|WOORDEN VOORAF|
Ik ben weer een nieuw boek begonnen, dus welkom allemaal! Ik kan van tevoren alvast zeggen dat dit boek geen meesterwerk gaat worden, dus verwacht dat ook niet. Ik weet namelijk uit ervaring dat als ik te kritisch en perfect ga schrijven, ik het nooit volhoud tot het einde. Dit gaat dus een simpel, maar hopelijk wel leuk boek worden!
|AFGESCHREVEN|
Dit boek is (bijna) afgeschreven, dus er komen geen plotselinge pauzes of writer blocks. Het bestaat uit twee delen, en het eerste deel komt sowieso goed!
|FOUTEN|
Als je ergens fouten in de tekst ziet staan, wees dan niet bang om die te verbeteren! Ik wil een zo foutloos mogelijk boek, maar zie vaak dingen over het hoofd. Laat het dus gerust weten in de reacties!
Ik zoek daarbij ook nog mensen die het bovenstaande actief voor me willen doen. Als je tijdens het lezen dus extra zou willen opletten op fouten, doe dat dan gerust!
|FEEDBACK|
Als je tips of feedback hebt, zeg het me alsjeblieft! Stuur maar een bericht met dat waarvan jij vindt dat het beter kan. Ik wil mijn manier van schrijven en mijn boeken altijd verbeteren, en daar heb ik nogmaals jullie hulp bij nodig!
|STEMMEN & REACTIES|
Reacties en stemmen motiveren mij altijd om verder te schrijven. Ik zou het dan ook erg waarderen als je laat weten wat je ervan vindt, en dat leuke sterretje onder elk hoofdstuk aanklikt!
|COPYRIGHT|
Dit boek is volledig door mij geschreven. Ik en mijn terrorkippen zullen het dan ook niet pikken als er iets gebruikt of gekopieerd wordt. Verder zijn de kippetjes wel heel aardig, hoor!
|COVER|
Ik heb de cover zelf gemaakt (en ben er stiekem best trots op), doormiddel van Pinterest, PicsArt en Phonto.
|VEEL PLEZIER|
Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen, behalve dat ik je ontzettend veel plezier wens tijdens het lezen! Liefs, nachtgedaante
JE LEEST
Alles wat hij is ✓
ChickLitDe zeventienjarige Mia wil haar laatste jaar van de middelbare school zonder problemen doorkomen. Ze is verlegen, introvert en probeert zo min mogelijk op te vallen. Alles lijkt goed te gaan, totdat ze met de populaire en gesloten Chris moet samenwe...