{-2}

724 30 36
                                    

Brenda

Sınav bitti . Gayet iyiydi ya . O kadar olay yaşamama , heyecanlanmama deydi en azından . Şuan aşırı aşırı derecede mutluyum . Yanımda Larissa var . En yakın can dostum . Ona bugün olanları anlattım . Ve her ne olursa ona anlatıcam çünkü çok iyi bir kız . 

Şimdi bu sınavın iyi geçtiği için kendimiz bi kutlama yapmaya karar verdik ve yemek yemeye gidicez evet . Bizden parti falan beklemiyordunuz heralde hahah.

-"Finn 'i çağırmıyıcak mısın?"

-"Hayır tabikide salak mısın neden çağırıyım " güldüm ve aklıma takılmadı değil ama şuan ona gerek yok . 

Yemek yiyiceğimiz restorana geldik ve sipariş ettik muhabbet ederek yemeğimizin gelmesini bekledik yemeğimiz geldi yedik . Ve parayı ödeyip çıktık ordan sonra ikimizde evlerimize dağıldık .

Eve geldiğim gibi anneme sınavın güzel geçtiğini falan söyledim sonra naptığımızı da . Ve sonra odama gidip üstümü değiştirdim ve uyumaya yatağıma atladım . 

Sabah 11.45

-"Hadi hadi hadi kalk kızım saat kaç oldu ama hadii"

-"Offff anne git başımdaaaaaan"

-"Gece yemek yemeye de kalkmadım hadi sen şimdi acıkmışsındırda sana krep yapıcam hadiii"

Krep miiiii? 

-"offf anne tmm sen hazırla ben geliyom hadi çık şimdi"

-"Tamam yarım saate aşağıda ol"

-"Tammmaooğm" dedim ve kafamı tekrar yastığa gödüm. Telefonumdan bildirim sesleri geldi ard arda.

Finnwolfhardofficial seni takip etmeye başladı

Finnwolfhardofficial gönderini beğendi 

Finnwolfhardofficial gönderini beğendi

Finnwolfhardofficial gönderini beğendi  ....  ve tüm gönderilerimi beğenmiş zaten fazla yok 50 tane nerdeyse . bende onu takip ettim stalkladım ama fotoğraflarını beğenmedim.

Finnwolfhardofficial : Selam 

                                            imbrenda: Selam?

Finnwolfhardofiicial: Napıyosun Brenda?

                                            imbrenda: Sanırım yatıyorum sen Finn?

Finnwolfhardofficial: Dün bana gerek duymadın mı aramadın?

                                              imbrenda: Finn seni daha tanımıyorum bile ? Aramamamın sebebi buydu.

Finnwolfhardofficial: Tanımak istiyor musun? Ben seni tanımak isterim.

                                             imbrenda: Olur neden olmasın Finn.

Finnwolfhardofficial: O zaman bugün bi yerde buluşsak nasıl olur?

                                             imbrenda: Bu fikrini sevdim Finn tamam o zaman saat 2 de Hall Cafe 'de

Finnwolfhardofficial: Mükemmel!

-"BrendaA!!!! Yemek hazırr!!"

-"Geliyorum anne!!" aşağıya indim ve kahvaltımı yaptım . Krepin üzerine miss gibi nutella ya nelerimi vermezdim çok seviyorumm.

Krepimi yedikten sonra odama çıktım ve yatağıma atladım . Biraz boş zamanım var diye kitap okudum sonra da ne giyiceğime karar verdim . Kot şort üzerine askılı beyaz aklet ve altına da beyaz converselerimi seçtim . Saçımıda dağınık topuz yaptım  ve saat 1.45 'te evden çıktım.

Kafeye geldiğimde içeri girdim ve Finn'i kıvırcık saçlarından tanıdım benden önce gelmiş vay bee . 

-"Selam Finn"

-"Brenda ."

-"Heyy selam evet Brenda beniim" diyip el salladım  ve yanına oturdum .


Hehee selam sndjda dün gece müqemmel bi kitap okudum awsucuklarım çok güzeldi ama kısa bölümler ve 17 bölümdü fakat yazarı sıkılmış ama bence çok iyiydi ya sjıajıhası Müqqemmel neyse umarım beğenmişsinizdirrr Hee bu arada Larissa'mızın fotosunu koyalım alta (medyaya düşmeyen yoktur heraldee :))

Hehee selam sndjda dün gece müqemmel bi kitap okudum awsucuklarım çok güzeldi ama kısa bölümler ve 17 bölümdü fakat yazarı sıkılmış ama bence çok iyiydi ya sjıajıhası Müqqemmel neyse umarım beğenmişsinizdirrr Hee bu arada Larissa'mızın fotosunu ko...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝓗𝓪𝓻𝓭 𝓛𝓞𝓥𝓔 𝓽𝓸 𝓑𝓮𝓵𝓲𝓮𝓿𝓮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin