De volgende ochtend word ik wakker van twee sterke armen om me heen. Ik draai me om en zie Matthijs daar liggen. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht.
Nadat Carel en ik het gisteren goed gemaakt hebben stelde Carel en ik beide voor dat Matthijs zou blijven slapen. We besloten Frenkie ook uit te nodigen en we deden met zijn 4e allemaal spelletjes. Ik ging al eerder naar bed omdat ik behoorlijk moe begon te worden. Frenkie en Carel gingen samen in een kamer. 'Vind je het goed als ik bij je kom liggen of wil je dat ik ergens anders heen ga?' Ik tilde mijn dekens omhoog als tegen dat hij bij mij kon liggen en ik kroop in zijn armen en viel zo inslaap.
'Je staart' ik schrok en zag dat Matthijs zijn ogen open deed. Ik gaf hem een duwtje tegen zijn schouder en samen begonnen we te lachen. Met een diepe zucht stap ik uit bed en pak ik mijn spullen en ga douchen. Toch wel lekker hoor vakantie hebben tenzij het pas Mei is. Ik heb dit jaar hem VWO examen gedaan. En hoor in Juni of ik geslaagd ben. Ben erg benieuwd. Hierna wil ik naar de Universiteit in Amsterdam en daar wil ik iets zoals psychologie of kinderpsychologie gaan doen. 'Anne kom je er uit? Ik wil ook douchen' en Carel bonkt weer op de deur. Ik zetel de douche uit, droog me af en kleed me aan. Mijn haar en make-up doe ik straks wel op me kamer. 'Mat moet je straks niet trainen?' 'Jawel pas om 15:00 uur'. Ik knik en begin mijn haar en makeup te doen. Nadat ik mijn haar geföhnt (of hoe je t ook schrijft) heb begin ik mijn haar te borstelen. Matthijs gaat achter me staan en pakt de borsten uit mijn hand. 'Kom ik borstel je haar wel'. En heel behendig borstels Matthijs mijn haar. Ik pak mn telefoon er bij en film het stiekem. Alleen ongemerkt filmen ging net niet, want Matthijs begon gekke bekken te trekken waardoor ik alleen maar harder begin te lachen. Matthijs stopt met borstelen en kijkt me lachend aan. Hij draait me op en begint me te kietelen. Lachend vallen we op de grond en voorzichtig geeft hij me een kus, wanneer hij merkt dat ik terug zoen kust hij me met meer overtuiging. 'Anne? Matthijs? Wat is dit?' En een boze Carel staat in de deur opening.
JE LEEST
Turn de Ligt on ft. Matthijs de Ligt
FanficHey, ik zal me even voorstellen. Ik ben Anne Eiting en ben 18 jaar oud. En Eiting? Ja ik ben het zusje van Carel Eiting. Hij speelt bij Ajax. Zelf heb ik het niet met voetbal. Om te kijken vind ik het top maar het spelen? Laat dat maar zitten. Ik...