13. Sezon 12. Bölüm(Pizza)

264 21 90
                                    

Mabel: UYAN KADİŞ!

Dipper: Zaten uyuyamadım...

Mabel: Neden?

Dipper: Aaaa yer rahatça değil!

Mabel: AMA ŞİMDİ BENİ DİNLE! Bu akşam tam 5'de Alman için sana bir kız ayarladık!

Dipper: NE!?

Grenda: Çok tatlı bir kız!

Candy: Üstelik zengin!

Grenda: Kolejden arkadaşım.

Dipper: Sen koleje mi gidiyordun?

Grenda: Marius benim sevgilim kolejlere laik dedi:,)

Dipper: Bakın hanımlar zengin, tatlı bir kızla saat 5'de buluşmıcam.

Candy: Ama neden!?

Dipper: 1 Zengin bir kızı kaldıracak kadar zengin değilim, 2 siz delisiniz bir gecede benim gibi iğrenç bir çocuğa kız buldunuz, 3 beşte bir arkadaşımla buluşucam zaten siz Grenda'nın evinde koparken.

Mabel: Kim bu arkadaş?

Dipper: Bilsen ne fark eder ki o kızla buluşmıcam.

Mabel: Aman be! Yarın olsa?

Dipper: Mabel sevgili istemiyorum.

Mabel: Kim istemez!

Grenda: Senin gibi birine sevgili bulmak çok zor ama bu kız muhteşem!

Candy: Üstelik sevimli! Tam bir Fransız'a benziyor.

Dipper: Çekici-Fransız kızınız size kalsın!

Mabel: O ZAMAN KİMİNLE BULUŞACAĞINI SÖYLE!

Dipper: *Eğer söylersem muhtemelen fazla abartırlar ama söylememe gibi bir seçeneğim yok* o kızla buluşursam yarın, beni rahat bırakacak mısınız?

3'ü: Evet*^*

Dipper: Tamam o halde şimdi İzninizle.

O gün kızları şaşırtan büyük olaylar olur 1. Dipper banyo yapar, 2. Dipper siyah tişört üstüne kolları dirseğe kadar katlanmış hoş bir gömlek geçirip pantalon giyer, 3 Dipper banyo yapar, 4 Dipper parfüm sıkar, aaaa Dipper banyo yapar demiş miydim? Evden çıkar.

Candy: Dipper'ın gay olmadığından emin miyiz?

Grenda: Çünkü hiç bir erkeği arkadaşı için böyle hazırlanırken görmemiştim.

Mabel: Sevimli kızları istemiyor, bir erkekle buluşmaya özenle gidiyor- KIZLAR ERKEK KARDEŞİM BİR GAY!

Soos: Şok...

Mabel: Ama bana neden hiç anlatmadı.

Grenda: Belki utanmıştır? Bu özel bir konu.

Candy: Evet. Kızlardan anlamama sebebi de bu olabilir mi sizce?

Grenda: Olabilir.

Mabel: Kardeşim aslında aşırı romantik ama erkeklere karşı mı yani? Ona bir kız arkadaş dayattığınızdan bu yüzden kaçıyor olmalı! Ama Wendy?

Grenda: Aşk ve hoşlantı farklı şeyler kızım hem belki de o da duygularının gerçek olmadığını yeni fark etmiştir.

Mabel: Onu yarın sıkıştırıp bunu öğrenincem!

Mabel elini yumruk yapıp avucunun içine vurur ve gözlerini kısar. O sırada Dipper terminale varmış. Pacifica terminalin bağlı olduğu hava limanından inecek terminalden geçerek gelmek zorunda yani. Uzaktan görünürler ve Pacifica anne Babası ile konuşup ailesi son bir işlem için kasadayken Pacifica, Dipper'ın yanına gelir.

Esrarengiz kasaba devam etseydi 2 (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin