Matthijs en ik stappen uit en lopen naar de voordeur. Matthijs houd de deur voor me open en loop naar binnen. Carel loopt achter ons aan en gaat op de bank zitten. Ik ga bij Matthijs op schoot zitten en wacht tot de uitbarsting komt. 'Anne, ik heb een relatie met Sanna'. Ik kijk Carel met grote ogen aan. 'Oke dus jij hebt een relatie met mijn beste vriendin terwijl ik het niet eens leuk mag hebben met Matthijs. Dit is precies het zelfde. Laat mij het leuk hebben met Matthijs' en ik merk dat ik begin te schreeuwen. 'Rustig lieverd stay calm' en Matthijs pakt met zijn hand mijn kin beet. 'Het spijt me' mompelt Carel. Ik kijk hem boos aan en wil weglopen. Carel pakt mijn arm vast en trekt me in een knuffel. 'Het spijt me zo'. Ik schud nee en begin te huilen.
Samen met Matthijs en Carel hebben we met zijn drietjes een goed gesprek gehouden. Met veel gezeur heeft Carel ons toestemmig gegeven dat we een relatie mogen. Zelf wil ik gewoon rustig aan doen en wacht ik onze relatie af. Ik weet niet eens of Matthijs het wel wil. Ook hebben we in overleg besproken dat ik een tijdje bij Matthijs blijf door deze ruzie. Zelf ben ik daar dus wel echt blij mee. Ik vind Matthijs wel echt een leuke jongen. Alleen ik weet niet echt of t wederzijds is. Hij zei wel tegen Carel dat hij me leuk vond maar tegen mij persoonlijk zegt hij het niet. Daardoor ga ik zelf heel erg twijfelen aan mezelf. 'Waar denk je aan?' Matthijs kijkt me vragend aan en geeff me een kus op mijn kruin.
Ik antwoord niet en kijk naar mijn handen. Ik durf het niet te zeggen en schaam me ook een beetje ofzo. Kan moeilijk tegen mn crush zeggen heey yo ik heb een crush op je. Ik knik nee en leg mijn hoofd op zijn schouder. Hij slaat zijn arm om me heen en samen kijken we nog even netflix. 'Je kan me alles vertellen he' en Matthijs kijkt me aan. Ik probeer zijn blik te vermijden. Matthijs pakt met twee vingers mn kin beet en kijkt me aan. 'Vertel wat is er aan de hand?' Ik durf niks te zeggen en kijk hem alleen maar aan. Zijn hoofd komt steeds dichterbij en hij geeft me een kus. Ik ga dr in mee en leg mijn handen op zijn borst terwijl zijn ene hand op me heup en de ander op mijn been.
We laten elkaar los en ik kijk hem aan. 'Wow' mompel ik. 'Ja wow'. Ik gniffel en ik pak zijn hand beet. Vraag me niet waarom maar ja ik deed het gewoon. 'Ga met me op date'. Ik knik en voel dat hij een kus op mijn slaap geeft. 'Vanavond?' Ik knik en geef hem een kus op zijn wang. 'Wat gaan we doen?' 'Surprise'. Ik sla hem op zijn arm en begin met hem te lachen en gaan we nog even netflixen. Even quality time samen.
JE LEEST
Turn de Ligt on ft. Matthijs de Ligt
FanficHey, ik zal me even voorstellen. Ik ben Anne Eiting en ben 18 jaar oud. En Eiting? Ja ik ben het zusje van Carel Eiting. Hij speelt bij Ajax. Zelf heb ik het niet met voetbal. Om te kijken vind ik het top maar het spelen? Laat dat maar zitten. Ik...