ASHLEY'S P.O.V:
Wszystko układa się tak, jakbym chciała. Jestem z Shawnem, będziemy mieli córeczkę, wzięliśmy ślub jakieś dwa tygodnie temu. Wszystko tak, jak zapragnęłam.
A no i co najważniejsze, Connor jest z Aaliyah*. Zostali parą po naszym ślubie. Brashier cieszy się, że jest z siostrą Mendesa i tak szczerze to tak ich shipowałam wcześniej, bo dużo rzeczy ich łączyło.
Ale jest jeden problem. Moi rodzice. Oni nie wiedzą, że mam Dylana, że jestem z Shawnem i że byłam z Connorem. Uciekłam od nich, gdy miałam 20 lat. Nie traktowali mnie zbyt dobrze. Zawsze na pierwszym miejscu była moja siostra, Cassandra. Była ode mnie młodsza o dwa lata i była 'córeczką mamusi i tatusia'. A ja? Ja byłam zawsze ta zła i traktowana jak powietrze i jak zabawkę, którą można wyrzucić, kiedy się znudzi. Od tamtego czasu nie odzywałam się do nich. A co jak znajdą mnie i będą chcieli się pogodzić? Eee, nie. Oni i tak zapomnieli o mnie...
SHAWN'S P.O.V:
Byliśmy w piątkę w domu. Ja składałem łóżeczko dla mojej małej przyszłej kruszynki, Dylan nadal męczył się z obiadem, niezły z niego krętacz, gdy nagle z pełnego talerza zniknęło trzy czwarte porcji, Ashley i Aaliyah siedziały z małym, a Connor szukał w necie mieszkania dla niego i dla mojej siostry.
Nagle ktoś zapukał do drzwi. Ashley, gdy wyjrzała przez okno, uciekła do innego pokoju. Nikt nie wiedział, co się dzieje.
-Jak coś to mnie tu nie ma - powiedziała Ashley, wychylając się z pokoju.
Postanowiłem otworzyć drzwi.
-Dzień dobry, czy tu mieszka Ashley Parker?
-
-
-
-
* Załóżmy, że Aaliyah jest tylko dwa lata młodsza od Shawna, czyli od Connora rok.
CZYTASZ
Instagram Love Story | S.M. & C.B.
أدب الهواةRozpoczęto: 7.08.2019 Zakończono: - --- Postacie: Ashley Parker (zdjęcia: @emblu na IG, Shawn Mendes (we własnej osobie), Connor Brashier (we własnej osobie), Ariana Grande (we własnej osobie) i inni.