↓İNAN SENDEN 'GECELİYORUM'. BENİ HER SEFERİNDE BÖYLE YAPARAK GEÇSENDE 'BUR'. DEME SAKIN BANA ETMEM 'KAVUR'. 'TÜLETİP' PİŞİRİR BİŞEYLER ENSEMDE 'BUR'. NERDEN BULUR DÜŞTÜM BU BELAYA BIR KERE GELİYO ERKEN SONUM. YİNE BIR DAL ALSAM DUDAKLARINDAN. 'BIŞVER' GEÇİYO YİNE Mİ ÖMÜR DEME SAKIN BANA ETMEM KABUUUUUL.
↓Yukarıda okuduklarınız gerçektir. 8 yaşındaki kardeşim Ela söylerse. Gerçeğini unuttum.
Hatırlatma
İçeriden duyulan tanıdık sesle yerimden sıçradım"Levent! "
Ve benimle birlikte Yusuf
"Bahar!"
Diye bağırdı
◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
Kahvaltı sofrasını toplamış bahçedeki masanın etrafında oturuyorduk"Esin ben bir bardak soğuk su alabilir miyim? "
Bahar'ın isteğiyle kaşlarımı çattım. Mutfağa girip çeşmeden ılık su koydum ve götürdüm içtikten sonra cırlamaya başladı
"Ben sana soğuk su demiştim ayrıca bu çeşme suyu!"
"Aa pardon öyle mi? "
Masanın üzerindeki sıcak çayı alıp başından aşağıya döktüm
"Al sana soğuk su! "
"Yaaağ sen napıyorsun hatsiz!"
"Evet hatsiz olabilirim ve sen bana hatsiz olduğımu söyleyecek en son kişisin! "
Islak saçlarını karıştırarak yanımızdan ayrıldı ve Levent'te onun peşinden gitti. Ben gittiklerini düşünürken yine gelmişlerdi Bahar'ın üzerinde benim kıyafetlerim vardı!
"Esin senin kıyafetlerinden giydirdim sorun olmaz değil mi? "
"Yok önemli değil"
Önemli değil tabi en az yakarım o kıyafetleri...
"Selaam. Hıı bunun ne işi var burada?"
"Selinaşkım mutfağa gel"
Sinirle mutfağa yürüdüm.
"Ya bu geri zekâlının ne işi var burada? Şu okulda seninle uğraşan kız değil mi o? Birde eniştemin eski çıktısı"
"Evet, Bahar o "
"Ee o niye senin kıyafetlerini giydi?"
"Üzerine çay döktüm o da gitmiş onları giymiş. Hiç izin almak da yok!"
"Amaan boşver benim sana haberlerim var"
"Neymiş haberlerin"
"Şu mesajlara bak"
•Selin-Berkcan Whatsapp Konuşması•
Selin: Selam
Berkcan: A.s
Selin: Nasılsın
Berkcan: İyi. Yeniden klip çekiyoruz
Selin: Aa ciddi misin?
Berkcan: Evet ilk sana söylüyorum kıymetimi bil :))
Selin: Evet artık flörtüz
Selin: Hadi inkâr et
Selin: Edemezsin
Selin: Flörtüz
Selin: Flörtüz