Rima uzlika atlaidi "durex" prezervatīviem.
Viņa ienīda plauktu, kas Rimai bija jāpieskata un jākārto - plaukts pie kases. Tur bija tik daudz nieku! Liktenīgās košlenes, šokolādes, šķiltavas, plāksteri, neizsakāmas izcelsmes končas un batoniņi. Nolādētās lietas, kuras sīkie vienmēr gribēja. Rimai riebās klausīties nebeidzamajos "lūdzu" kalnos, kad mazie nezvēri kā ubagi lūdzās mammītēm končiņas, ar kurām pievilināt zobgraužus. Nemainīgs scenārijs.
Nomainījusi cenas un produktus pie viena kases plaukta, Rima devās pie nākamā ( veikalā bija četras kases, četri plaukti).
Maksims vakar uz dzīvokli 23.45 atveda meiteni. Viņš to pirms divām nedēļām pieteica strupā tonī: " Neuzskatu, ka man būtu jāatskaitās par savu privāto dzīvi, bet būs vakari, kad es uz dzīvokli vedīšu meitenes, skaidrs?"
Rima atbildēja, ka viņš to var darīt.
Viņa parasti gulēja, kad Maksims ienāca mājās ar jaunu meiteni ( katru vakaru bija cita). No savas gultas Rima varēja redzēt puskoridoru. Maksims tur parasti ieslēdza gaismu un viņai nebija problēmu saskatīt meiteni. Toreiz tā bija melnmataina skaistule ar sarkanām lūpām. Maksims ieveda viņu savā istabā un aiztaisīja durvis. Gaismu gaitenī viņš parasti atstāja.
Rimu ļoti netraucēja skaņas - viņa varēja gulēt troksnī un nebūt traucēta, tāpēc atkal drīz vien ātri aizmiga. Rima noliedza, bet citreiz viņa pamodās, kad Maksims ieveda meiteni mājās tikai tāpēc, lai redzētu, kā viņa izskatās. Rimu vienkārši interesēja. Šonakt viņa nofilmēs abus koridorī. Rima juta nepieciešamību pēc tā.
Meiteni šokēja, ka Maksims no rīta meitenes nekad neuzcienāja ar kafiju vai jebko ēdamu, vai arī vienkāršu pieklājības devu. Viņš piecēlās līdz ar modinātāju pusastoņos, un pēc pāris minūtēm meitene izgāja no viņa istabas, uzvilka kurpes gaitenī un aizgāja.
Rima ar Maksimu praktiski nerunāja. Arī virtuvē viņi izvairījās satikties. Dažkārt Rima atgādināja, ka ir viņa kārta iznest miskasti, tas arī viss. Pa dienu Rima un Maksims daudz strādāja, vakarā interesēja tikai uztaisīt vakariņas un paēst, Maksimam gan komplektā ietilpa piedzeršanās un meitene istabā. Viņš vienmēr naktī atnāca piedzēries.
Protams, gadījās, kad abi gatavoja vakariņas reizē. Rima taisīja pupiņu salātus, kamēr Maksims mocījās nomizot trīs kartupeļus. Rima nekomentēja, bet centās savaldīt savus smieklus. Viņa vēl nekad nebija redzējusi, ka kāds kartupeli var mizot tik bezcerīgi. Diemžēl šī izklaide nekad neatkārtojās, jo Maksims padevās un sāka cept pelmeņus vai arī jau saldētus un sagrieztus frī kartupeļus, kurus atlika tikai uzcept. Lielākoties Maksims tad skatījās telefonā, bet Rima - uz ēdienu, ko gatavoja.
Meiteni kaitināja, cik daudz laika Maksims pavadīja vannasistabā. Tajā atradās arī tualete, un Rimai vienmēr bija jāgaida, lai arī ko pie velna Maksims tur darīja. Drīz vien viņa uzzināja, kad Maksims ielika instagramā bildi pie spoguļa bez krekla.
"You know my name not my story"
Tad Rima mēdza klauvēt un teikt: "Selfiju laiks beidzies". Un Maksims iznāca ārā no vannasistabas ātrāk.
Nevarēja teikt, ka Rima nožēloja savu pirmās dienas uzvedību, kad ievācās Maksims, taču viņa nožēloja, ka runājās ar viņu. Viņa atcerējās, ka darīja to, jo "realitāte caur objektīvu", bet sajūta bija zudusi, un tagad viņa jutās slikti.
Rimai nepatika Maksims, bet varēja paciest. Ja ies tāpat kā līdz šim, viņa pat izturēs visus sešus mēnešus!
Rima nodomāja, apsēzdamās atpakaļ pie kases, kur bija viņas vieta. Kāda sieviete pārmeta, kad Rima apkalpoja vīrieti pie savas kases.
Meitene ievilka elpu. Šī būs gara diena.
ESTÁS LEYENDO
NOCENOTS
HumorSāpīga neparodija. Maksims strādā maxima. Vai tas jau nav quality content?