{-1}

1.4K 33 64
                                    

Brenda

Sabah saat 9'da kalktım . Heyecanlıyım  ve korkuyorum çünkü bugün Üniversite sınavına gireceğim . Hahh şimdi derin bir nefes almalıyım ve hazırlanmalıyım çünkü sınav saat 11'de . Neden bu kadar erken kalktım bende bilmiyorum ama neyse işte çok yavaş hazırlanırım sabah sabah uykulu uykulu kim 1 dakika içinde hazır olur ki zaten?

-"Günayd-   ah hazırlanmışsın bile . Niye bu kadar erken kalktın ki ?"

-" Uyuyamadım "

-"Kahvaltı ne istersin?"

-"Bilmiyorum anne hazırla bişeyler ben biraz tekrar konuları bi gözden geçiricem"

-"Tamam o zaman hazır olunca çağırırım veya işin ne zaman biterse o zaman gelirsin"

-"Tamam anne"

dediğim gibi şimdi konuları tekrar gözden geçirmem lazım defterlerimi çıkardım ve  tekrar okudum anlamaya çalıştım .

Aman Tanrım !!! Aman Tanrım saat 10.15 bu kadar , nasıl yaaa? Offf çok geç kaldııım 

-"Tamam anne şimdi gitmem lazım ellerine sağlık doydum  ben"

-"Tamam kızım iyi şanslar ama bak soruları düzgün oku  tamam mı ? Bide heyecanlanma çünkü heyecanlanırsan ne olucağını biliyorsun şimdi sana iyi şanslar öpücüğü vericem gel buraya " diyip ben öptü ve bende çabucak evden çıkıp merdivenden koşturarak indim .

Sokakta bile koşturuyorum çünkü o otobüse yetişmem lazım yetişmezsem ben yıkılırım . Koşturdum ve otobüsün karşımda olduğunu yolcuların bindiğini gördüm Aman Tanrım daha da hızlı koşturdum tam rahatlamam gerekirken 

ahh noluyo ya off hayır olamaz olmamalı yerdeydim evet düştüm ama neden?  

Bi çocukla çarpıştım Aman Tanrım çabuk kalkmalıyım

-"Hey iyi misin?" çocuğa baktım içimden "wow" dedim ama hayır hayır benim otobüse yetişmem lazım çocuktan gözlerimi alıp arkama otobüsün olduğu  yere baktığımda otobüs YOKTU!

ben dizlerimin üstüne çöktüm ve gözümden akan yaşları silmeye başladım. Bu olmamalıydı bi çocuk yüzünden ben şimdi sınava giremiyiceğim diye hüzünlenip ağlarken o çocuk eğildi kıvırcık saçlarıını düzeltti ve

-"Neden ağlıyorsun ?" dedi

-"O o otobüsü kaçırmamalıydım Aman Tanrım böyle olmamalıydı"

-"Hey hey heyy sakin ol ve bana ne olduğunu anlat "

-"Üniversite sınavına giricektim otobüse yetişmem gerekiyordu ama seninle çarpıştım ve dikkatim dağıldı otobüste gitti ben şimdi nasıl gidiceğim?"

-"Şimdi bak benim yüzümden otobüsü kaçırdın ve izin verirsen seni o üniversite sınavına götürmek istiyorum olur mu?"

-"Gerçekten bunu yapar mısın?"

-"Tabiki de " diyip ayağa kalktı bana el uzattı ve benimde kalkmama yardımcı oldu. Ellerimiz hala birleşikken

-"Bu arada ben Finn , Finn Wolfhard"

-"Bende Brenda johnson . Tanıştığıma memnun oldum Finn"

-"Bende , bende memnun oldum "

-"Hadi hadi çabuk olalım da neyle gidiceğiz?"

-"Şurdaki siyah motoru görüyor musun? O benim seni onunla sınava girmeni sağlıyıcağım Brenda"

Şimdi o ağlayan halimden hiç kusur kalmamıştı . Mutluydum çünkü sınava girebiliceğim  

-"Bunu kafana takıcaksın biliyosun değil mi?"

-"Tabikide " diyip kafama takmaya çalıştım ama olmadı 

-"Şeyy yardım eder misin?" dedim güldü ve bişeyler yaptı ve onu kafama taktı kendim baya utandım . Motora bindik ve yola koyulduk  . Çok hızlı gittiğinden onun beline sarıldım  . Bu sırada bu kadar kısa bi sürede nasıl böyle bişey olduğunu anlamaya çalışıyorum çünkü yani , ben normal bi hayatı olan yani normal dediğim "sıkıcı" olan hayatlı bir kızım bu heyecan bana fazla ama komikte .

Şaka gibi ben  nerdeyse kısa bir sürede sınava gireceğim binanın önündeydim .

-"Çok teşekkür ederim Finn"

-"İstiyosan almaya da gelebilirim?"

-"Gerek olmaz diye düşünüyorum ama yinede ne olucağı belli olmaz  yinede bilmiyorum ama otobüs var Finn . Onunla gelebilirim"

-"Immm .. o zaman şöyle yapalım ben sana telefon numaramı vericem sende ihtiyacın olursa bana ve motoruma , ararsın."

-"Tamam"  dedim . Fakat bu sadece dışımdan dediğim içimden dediklerim çok başka...

Telefon numarasını aldım ve binanın içine girdim ve artık ben hazırdım ! Yani sınava girmeye :)


Selams! Yeni hikayem bu evet hehe . Güzel olucak inanıyorum çünkü Finn var yaa . Tabikide güzelsu olucak  :) bide Brenda'mızın fotosunu  koyalım hemen alta hehe


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝓗𝓪𝓻𝓭 𝓛𝓞𝓥𝓔 𝓽𝓸 𝓑𝓮𝓵𝓲𝓮𝓿𝓮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin