{-6}

335 23 8
                                    

Brenda

Dün eve geldiğim gibi uyumuştum ve şuan sabah saat 11.04 . Yine her sabah gibi yataktan kalkmadan telefonumu elime aldım . VE instagramda takılmaya başladım . Boş boş bakınıp duruyordum ta ki annem beni kahvaltıya çağırana kadar . 

En sonunda bdenimle bütünleşmiş olan yatağımdan kalktım . Ve ilk lavaboya girdim sonrada kahvaltımı yapmaya mutfağa gittim . Ama masada daha hiçbirşey yoktu .

-"Off anne daha hiçbişey hazır değilki niye çağırıyosun yaa?"

-"Evet ben dedim ki bugünde Brenda hanım hazırlasın"

-"Off anne ya valla hiç halim yok ben yukarı çıkıyorum hazır olunca çağırırsın"

-"HEY!Hiç bir yere çıkmıyorsunuz , ben oturmaya gidiyorum ve sende kahvaltıyı hazırlıyosun .. Sen yaparsı benim güzel kızım hadi bakalım" diyip mutfaktan gitti . Beni oyuna getirdiğine inanamıyorum  ya . Neyse artık iş bana kaldığına göre bende hazırlamaya başladım .

Yaklaşık bi yarım saat sonra işim bitti . Kahvaltıyı hazırladım . Ohh be şimdi en iyi kısmı yemede! Annemi çağırdım ve yemeye başladık . Yedik ve doyduk . Kahvaltıyı ben hazırladığım için toplamasınıda ben yaptım . Ve yukarı çıktım .Yatağıma atladım ve telefonumu elime aldım .

-"Oha!" dedim Noah tam beş kez aramış . Hemen aradım

-"Ne var lan niye o kadar çok aradın?"

-"İlkinde aradım açmadın uyuyosundur diye uyandırıyım dedim"

-"Sen tam bir düşüncesizsin bunu biliyosun değil mi?"

-"Hee evet evet aynen . Neyse şu dün planladığımızı yapıcaz bugün hazırsan seni almaya gelebilirim."

-"Neyle geliceksin?"

-Taksiyle ... ee hazır mısın?"

-"Noah ya ben vazgeçtim . Cidden .Hiç gerek yok onu üzmeme ayrıca ona sorucam eski sevgilin var mı diye doğruyu söylerse hiç gerek yok ama yalan söylerse o zaman bakarız canım hadi öptüm bay"diyip onun telefonunu kapattım . Çünkü Finn arıyordu onu açtım 

-"Alo?"

-"Şey Brenda öncelikle günaydın."

-Günaydın Finncim"

-"Şey napıyosun"

-"Hiç oturuyorum Finn sen?"

-"Eh işte bende sen yoksun diye sıkılıyorum"

-"Ben yokum diye mi? Çok saçma"

-"Acaba bize mi gelsen?"

-"Yok kanka ya bugün bir yere gitme istemiyorum"

-"Kanka?"

-"Evet Finn neden şaşırdın?"

-"Hiiç , heralde ilk kez dedin ya o yüzdendir başka bir sebebi yok yani"

-"Tamam tamam inanıyorum sana"  OP! Ona sormam gereken birşey vardı ya ama bunu burdan halledemeyiz  o yüzden .... Off lanet olsun ben bugün evde uyuyucaktım ya böyle işe çomak sokayım!

-"... Brendaa? Hey ordamısın?"

-"Ah pardon dalmışımda ıı şey ben size gelmeye karar verdim Finn"

-"Nedir bu kararını değiştiren?"

-"Hiiiç  a  şey Noah evet Noah .. Noah'ta çağırdıda e bu kadar isteyen olunnca bir geliyim yani "

-"Tamam bekliyorum , geliyoruz"

-"Tamam görüşürüz" diyip kapattım ve gardropumu  açtım ve bir tane siyah etek , üzerinde gökkuşağı olan beyaz tişörtümü giydim saçımıda topuz yaptım ve ayakkabı olarakta günlük olarak giydiğim beyaz babetlerimi giydim ve evden çıktım..

Taksiyi durdurup Finn'in evini tarif ettim ve geldiğimizde arabadan indim . Evin zilini çaldıım ve içeri girdim.

-"Oha lan ! Senin işin var?"

-"İşte ya beni de Caleb çağırdı bende geldim" dedi Larissa

-"Yuh yaa..." diyip Finn'e de sarıldım 

-"Hoşgeldin"

-"Hoşbuşdum" dedim ve oturdum . Telefonuma mesaj geldi atan Noah'tı .

-"Dışarıya bi gelsene"

-"Tamam" yazdım ve ilk o çıktı biraz bekledikten sonra sonra da ben..

-"Evet Noah?"

-"Şey niye vazgeçtin?"

-"Telefonda anlattım ya Noah işte .. Hem sen neden bu kadar çok onunla uğraşmamı istiyosun anlamadım"

-"İşte boşver sen onu"

-"İyi peki tamam hadi içeriye geçelim" diyip ben içeriye girdim . Noah'ta


Ahhh benim kuzularım fsahfasf atabilceğim için 1 bölüm daha atarım muuuah


𝓗𝓪𝓻𝓭 𝓛𝓞𝓥𝓔 𝓽𝓸 𝓑𝓮𝓵𝓲𝓮𝓿𝓮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin