Havuz

344 12 11
                                    

Derdim neydi derdinden başka?♥

Siz okula gidiyorsunuz.
Ben gidemiyorum.
Neyss sizi seviyorum.
Öbtüüm. ♥ ♥
◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
"ÇEKEMİYOSAN BENİ ÇATLA GEBER GEBER! "

"Hahayt hahayt para bizde şöhret bizde sizde ne var söyle söyle!"

"Of yoruldum"

Sabahtan beri roman havası oynamış,yorulmuştuk. Berkcan ve Yusuf durmadan bağırıyordu,bende öyle kendi halimde Selin'in bana öğrettiği gibi dans ediyordum. Evet hepimize Selin öğretti. Aslında ben halayda iyiyim de neyss.

"Yalan söyleme gözlerime bak bu kez! Yalan! Yalan söyleme gözlerime bak bu kez! Yalan! Yalan söyleme gözlerime bak bu kez! Gözlerime bak! Nasıl oldu gözlerine kandığım? Yalan! nasıl oldu gözlerine kandığım? Yalan! Döner başım yine gözlerin Ela çünkü gözlerin Ela çünkü gözlerin Ela"

"Evet,bize havuz başında canlı konser veren Raynman'a teşekkürlerimizi sunuyoruz"

Dedi Efe,Yusuf şarkı söyledikten sonra. Yusuf'un evine gelmiştik bu sefer,bahçede havuzun dibinde oturuyorduk. Erkekler havuzda yüzüyordu,biz kızlar sadece ayaklarımızı sokuyorduk. Selin ve Mehtap'ın mayosu vardı. Ben de şort ve askılı bir şey giymiştim. Havuzu yeni doldurmuştuk ve haliyle soğuktu,ayaklarımı zor sokuyorum ve yüzmeyi bilmiyorum nasıl giricem?

Selin zar zor tutunarak boyunu aşan havuza girdi,bende Mehtap'la story çektim falan.

"Esiin! Gelsene! "

"Yok,yok ben iyiyim böyle"

"Ya olur mu öyle sadece ayakla? Gel ben tutarım seni!"

"Yok gerçekten istemiyorum"

Dedim ve kolumdan çekilmesiyle kendimi havuzun dibinde çırpınırken buldum.

"Lan lan lan kız gidiyor lan!"

Allah'tan Selin bebem fark ettide Yusuf beni su yüzeyine çıkardı. Nefesimi tuttumda su yutmadım! Yusuf'un sırtına çıkıp kollarımı ve bacaklarımı sardım. İbo ve Berkcan üzerimize çöküp Yusuf'u batırdılar. Onlar Yusuf'un çıkmasını engellerken ben batmamaya çalışarak eğleniyordum. Yusuf ellerinden kurtuldu ve çok gecikmeden ikisinede sövmeye başladı. Çok güzel sövüyor biliyor musunuz? Ah kalbim! (Sövme sanatı mı? dhduskswns. Randomumu skm)

"Yufuşum'u kızdırmayın aq"

"Cart curt cart curt"

"Berkcan malsın aq"

"Mal mıyım aq? "

"Malsın"

"Tm"

"Tm"

Berkcan'la şaaptığımız saçma sohbetten sonra havuzun kenarına oturdum.

"Hadi bir şeyler içelim"

Dedi Yusuf ve koltuklara serdiğimiz havluların üzerine oturduk. Havlu serdik çünkü ıslağız ok?

Biraz sonra portakal suyu ve limonatalarımız geldi.

"Beni de ıslattınız başka kıyafetim yok ben ne giycem şimdi? "

"Benimkilerden giyeceksin"

Yusuf'un kıyafetlerinden giyecektim tabi.

"Üşüdüm"

"nE"

"Üşüdüm!"

"Gel kıyafet vereyim"

Yusuf'un peşinden eve girdim.
Üşüyorum abi!

Odası müq biliyor musunuz? Sade ve müq. Dolaptan gri bir tişört ve gri bir kapri şort çıkardı.

"Gözlerimi kapattım giyinebilirsin"

"Yusuf!"

"Taam arkamı döneyim?"

Alnıma düşen saçlarımın altından garip bir şekilde baktım. Gülümseyip yanağıma bir öpücük bıraktı ve çıktı,sonunda! Seviyorum lan!

"Yalan söyleme gözlerime bak bu kez
Yalan söyleme gözlerime bak bu kez"

Şort dizimin altında kalmıştı. Tişört bol olmuştu. Aşırı tatlıydım şuan.

Islak çamaşırlarımın üzerine giymek zorunda olmasaydım daha iyi olurdu da neyss.

Gamzelim|REYNMEN [2.Kitap]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin