Uzuuuun bir aradan sonra merhabaa. Önceki bölümlerde biraz mallık yapmışım düzeltmeye geldim. İyi okumalarr.
Küfür ede ede uyandım. Zaten Emir'i sabah akşam düşünmekten başım ağrıyor. Bir de şu mal Demirle uğraşıyordum. Demir'i sevmediğimi bir kez daha anladıktan sonra gece vermiş olduğum kararı babama söylemeye gittim. "Baba okulumu değiştirmek istiyorum?"
Babam elindeki kahvesini bıraktıktan sonra "Kızım o okulu sen istemiştin ne oldu?"
"Ya baba evet mi hayır mı onu söyle?" "Tamam tamam bekle arkadaşımın bir koleji vardı bi arıyım." Bende kafamı sallayarak merdivenler- den çıkmaya başladım.(Gözlük hariç.)
Üstümü giyindikten sonra hemen aşağıya indim. Baba konumu at ben çıkıyorumm dedikten hemen sonra cevap beklemeden çıktım. Artık cici kız rolü oynama zamanı hemen Mercedes benzi alıp watsapha girdim. Babamın verdiği konuma uyarak yeni okulumu bulmaya koyuldum.••••••••••••••••••••
Kuzey Koleji yeni okulumun adı buydu. Hep sahte yüzler olucağına eminim. Arabamı parkedecek yeri de bulduktan sonra arabadan indim.
Siktir!
Okula sap gibi geldim. Çanta almadım ki. Aman neyse artık hayatıma yeni bir sayfa açmam gerek rüzgârın benim ters yönüne esmesiyle saçlarım ağzımın içine girmişti.
Okula girdiğimde herkes bana bakıyordu. Yani bi insan neden bi insana bakar ki dimi... Müdür odasını birisine sorduktan sonra müdürün odasına gelmiştim. İki kere tıklattıktan sonra gel sesini bekledim.
İçeri girdiğimde bir kişinin yüzü bana dönük değilidi. Ve her okulun serserisi olduğu gibi bunlar da bu okulun serserisiydi. Müdür beni tanımış olucakki "Yavrum adın Nil di dimi baban az önce aradı?" "Evet" dedim geçiştirir bi ses tonuyla. "İki dakika bekler misin Nilcim?"dedikten sonra başımı salladım.
"Oğlum siz akıllanmicak mısınız!? Ya şuan çocuk hastahanede ona birşey olunca ne olucak he?" Bana yüzü dönük olmayan çocuk "Bi şey olmicak şimdi müdür müdürlüğünü bil konuşman bittiyse çıkalım!" Müdür başını sakladıktan sonra hepsi ayağa kalktı.
Üç tanesi önden gitti yüzü bana dönük olmayan çocuk deri cekete giymiş saçları bir Yunan tanrısı saçlarını andırıyordu bana kısa bir bakış attıktan sonra odadan çıktı. Hayır Nil kendine gel sen Emiri seviyorsun! Ama Emir ölü artık hayatına yeniden başlamalısın.
Müdürün "sınıfın 12-B" demesiyle düşüncelerimden uyandım. Teşekkür edip odadan çıktım. 12-B sınıfını bulunca sınıftaki kargaşa birden durdu. Uzun saçlarım önüme gelmişti.
Saçımı arkaya atıp hepsinin yüzüne teker teker baktım. Bana baktıktan sonra hepsi işine devam etti. Bazıları yanıma gelip laf sokuyor veya soru sorup gidiyordu ben de hepsine gerekli cevabı veriyordum. Boş bir sıra bulunca oraya yayıldım. Allahtan sıra tamamen boştu.
Çok sıcak olduğuna karar verdikten sonra kot ceketimi çıkarttım. Bazı erkekler beni izliyor bazıları arada sırada inceliyordu. Bu sınıfı sevmiştim yılan kızlar yoktu Demir malı gibi kendini bişey sananlar yoktu.
••••••••••••••••••••••
Öğle teneffüsü olunca artık dışarı çıktım. Kantinden hamburger ve kola aldıktan sonra bahçede boş bir çardağa oturdum. Hem yiyordum hem okulu inceliyordum. O müdürün odasındaki erkek bu okulun yüzde yüz eminim bad boyuydu.
Karşıma bir daha çıkmaz ve umarım salak saçma hisler bir daha yaşamazdım. Dedim ki tam da onu gördüm. O da bahçe kapısında birini bekliyordu. Bir kızı bekliyordu! Acaba hangi sınıftılar kız gelip bad boyun yanağına bir öpücük kondurduğunda önceden hissettiğim birşeyi hissettim.
KISKANÇLIK!
Nil sakin düşünür müsün? Kolamı hızlı hızlı yudumlarken çok sinirliydim.
Bu bölümü kısa yaptım diğerini uzun yapıcam oy vermeyi unutmayın sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESAFELERDEN UZAK
ChickLitFAZLA OKUNMADI BİLİYORUM AMA LÜTFEN AÇIKLAMAYI OKU :( Sadece o bana dokunabilirdi dokunmuştu da. Emir'im öldükten sonra asla eski ben ben değildim. Yıpranmışlık, üzüntü, özlem, o benim için halâ yaşıyordu. Hiç bir erkeğin bana Emir'den sonra dokun...