{14}

761 56 1
                                    

Ertuğrul: kapına araba göndereceğim

Ertuğrul: şoför seni arabanın önünde bekleyecektir zaten

Ertuğrul: bin tamam mı?

Aysima: Tamam ama sen arabada olacak mısın peki?

Ertuğrul: hayır, seni getireceği yerde olacağım

Aysima: Tamam.

Aysima, kapısını kilitleyip asansöre bindi. Bunca zamandır biriktirdikleri anıları, gözünün önünden bir film şeridi gibi hızla geçmeye başladı.

Hâlâ ilk günden bu yana, konu Ertuğrul olunca eli zangır zangır titriyordu.

Şu an olduğu gibi...

Apartmandan çıktığında önünde duran BMW X5'i görmesi ile gözleri kocaman açıldı.

En sevdiği araba modelinin şu an karşısında, kanlı-canlı bir şekilde durması nefesini kesmeyi başarabilmişti.

Adımları, gözleri arabada takılı kaldığından dolayı yavaşça ilerliyordu.

Şoför, gülümsemesi ile kadına bakmaya devam ederken, arabaya yaklaşmasıyla da arka koltuğun kapısını açtı.

"Hoş geldiniz efendim."

Aysima, gülümseyerek adama karşılık verdi ve hâlâ içinde oturacağına inanamadığı arabanın, içerisine attı kendini.

Şoför kapıyı kapattığında, hızla çantasında duran telefonunu çıkarttı ve Ertuğrul'a mesaj attı.

Aysima: HAYALIMDEKI ARABANIN IÇERISINDE OTURUYORUM ŞU AN ERTUĞRUL!

Ertuğrul: en sevdiğin araba modeli olduğunu biliyordum:)

Aysima: Nasıl ya? Nereden?

Aysima: O değilde, bu arabayı kiralamak dahi dünya parası! Sen nasıl altından kalktın söyle bakayım?

Ertuğrul: kiraladığımı kim söyledi?

Aysima: NE?

Aysima: HAHAHAHAHA NE?

Aysima: OHA!

Aysima: BU ARABA SENIN MI SIMDI BIR DAKIKA BEN YANLIŞ ANLAMADIM INŞ?

Ertuğrul: :)))

Ertuğrul: yolculuğunun keyfini çıkar

Ertuğrul: bir ihtiyacın veya bir isteğin olduğunda da direk şoföre söylemen yeterli olur

Ertuğrul: biraz uzun bir yolculuk olacak,

Ertuğrul: ben de seni bekliyor vaziyette olacağım.

Aysima 32 dişini de gözler önüne seren bir şekilde gülümsedi ve arkasına yaslandı. Böylesine mükemmel bir arabanın içerisinde olmak onu şimdiden mutlu ederken, Ertuğrul'un yanına gidiyor olması daha da mutlu ediyordu.

Sonunda isteği gerçekleşecekti. Sevdiği adamın yüzünü okşayabilecek, gözlerini gözlerine mühürleyip saatlerce bakabilecekti.

Onlar ateşte kavrulurken, gelen çığdan da habersiz olacaklardı.

"Nefesimi kesme."

𝙳 𝙸 𝙻 𝙷 𝚄 𝙽 ° textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin