William

523 24 117
                                    

Medya: William

Üçüzlerin elbisesi geçen bölümde medyada çıkamamış

Üçüzlerin elbisesi geçen bölümde medyada çıkamamış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



⚔️ William⚔️
Uzun bir süredir annemin yanındaydım. Karşıma bir sürü canavar çıkmıştı ama savaşmak benim için sorun değil. Annem de kim olduğumu biliyor zaten. Aslında dönmek gibi bir niyetim yoktu ama Kheiron kampa gelmem gerektiğini söyledi. Ben de anneme veda edip yola çıktım ama evimiz kamptan biraz uzak bu yüzden Kheiron'un istediği tarihte kampa varamadım. İki gün geç gittim. Kheiron geç kaldığımı söyledi yani onca yolu boşuna gitmiştim. Geri dönmem gerekiyordu. Çünkü okul vardı ama hafta başlamak üzereydi ve devamsızlık yapma hakkım yoktu. Kheiron'a bunu söyleyince bana Manhattan'da okula giden bir grup melez olduğundan bahsetti. Bir haftalığına onların yanında okula gidebilirmişim. Hafta sonu da eve dönermişim. Başka seçeneğim yoktu. Mecburen kabul ettim. Önce anneme bir Iris mesajı gönderdim. Sonra diğer melez grubunun kaldığı evin adresini aldım. Aslında onlarla kalmaya gerek olmadığını söyledim ama Kheiron kabul etmedi. Kimlerin olduğunu sordum, onun da cevabını alamadım. Gidince tanışırmışız.

Aslında ses çıkarmadan gidecektim ama Ares kulübesine uğramadan duramadım. Diğerlerinin yanında yüksek sesle söylemek benim için imkansız gibi olsa da özlemiştim. Özellikle Clarisse ile daha yakındık. Çoğu melez ondan korkar aslında haksız değiller ama biraz tanıdığınız zaman Clarrise sert görüntüsünün altında oldukça iyi niyetli ve güzel bir kız.

Arabamın hiçbir sorunu olmadığından emin oldum. Birkaç saat sonra yola çıktım ama saat çok erkendi. Kaçtı bilmiyorum ama Pazar günü uyumak yerine yola çıkmak için oldukça erkendi. Uzunca bir süre Kheiron'un verdiği adresi aradım. En sonunda beyaz üç katlı kocaman bir villa ile karşılaştım. Arabayı kenara çektim ve kapıya doğru ilerledim. Zili çalıp bir süre bekledim, erken saatte kimsenin açmasını beklemiyordum ama birkaç dakikanın ardından kıvırcık kahverengi saçlı, kahverengi gözlü Noel Baba'nın elfine benzeyen bir çocuk kapıyı açtı.

" Yanlış yere geldin herhalde."

" Melez kampı'ndan geliyorum. Kheiron bana sizin adresinizi verdi. Okula uyum sağlamaya çalışan bir grup melez değilseniz yanlış adrestir."
Bana tuhaf tuhaf baktı. Ama cevap vermeden beni içeri aldı. Ben de şüphelendim. En azından bir şeyler söyleyebilirdi. Sessizlik rahatsız edici bir şey olmaya başlamıştı. Boğazımı temizledim. Çocuk en sonunda konuştu" Ben gidip diğerlerini uyandırayım. Sen de koltuğa oturabilirsin." Teşekkür edip oturdum. Şaşkınlıkla bana döndü. Neden böyle bir tepki verdi anlamadım. Sadece teşekkürler dedim yani. Yukarıdan sesler gelmeye başladı. Sonra yukarıda olanlar yavaş yavaş aşağı inmeye başladı. İlk önce siyah saçlı deniz yeşili gözleri olan bir çocuk indi. Büyük ihtimalle Poseidon melezi. Arkasından sarı saçlı gri gözlü bir kız indi. Gözlerinden zeka fışkırıyordu. Kesinlikle Athena melezi. Arkasından esmer bir kız geldi. Gözleri sürekli renk değiştiriyordu. Yanılıyor olabilirim ama Afrodit melezi galiba. Gözleri renk değiştiren bir melez başka kim olabilir ki!? Sonra beni kapıda karşılayan çocuk indi. Nedense bana Travis ve Connor'ı hatırlattı. Hermes melezi olabilir ama aurası daha güçlü. Ardından sarışın mavi gözlü bir çocuk geldi. Apollon melezlerine çok benziyordu. Hiçbiri şaşırtıcı değildi. Ama onların arkasından inen kişi beklemediğim birisiydi. Upuzun sarı saçları yerde sürünüyordu. Turkuaz gözleri eskisi gibi parlıyordu. Aqua'nın da aynı şekilde şaşırdığını fark ettim. İkimizin de beklemediği bir şeydi.

DEMIGODS IN ACADEMY (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin