Alışveriş Çılgınlığı

712 38 16
                                    

🌊 Aqua 🌊
Yorgun argın eve döndük. Üzerimizi değiştirdik. Erkekler Kheiron'a günümüzü anlatacaktı. Kheiron öyle istemişti. Biz de kızlar olarak akşam yemeği hazırlamaya indik. Ama şöyle bir şey var ki evde işler tamamen bizde değil. Eğer erkekler öyle olduğunu düşünüyorsa bile çok yanılıyor. Yemeği biz hazırlayacağız çünkü yanık yemek yemeye hiç niyetimiz yok. Övünmek gibi olsun ama Piper da Annabeth de ben de efsane aşçılarız. Yemek bizde ama bulaşıkları toplamak erkeklerde. Biz karnımız tok bir halde uzanacağız ve onlar mutfağı toplayacak. Evde çok bir malzeme yoktu. Hafta sonu alışverişe gideceğiz. Ayrıca hepimize kıyafet gerekli, birkaç da okul malzemesi. Koca bir yılı sadece bir valiz kıyafetle geçirmemiz imkansız. Her neyse uzunca bir süre dolapları kurcaladık. Kendimize yetebilecek kadar malzeme çıktı. Çok da bir şey değildi. Makarna ve hindi bulduk. Piper masayı hazırlıyordu. Ayrıca az da olsa ağzımızı tatlandıracak bir salata yapıyordu. Annabeth peynirli makarna istemişti biz de hayır dememiştik. O yüzden makarna için sos hazırlıyordu. Ben de hindi için sos yapıyordum. Küçük bir fırın vardı. Yani tanrılar rahat etmemiz için her şeyi yapıyor, bize bir villa veriyorlardı ama büyük bir fırın veremiyorlardı. Mantık nerede!? Elimizden geldiğince yemek hazırladık ve diğerlerini çağırıp yemeğe oturduk. Bulaşıkları toplayacaklarını öğrenince pek sevinmediler. Ama gerçekten yani gerçekten yemekler harikaydı. Ellerimize sağlık. Yemekte günü değerlendirdik. Percy gayet sakin bir şekilde" Nasıl düşündüğünüzü bilemem ama bence harikaydı. Sonuçta hâlâ gidebileceğimiz bir okul var. Henüz havaya uçmadı." dedi. Bunu oldukça ciddi bir şekilde söylemişti. Kahkahalara boğulduk. Annabeth'in sözleri üzerine tekrar ciddileştik " Söylemeden geçemeyeceğim. Şahsen Percy'nin Nancy denen kızıl cadıdan uzak durmasını istiyorum." dedi ve ters ters Percy'e baktı. Ben de başımı salladım" Kesinlikle haklısın. Kızın tek amacı sorun çıkarmak. Seni de o kızın yanında görmek istemiyorum Jason." O da başını salladı. Leo araya girdi" Benim iznim var mı?" diye sordu muzipçe. Piper ona döndü" İstersen tek bir drahmi ile Kalipso'ya haber verebiliriz. Sen de ona sorarsın." dedi. Leo anında reddetmeye başladı. O kadar komik görünüyordu ki tekrar gülmeye başladık.
                    &&&&&&&&&&&&&&&&
Yemekten sonra erkeklerin kaçmasına izin vermeden onları bulaşıkları yıkamaya zorladık. Biz de salona geçtik ve izlemek istediğimiz filmlere baktık. Aslında Annabeth ve ben bilim kurgu filmi izlemek istiyorduk ama erkekler ve Piper korku filmi taraftarıydı. Çoğunluğa uymak zorunda kaldık. Sonra Percy'i markete patlamış mısır almaya gönderdik. O geri gelince filmi başlattık. Başlarda pek de korkunç değildi ama bir süre sonra korkunç olmaya başladı. En azından arada duyduğum çığlıklardan öyle düşünüyorum. Korktuğumu söyleyemem. Çünkü gerçek görüşlü bir melez olarak Kaos'a kadar inmiştim. Yani korku filmi bana gayet sıradan bir aksiyon filmi gibi geldi.
⚡Jason⚡
Neden korku filmi izledik ki!? Gerçekten korkunçtu. Birkaç akşam kabus göreceğimden eminim.
                 &&&&&&&&&&&&&&&
Hafta aşırı sakin geçti. Yani gerçekten sakin. Ve sıkıcı. Cumartesi günü alışveriş merkezine gidecektik. O gün gelmişti. Hafta sonu keyifle uyumayı bekliyorduk ki değişik sesler duyduk. Sanki kepçeyle tavaya veya tencereye vuruluyordu. Öyle bir gürültü vardı ki uyumak imkansızdı. Aqua'nın sesini duydum" KALKIN! KALKIN! BUGÜN ALIŞVERİŞ GÜNÜ!" Sızlanıp saate baktım ve gözlerim kocaman oldu. Saat 6.30'du! Annabeth bağırdı" Alışveriş merkezi saat 8'de açılıyor. Uyanıp hazırlanıp yemek yiyip otobüse binip gitmek için bir buçuk saatimiz var. Erken gidip indirimleri yakalamamız lazım!" Piper'ın sesi duyuldu" Kıyafet ve ayakkabı ihtiyacımız var. Beden ve numara bulmak için erken gitmeliyiz. BAMBİ'DE İNDİRİM VAR!!! Acele edin!" Aqua devam etti" Ayrıca Gratis büyük bir indirim yapacak yani..." Üçü aynı anda bağırdı" Parfümler ve bakım malzemeleri yarı fiyatına!" Bizim kızları daha önce hiç böyle görmemiştim. Anladım ki melez işlerinden dolayı asla gerçek isteklerini ve kız olarak yapmak istedikleri çılgınlıkları yapamamışlar. Gerçi şaşırmadım diyemem. Onları bizi döverek kaldırmadan hemen uyanıp duşa girdim. Percy ve Leo'nun da aynı şeyi yaptığını umuyordum. Hızlıca yıkandım ve üstüme dar buz mavisi renkli kısa kollu bir tişört ve kot pantolon giydim. Saçlarımı tarayıp mutfağa indim. Kızlar yemek hazırlıyordu ama hepsinin üstünde siyah taytlar vardı. Aqua turkuaz, Annabeth beyaz, Piper ise toz pembe renkli tunikler giymişti. Piper ve Annabeth'in saçları at kuyruğu şeklindeydi. Aqua'nın ise topuzdu. Ama topuzdan çok kafasında duran kocaman bir topa benziyordu. Kızlar masaya tabaklar koydu. Ne olduğunu merak ettim ama hevesim kaçtı. Tabaklarda perynirli tostlar vardı. Aqua masayı işaret etti. Oturdum ve yemeye başladım. O sırada Percy ve Leo da geldi üzerlerine beyaz tişörtler ve mavi kot pantolonlar giymişlerdi. Hızlıca yemeğimizi yedik ve evimizden birazcık uzak olan otobüs durağına gittik. Hepimiz spor ayakkabı giymiştik. Kızlar değişik görünüyordu. Sanki... Sanki savaşa gidiyorlarmış gibi. Annabeth'in tahmin ettiği gibi saat sekizde alışveriş merkezinin önündeydik. Biz vardığımızda kapılar açılıyordu. Ve kapıların önünde büyük bir kadın topluluğu vardı. Çığlıklar atarak içeri doluştular. Kızlar da bizi çekiştirerek içeri götürdüler. Sonrası ise... Yani... Anlatılmaz yaşanır.
🌊 Percy 🌊
Annabeth beni kolumdan yakaladı ve bir mağazaya çekiştirmeye başladı. Sonra kasanın yanına götürdü ve uzun bir kuyruğun ucunda durduk. Beklememi söyledi. Öyle bir hali vardı ki karşı çıkamadım. 15 20 dakika sonra Annabeth kollarında uzun kollu 6-7 tane ince tişört ile geldi." Sırada kaldığın için sağol. Şunları alalım da çıkalım." dedi. Birkaç dakika sonra sıra bizdeydi. Tanrılar bize sınırsız kredi kartları vermişlerdi. Hepimizde birer tane vardı. Ödemeyi bu şekilde yapıp çıktık. Sonra başka bir yere ilerlemeye başladık. Annabeth'in mırıldanmalarından anladığım kadarıyla sabah Aqua'nın bahsettiği şu bakım ürünleri satan mağazaya gidiyorduk. Bir yere vardık ve kapıda kollarında poşetler olan bezgin bir şekilde duran Jason ve Leo, onların aksine oldukça sabırsız görünen Piper ve Aqua vardı. Galiba biz de öyle görünüyorduk. Annabeth onları görünce yanlarına gitti ve yeni bir savaş alanına giriş yaptık.
⚡Jason⚡
Alışveriş merkezine girdiğimiz anda Aqua beni kolumdan yakaladı ve bir mağazaya götürdü. Ben de mecburen peşinden gittim. Bir süre reyonlarda gezindik. Aqua beğendiği şeyleri alıyor, bana veriyor ve gezinmeye devam ediyordu. Bir ara modadan çok anlamayan bana bile hoş görünen bir hırka gördü. Ona doğru ilerledi ve askıyı tuttu ama onunla aynı anda veya ondan biraz daha sonra kıyafeti tutan başka bir kadın vardı. Aqua kaşlarını çattı" Yanlış anlamayın ama... Ya da yanlış anlayın umurumda değil. İlk ben aldım. Sorun çıkmadan bırakın." Kadın hemen karşı çıktı" Hiçte bile. İlk ben aldım. Siz bırakın!" Sonra bir çekiştirme kavgasına başladılar. Aqua savaşlarda olduğumuz zamanlarda yaptığı gibi bir savaş narası attı ve hırkayı kadının elinden aldı. Kadın dengesini kaybedip yere düştü. Canım sevgilim ise hiçbir şey olmamış gibi bana döndü" Haydi biraz da sana bir şeyler bakalım." dedi. Sonra gülümseyip başka reyonlarda gezinmeye başladı. Bir süre sonra bir sürü kıyafet ile mağazadan çıktık. Aqua'nın kolları boştu. Çünkü aldığımız şeyleri ben taşıyordum. Gerçi şikayetçi değildim yani henüz. Bir yere doğru gidiyorduk. Gittiğimiz mağazanın önünde Piper ve Leo vardı. Onların yanına gittik ve Percy ile Annabeth'i beklemeye başladık.
🔥Leo🔥
Aqua Jason'ı, Annabeth de Percy'i alınca Piper  da beni çekiştirerek mağazaya götürdü. Gezindik uzun bir süre. Piper beğendiği şeyleri hızlıca alıyordu. Bir tane çanta beğendi. Onu aldığı anda yanında bir kadın belirdi. " Şey... Pardon. Rica etsem o çantayı bana verebilir misiniz? Katılmam gereken önemli bir toplantı var ve kıyafetime uygun tek çanta bu. Yani..." Piper başını salladı" Üzgünüm hanımefendi ama bu çantayı ben de çok sevdim. Olmaz." Az önce kibarca konuşan kadın birden sertleşti" Siz gençlere düzgün konuşmak da yaramıyor. Şimdi kızım o çantayı bana ver." Tabii ki de Piper vermedi. Hatta öyle bir konuştu ki büyükonuş kadar etkiliydi" TERBİYESİZLİK ETMEK İSTEMİYORUM AMA BU ÇANTAYI İLK BEN BULDUM, İLK BEN BEĞENDİM VE İLK BEN ALDIM. YANİ GİDİP KENDİNİZE BAŞKA BİR ÇANTA BULUN!!!" Sonra beni kolumdan yakaladı ve kadına bakmadan kasaya gitmeye başladı. Ödemeyi yaptıktan sonra bir mağazanın önünde durduk ve diğerlerini beklemeye başladık.
🕊️ Piper 🕊️
Gratis'in önünde bekliyorduk. Bir süre sonra diğerleri de geldi. Erkekleri girişin orada bıraktık ve içeride gezinmeye başladık. Makyaj yapmak hoşuma gitmez ama nedense oje sürmeye bayılırım. Bu yüzden ojelerin olduğu reyona gittim. Aqua yüz bakım ürünleriyle ilgileniyordu. Annabeth ise parfümlerle. Bir süre sonra Annabeth'in olduğu yerden bir gürültü çıktı ve Annabeth'i havada uçarken gördüm.
🦉 Annabeth 🦉
Parfümlere bakıyordum. Dışarda reklamlarını gördüğüm ve güzel olduğunu düşündüğüm bir parfüm vardı. Biraz aradıktan sonra buldum. Orada başka biri daha vardı. Ondan önce testerı aldım. Kokusunu beğendim. Gerçekten güzeldi. Testerı yerine koydum ve bir tane parfüm aldım. İki şişe kalmıştı. Yanımdaki kadın da beğenmişti galiba" Bu parfümü ben beğendim!" Kadına tuhaf tuhaf baktım" Ne güzel. İki şişe var. Birini siz alın diğerini de ben alıyorum." dedi. Ama kadın akıl hastasıydı galiba. " Sadece bende bu kokudan olabilir." dedi. Bir şişe kendine aldı. Diğer şişeyi ise havaya fırlattı. Yere düşerse kırılırdı ve o parfümü istiyordum. Benden biraz daha uzun olan rafların üstüne çıktım ve parfüme doğru atladım. Onu havada yakaladım ve hiçbir şeyi kırmadan yere indim. Diğerleri de bir şeyler almıştı ve daha fazla sorun çıkmadan oradan ayrıldık. Birkaç ayakkabı dükkanına girdik. Hepimize birer kışlık bot aldık. En son H&M'e girdik. Üçümüzün de çok beğendiği bir kazak vardı. Tek beden ve tek kazak kalmıştı. Aynı anda ona koştuk.
🌊 Percy 🌊
Kızlar aynı anda bir kazağa koşmaya başladılar. Üçü de kazağı tuttu ve çekiştirmeye başladı.

"İlk ben gördüm!"

"İlk ben aldım!"

" İlk ben beğendim!"
Bir süre çekiştirme yarışı yaptılar. En sonunda Piper durdu" Bir dakika. Üçümüz de aynı bedeni giyiyoruz. Yani kazağı dönüşümlü olarak giyebiliriz." Aqua ve Annabeth'de kazağı bıraktı ve kasaya gittiler. Kazağı aldıktan sonra Annabeth paketi bana verdi. Bir erkekler kollarımızda bir sürü paket ile yürürken kızlar önümüzde kol kola yürüyerek sohbet ediyorlardı. Neyse ki alışveriş çılgınlığı son bulmuştu. Hafta sonunu artık sakin geçirecektik. Eve girmeden bir de markete uğrayıp yiyecek bir şeyler aldık. Ve eve gider gitmez dinlenmeye koyulduk.

DEMIGODS IN ACADEMY (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin