Final

598 37 78
                                    

Aylar sonra okulun son günü

🌊Aqua🌊
Bitmişti!!! Bir yıllık işkence bitmişti. Ama yalan yok eğlenceli kısımlar da vardı. Olayları özetlemek gerekirse hiçbir sorun yaşamamıştık. Seneyi yüksek notlarla bitirmiştik. Müzik yarışmasını Jason ve ben kazanmıştık. Onu dışında... Çok da bir şey yoktu aslında. Aaa!!! Az kalsın unutuyordum. Nancy dediğini yaptı. Okulun son günü veda konuşması için herkesi spor salonunda toplamışlardı. Kısa bir konuşma yapmıştı. Herkes dağılmadan önce sahne gibi bir yükseltiye çıkmıştı. Söylediği şeyleri çok net hatırlıyorum." Herkes beni dinlesin!! Okulumuza bu yıl katılan arkadaşlarımız aslında normal değil. Onlar Olimposlu tanrı ve tanrıçaların çocukları!!! Melez kampı diye bir yerden geliyorlar!!!" demişti. Kısa bir sessizliğin ardından herkes gülmeye başlamıştı. Müdür telefonuna davranmıştı. Nancy

" Gerçekleri söylüyorum!!! Jason, Aqua ve Percy'nin kollarında değişik dövmeler var. Aqua ve Percy'nin sırtında ise daha farklı bir dövme var!!!"

Biri seslenmişti" Peki sen bunları nereden biliyorsun?"

"Evlerini izlerken görmüş..." Ne dediğini fark etmişti" Yanii... Nereden bildiğim önemli değil"

Sonra bize bakmışlardı. Büyü ile Sis'i biraz daha güçlü yapmıştım ve dövmeler kapanmıştı.

" Bunlarda dövme falan yok!!!"
Büyük bir gürültü çıkmıştı. Sonra salona birkaç adam girmişti. Kendileri doktormuş. Yanlarında bir de psikolog varmış. Nancy götürmeye gelmişler. Hayatımda hiç o kadar çok gülmedim.

Sonraaaaa... Matt, Nancy'e olanlardan sonra konuşmamaya karar verdi. Ona da deli muamelesi yapılsın istemedi.

Flynn'in ailesinin milyarder olduğunu öğrendik!!! Babasının oldukça bilinen bir şirketi varmış. Birkaç aylığına Norveç'e gitmeleri gerekiyormuş. Ama Piper ile bağlantıyı koparmamışlardı. Araları çok iyiydi ve birbirlerini seviyorlardı. Görüntülü konuşmalar yapıyorlardı. Aslında bu yasaktı ama arkadaşıma benim de faydam dokundu. Flynn geri döndüğü zaman Melez Kampı'na uğrayacaktı. Yerini bildiği için arada ziyarete gelecekti. Piper da ona gidecekti.

Şu anda bir kafede oturuyoruz ve sakinliğin tadını çıkarıyoruz. Tanrılarla bir anlaşma yaptık ve bize verebilecekleri en uzun süreli dinlenmeyi verecekler. Bunun bir gün olmadığını umuyorum. Melez kampına doğru yola çıkacağız birazdan. Gitmem lazım ama... Bu bir veda değil.

Eveeeet!!! Finallerde başarısız olan yazarınızdan bir final bölümü!!!. Sizce nasıl oldu??

Aqua'nın dediği gibi"Bu bir veda değil."

DEMIGODS IN ACADEMY (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin