Medyada üçüzlerin giydiği elbise var. Üçü de aynı elbiseyi giyiyor.
⚡Jason⚡
Nancy Matt ve Flynn gitmişlerdi. Kimseye bir şey söylemeyeceklerdi. En azından şimdilik. Nancy kanıt bulduğu zaman herkese söyleceğini açıklamıştı. Flynn de Piper'ı affetmişti. Herkes mutluydu. Bence yani.Ertesi güne kadar hazırlıklar devam etti. Kampı süslemiştik. Değişik yemekler söylenmişti. Yani tabaklara istediğimiz yemekleri söylemiştik. Neela öğlene doğru Aqua'ya hazırlanmasını söylemişti. Aqua ise mızmızlanmıştı.
"Ya anne ama ben o elbiseden nefret ediyorum. Hiç rahat değil."
" Aqua sadece birkaç saat için lütfen."
Aqua oflaya puflaya Poseidon kulübesine gitti. İki tane kapı vardı vardı. Biri yere sabitleniyordu. Sadece dışarıdan açabilirsiniz. Travis hemen koştu ve kapıyı yere sabitledi." Elbise ile kapıdan çıkamaz!" dedi ve Connor ile gülmeye başladılar. Birkaç dakika sonra Aqua bir kapıyı açtı ama eteği kabarık olduğu için çıkamadı. Eğilmeye çalıştı ama dengesini kaybedip yere yuvarlandı. Sonra ayağa kalktı ve resmen kükredi" Biri şu albızlar alasıca kapıyı açsın." Hiçbirimiz gülmekten hareket edemiyorduk. Neela'nın sesini duyduk"Kraliçe gibi konuşmaya başla!!"
Aqua derin bir nefes aldı ve aşırı sakin ve yumuşak bir sesle konuştu" Saygıdeğer arkadaşlarım. Lütfen bunu bana fazla görmeyip şu ALBIZLAR ALASICASI KAPIYI AÇIN!!"
En sonunda Percy gidip kapıyı açtı. Aqua gerçekten aşırı güçlü görünüyordu. Üzerinde öyle bir elbise vardı ki. Ne modeldi? Ne deniyordu ya? Straplez miydi ne öyle bir elbise vardı. Üst kısmı tamamen simliydi. Parlak ve maviydi. Etek kısmı ise kat kat, tüllü ve her çeşit maviyi bulunduran bir şekildeydi. Başında ise mavili deniz kabuklarından oluşan bir taç vardı.
Yüzünde makyaj vardı. Yanakları hafif pembeydi. Dudakları ise kan kırmızıydı. Gözlerinde lacivert renkli makyaj vardı. Kulağında deniz yıldızı küpeler, Poseidon'un yabası sembolü olan kolyesi ve tırnaklarında turkuaz ojeler vardı. Tüm güzelliği gözler önündeydi. Afrodit'ten bile güzel görünüyordu. Bir o kadarda ulaşılmaz. Saçları salıktı. Yürürken yerlerde sürünüyordu. Ayağında ayakkabı yoktu. Neela da yanına geldi. Onun üstünde ise tek omzunu açıkta bırakan mavi bir elbise vardı. Etek uçları beyazdı. Onun da saçları açıktı ve ayakkabı giymemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEMIGODS IN ACADEMY (TAMAMLANDI)
FanfictieMelezlerimiz okul ile mücadele veriyorlar. Onların eğlenceli veya sıkıntılı anlarını okumak isteyen herkesi kitabıma bekliyorum. Poseidon'un kızı serime de bakarsanız sevinirim. UYARI!!! Eğer bu hikayeyi Wattpad harici bir platformda okuyorsanız köt...