Yasemin Kokulum

2K 25 22
                                    

Bölüm Şarkıları:
Sezen Aksu-Kaybolan Yıllar
Model-Mey
Nasıl baktın gözlerime
Şanışer-Ne için yaşıyorum dünya
Ezhel-Pavyon
Yak Zaten Alev Alıyor Dünyam
Merve Özbey-Yaramızda kalsın
Feride Hilal Akın-Yok yok

Bebeqlerim diğer kitaptan son bölümü buraya da yazdım.Kesinlikle okuyun,değişiklikler yaptım ve unutmuş olabilirsiniz. ♥♥♥

Hatırlatma
Sonra aklına bir şey geldi.Eğer onunla konuşursa belki onu duyardı...

Yusuf 'tan
Hemşireye söyledim onun yanına girmek istediğimi.Enfeksiyon kapmaması için maske ve hastane kıyafeti giydirdiler bana.Ne bulaşabilirdi ki benden ona...kapıyı açtığımda kokusunu alabildiğime şükür ettim. Yasemin Kokulum . Ilık elini tuttum,sanki bir hayat coşkusu gelmişti bedenime...

Derin bir nefes alıp devam ettim

"Ne olur duy beni,duy beni de iyileş.Küfür et yine ben kızayım sonra sana.Motora binelim kaskı sen t-tak."

Devam edemeden bir hıçkırık firar etti boğazımdan.Güzel anılar aklıma gelirken,birde onları birdaha yaşayamayacağımız düşüncesi geliyordu.Son zamanlarda onun sesini de duyar gibi oluyordum.

" Ben seni çok özledim.Uyanınca döv beni tamam mı?Ama sen uyan yine..."

Başını yavaşça kavrayıp saçlarına bir öpücük bıraktım.Nefes alıyordu kalbi atıyordu.Ama gözlerini açmaya gücü yoktu.Vücudu buz kesmiş bir şekildeydi,gözyaşlarım kurumadan tekrar akmaya başlamıştı.

"Ah be yavrum Allah belamı verseydi de seni orada bırakıp gitmeseydim."

Dudaklarına dokundum,çenesi titremeye başladı.Biraz sonra da sağ gözünden bir yaş süzüldü hemen ayağa kalktım.

"Hemşire!Hemşire ağlıyor!Ağlıyor!"

Çenesi hâlâ titriyordu biraz sonra hemşire odaya geldi.Sessizce duvar kenarına geçip izlemeye başladım hem gülüyor hem ağlıyordum.Sanki bir anda vücuduna renk gelmişti.Eski güzelliğine kavuşmuştu.Hemşirenin yanına gittim.

"Ne oldu? Uyanacak değil mi?"

"Evet ama oma serumla verdiğimiz besinler yetmemiş ve haliyle şuan aç."

" Ben,ben ona yemek yedirebilirim.O bilir benim verdiğim yemeği."

"Beyefendi sizi anlıyorum ama öyle bir şey değil.Durumu kötü ne yemesi gerektiğini bilmiyoruz."

"Anladığın falan yok beni,anlasaydınız iyileştirmeye çalışırdınız"

Of!Ne yapıyordum ben?Odadan çıkıp sandalyenin birine oturdum.Nefesim daralırken sakin olmaya çalıştım.Başımı ellerimin arasına aldım.Ve gözlerimi kapatıp sakin olmaya çalıştım.
◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
"Yusuf bey hasta sizi çağırıyor!"

nEeE? Rüyada mıyım? Allah belamı vermişti de ölmüş müydüm?

Yok bu gerçekti.Kafamı kaldırıp odaya girdim.Yasemin Kokulum orada yatıyordu gözlerini hafifçe aralamıştı. Hıçkırıklarım mutluluktandı artık...Küçücük kalmış kafasını ellerimin arasına aldım.Ve dudaklarına bir öpücük bıraktım.Elini tutup yanına oturdum elimi yavaşça sıktı.O an bana pat küt girişmesini istedim.Onun eli değseydi bana,hissetseydim onun varlığını.O yanımda olsaydı da. ne yaparsa yapsaydı bana.

"Esin ben seni çok özledim.Konuşsana"

Elini hızlıca çekti ve bana acıyan gözlerle baktı.

Gamzelim|REYNMEN [2.Kitap]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin