O sabah...
Jenna: Günaydın çocuklar... Belen, Berto ve Belinda.
Belen&Berto&Belinda: GÜNAYDIN JENNA TEYZE!
Aniden alt kattan güçlü bir ses gelir.
Ride: SİZ YİNE Mİ SABAH SABAH JENNA TEYZENİZİ İZLİYORSUNUZ!
Berto: Olamaz annem!
Çocuklar çığlık çığlığa odadan kaçışır.
Jenna: Sorun değil Ride.
Jenna kalkıp kapıya sırtını yaslar ve gözlerini ovuşturur.
Jenna: Sabaha mutlu başlamamı sağlıyorlar. Sevimli ufaklıklar sizi. Bell, Belinda'yı doğurduktan 3 ay falan sonra Drei geri dönmüştü değil mi?
Ride: Evet. Parmak çocuk kadar dünyaya geliyorlar ve telli not defteri oluyorlar. 3 ay babalarının enerjisini emince dış yapıları bizim kadar oluyor ama insan olarak yine de küçük kalıyorlar. Zamanla büyüyecekler.
Jenna: Kitapların, insanlardan daha şefkatli anne babalar olabileceği kimin aklıma gelir.
Ride: İnsanlar ne yaptıklarını bilmiyor... neyse.
Jenna: Babamın, Belinda'yı Jey'e; diğer iki kitabı bana bırakmasına inanamıyorum hala...
Ride: Çünkü Micheal kendi ağzı ile söyledi. "Ben ve Lama'yı büyülü işlerinize bulaştırmayın! Huzur istiyoruz!" E çocuk haklı da.
Jenna: Benim bu saatten sonra alacağım tek huzur emekli olmak olur her halde!
Ride: Hadi ordan daha düğününü görmedik!
Jenna: 30 yaşımdayım bu sene 31 olacağım ne düğünü?
Ride: Billy de 35 yaşında ve bir kaç ay sonra 36 olacak. Karamsar düşünme.
Bu sırada bir dağın tepesinde;
Molly: EVET! Seninle evlenirim Billy! Yıllardır bunu söylemeni bekliyordum!
Billy: Tanrım! Şükürler olsun!
Billy ve Molly sarılırlar.
Molly: Ha ama düğün tarihi bu yıl içinde olacak daha fazla bekleyemem! Bu gidişle Alex Hollanda'ya kaçıp benden önce evlenecek!
Billy: Hehe~ merak etme sen.
Molly çok mutludur ve Billy de rahatlamıştır. Pikniklerine kaldıkları yerden devam ederler.
Billy: Molly...
Molly: Evet Billy?
Billy: Sana söylemem gereken çok önemli bir şey var. Ama tepkinden korkuyorum.
Molly: Hadi ama Billy evlilik aşamasına kadar geldik ve neredeyse 15 yıldır birlikteyiz!
Billy: Ama bak inanmayabilirsin.
Molly: Şu ana kadar öyle saçmalıklarını gördüm ki ne söylersen söyle inanırım bal gözlüm~
Billy: Tamam... benim büyülü güçlerim var!
Molly: N-NE!?
Billy: Bak bundan korkuyordum işte. Molly... ben büyülü güçlere sahibim.
Molly: B-Billy şaka mı bu?
Billy, büyü ile yerden bir çimeni eline alır ve onu altına çevirir.
Billy: Hayır değil. Maddelerin arasındaki geçiş gücüne sahibim. Korkma insanım sadece ek güçlerim var gibi. Güçlerimin çoğunu bana veren işte bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esrarengiz kasaba devam etseydi 2 (Bitti)
FanficEsrarengiz kasaba hayranlarının 2. durağına hoş geldiniz! 13 yaş üstünün okumasını öneririm:b ama tabii ki kimse bu yazıyı takmayacak