Motorumdan kaskımı alıp kafama geçirdim. Bugün işkence gibi geçmişti. Motora tam bineceğim sırada "şştt sen benim adamlarımı döven kızmışsın"dedi. Gözde'nin kalçasını tutmuş. Bana doğru geliyordu. Kaskımı çıkarıp saçlarımı salladıktan sonra "sorun varsa yine döverim sıkıntı yok"
"Valla seni sevdim kimsede olmayan özgüven hele hele benim karşımda olan özgüvenin çok fazla" "Sen kimsin de senin karşında özgüvensiz olucakmışım" "Ben Demir" Emir'imin ismine çok benziyordu. "İyi"dedim. Kaskımı takarak. O her olan biteni izliyordu. Motora bindiğimde arkama birisi oturmuştu.
Belime sarıldığı anda arkama dönüp "siktirgit"dedim. Keyiflenmiş bir şekilde gülümsedi. Motoru asfalta ağlatarak çıkardım. O kadar hızlı gidiyordum onun korkup 'dur' demesini bekledim ama demedi. Yakınlarda durarak "İn aşağıya" "adın ne senin" "Sanane" dedim otoriter ses tonuyla "Sanane ismi kötü"demesiyle gözlerimi devirdim. O motordan indikten sonra "Sen benim daha kim olduğumu bilmiyorsun ama yakında öğrenirsin"dedi. Dedi ama demesini beklemeden hızlı bir şekilde yola çıktım.
^^^^^^
"Emir! Nerdesin Nil diyen ağzın dudakların nerde Emir!" Emir'imin toprağını avucumda sıkarken arkamdan bir el beni teselli edercesine dürttü. Arkama döndüğümde benim yaşlarımda bir kız gördüm. "O" dedi "o benim sevgilimdi!" Hani bir an vardır kalbiniz fırlayacak gibi olur ama mutluluktan değil üzüntüden işte şuan da o oldu. "Ne" "Evet benim sevgilimdi ölmeden son bir ay kadar sevgili olduk" Kaşlarımı çatmıştım. "O benim sevgilimdi" diyerek kıza tokadı geçirdim. Hızla ordan çıktım.•••••••••••••••••
Şuan ne mi yapıyorum elimde bira gecenin bir yarısı içiyorum. Bizim okulun yanlarında Emir bunu bana nasıl yapabilmişti veya nasıl yapmıştı! "Oo senin gibi güzel kızlar böyle yapıyor muydu" Arkamdan tanımadığım ses üzerine baktım. Ayağa kalkmaya çalıştım çalıştım diyorum çünkü kalkamadım. Bir şekilde ayağa kalktıktan sonra başım feci şekilde dönüyordu.Ayakta zarzor dururken yumruk salladım ama havada kaldı. Beni kendine bastırarak çekti. Otomatikmen gittim. Daha sonrası allak bullak biri gelip o çocuğu dövdü. Ve ben şuan kucaktayım Emir'in kokusuna benziyor. Uyandığımda tanımadığım bir yerdeydim bir yatakta hızla kalktığımda ilk işim kafama tutmak oldu fena halde zonkluyordu. Odadan çıktığımda Demir'in yemek yapışını gördüm. Bir şey demeden gizli gizli çıkarken birisi beni belimden tutarak kendisine çekmişti. "Beni kendinden mahrum etme güzelim"
Ahahaha çok komiksin. "Ben senin takıldığın o sürtüklerden değilim beni onlarla karıştırma" "Sen zaten onlardan değilsin" İçimden hehe dedim ama içimden. Elini iterek kapıdan çıktım. İçtiğim yere gelip motoruma bindim. "Beni de okula bıraksana" gözlerimi devirterek "atla!"dedim. Gülümseyip arkama oturdu.Ellerini belime koyunca değişik hissettim.
Acaba ona karşı bir şey mi hissediyorum.
Gaza yüklenip okulun önüne geldim. O aşağı inince "Sen gelmiyor musun?" dedi. Başımı hayır anlamında salladım. Kaskını çıkar anlamında işaret yaptı. Kaskımı çıkarıp ona ne var dercesine baktım. "Hani ben sana beni daha tanımıyorsun dedim ya yarın beni tanıyacaksın!" Ufff ne diyo bu dangal!
••••••••••••••
Banyodan çıkıp kendimi yatağa attım. Gerçekten Emir beni aldatmışmıydı. Demir acaba bana kendini nasıl göstericekti. Bunları düşünerek uyuya kaldım. Sabah uyandığımda dar paça kotumu ve siyah yarım tişörtümü üzerime giyerek konverslerimi giydim. Aşağıya inip annemleri selamlayarak evden çıktım. Bu sefer bugattimle gidecektim. Okulun önüne geldiğimde bütün gözler üzerindeydi onları takmayarak sınıfa çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESAFELERDEN UZAK
ChickLitFAZLA OKUNMADI BİLİYORUM AMA LÜTFEN AÇIKLAMAYI OKU :( Sadece o bana dokunabilirdi dokunmuştu da. Emir'im öldükten sonra asla eski ben ben değildim. Yıpranmışlık, üzüntü, özlem, o benim için halâ yaşıyordu. Hiç bir erkeğin bana Emir'den sonra dokun...