız çok güzel oldu buu. Kesin bununla gidiceksin"
Dedi gülümseyerek. Evet üzerimde hoş durmuştu,bende beğenmiştim ama fazla açıktı.
"Açık değil mi aşkım? "
"Açık... Ama çok güzel oldu. Yani sen bilirsin. "
"Bu elbiseyle gitcem"
"Tamam eee bak bu elbiseye uygun bir ayakkabı getirdim gerçekten çok çok çok güzel olacak"
Benden heyecanlı kuzum. Ben pek elbise almadığım için kendi elbiselerini getirmişti onun yanında bir kaç ayakkabıda getirmişti demek ki... O ayakkabıyı kutudan çıkarırken bende takılara baktım. Siyah bir küpe ve kolye taktım.
Ayakkabılara baktım. Elbiseye yakın tonda bir rengi vardı. Ve topukluydu.
Selin bir cevap bekler gibi yüzüme bakıyordu. Buruk bir şekilde gülümsedim. Selin'e sarıldım.
"Bebeyim sende olmasan."
Makyaj yapmadım. Saçlarımı da olduğu gibi -kıvırcık- bıraktım. Bugün,yarım saat sonra Ela çıkacaktı. Hatta yarım saatten de az kalmıştı. Selin'in heyecanı yüzünden erkenden giyinip oturmuştum. Mutfağa indik
"Bebeyim sana çok güzel bir içecek yapıcam"
Deyip frozen yapmak için malzemeleri çıkardım.
Bir kaç top dondurma, buz ve karpuz parçalarını blenderda karıştırdım. Hazır olunca milkshake bardaklarına koyup pipetleri yerleştirdim. Bardağın birini Selin'e uzattım diğerini de kendim alıp tadına baktım. Güzel olmuştu. Baya. (Yazarınız size beleşten frozen tarifi de verdi. Hadi yine iyisiniz♡)
◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
"Çok güzel olmuş lan. Yusuf yaptı diye demiyorum. Harbiden mükemmel "Dedim Ela'nın klibini hipnoz olmuş bir şekilde izlerken.
Ve biraz sonra gelen aramayla yerimden sıçradım.
"Gelmiş! Yusuf gelmiş!"
Aşırı heyecanlıydım aşşırı. Doğum günüm diye değil. Yusuf'la yemeğe çıkacağımız için. Ben doğum günümü hiç sevmezdim zaten. Babam yanımda değildi çünkü, hiç bir zaman.
Son kez aynaya baktım ve Selin'e sarılıp çıktım. Şuan heyecandan bulutlara kadar uçabilirdim. Ne kadar anlamsız bir cümle dimi? Ama olsun çok heyecanlıyım.
"Merhaba! "
Dedim. Merhaba ne ya? Yıllardır görmediğin arkadaşınla karşılaşmışsın gibi.
"Gidelim mi? "
Gidelim. Çocuk anladı yüzüne salak salak bakacağımı 'gidelim' diyor. Avanak gibi kafa salladım.
◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
Garsonun masamıza getirdiği pastaya baktım şaşkınca. Daha yeni yemeğimizi bitirmiştik."Beyefendi sanırım bir yanlışlıklık oldu. Biz pasta istemedik"
"Hayır. Bir yanlışlık yok."
Dedi Yusuf elimi tutarak.
"Doğum günün ya hani? "
Dedi ekleyerek. O kadar güzel vakit geçirmiştim ki doğum günüm olduğunu bile unutmuştum,ne kadar salağım.