11

753 18 2
                                    

Vol ongeloof kijk ik Matthijs aan. Zou hij dit echt menen? 'Tuurlijk wil ik dat'. Matthijs krijgt een enorme glimlach op zijn gezicht en pakt mijn hand. De ober komt er aan met de pizza's en met heel veel trek begin ik aan mijn pizza.  We praten veel en genieten van onze pizza. Een ding weet ik zeker. Ik ben verliefd op de centraal verdediger van Ajax.

'Wanneer wil je eigenlijk weer bij Carel of naja thuis wonen?'. Ik weet daar geen antwoord op te geven en haal mijn schouders op. 'Ik zie het wel'. Matthijs pakt mijn hand en samen rijden we terug naar zijn huis.

Ik laat me op de bank vallen en sluit ik mijn ogen. 'Moe?' Ik knik en blijf lekker liggen. 'Is het goed als Donny zo meteen komt met een meisje?' Ik lach en knik. 'Hoe heet dat meisje?' 'Lotte volgens mij maar weet het niet helemaal zeker.' Ik sta op en loop naar de douche waar ik rustig ga douchen. 

Door die douche ben ik gewoon een soort van moe geworden. 'Anne kom je er uit, Donny is er bijna.' Ik zet de douche uit en stap er onder vandaan. Ik kleed me rustig om en loop de woonkamer in. Daar zie ik een meisje zitten met lang bruin haar. Ze is denk ik net zo groot als ik. Daarnaast zit Donny en in de hoek zit Matthijs. Ik loop naar Matthijs en laat me op zijn schoot vallen. Mijn gezicht druk ik in zijn nek. 

'Zullen we met zijn alle een spelletje doen?' Iedereen kijkt Donny aan en stemt er mee in. Ik mompel maar wat want heb er eigenlijk niet zoveel zin in. Ik heb gewoon hoofdpijn en ben moe. 'Hoe hebben jij en Lotte elkaar eigenlijk leren kennen?' Ik kijk Matthijs aan met een moet dit gezicht. Donny begon met vertellen.

'Nou zoals je weet heb ik een hamstring blessure en ben ik weer bezig met het revalideren. Tijdens de revalidatie ga ik 2 dagen in de week naar de sportschool. Daar heb ik Lotte ook leren kennen. Lotte traint zelf dan en ik onder begeleiding. Op een gegeven moment leerde we elkaar beter kennen en begon het erg gezellig te worden en ja nu hebben we een relatie'. 

Ik glimlach naar hem en zeg 'Wat leuk'. Lotte glimlacht naar me en vraagt ook 'Hoe hebben jij en Matthijs elkaar leren kennen'.  'Naja gewoon door mijn broer. Tussen ons was het een en ander gebeurt en ja nu heb ik iets met Matta.' En ik geef hem een kus op zijn wang die rood kleuren. 

--------

Sorry voor het korte hoofdstuk. Ik wilde perse wat plaatsen. En zooooo ontzettend bedankt voor de 1K reads! Love u all...

xoxo  me

Turn de Ligt on ft. Matthijs de LigtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu