Matthijs zou vandaag een verassing voor mij hebben zat hij te vertellen dus ben erg benieuwd wat we gaan doen of wat de verassing is. Hij zei er eigenlijk niet zo veel over.
'Anne kom je?' roept Matthijs onder aan de trap.
Ik zie dat hij een blinddoek naja theedoek in zijn handen heeft. Overdreven geef ik een zucht en kijk ik hem aan. Hij glimlacht en doet de blinddoek voor mijn ogen.
Voorzichtig begeleid hij mij naar de auto en zet hij mij er in.
'Matta wat gaan we nou doen? Ik kan hier zo niet tegen. En heb ik wel de goede kleding aan?'
Matthijs begint te lachen en zegt 'Verassing en ja je ziet er super goed uit lieverd'.
Na een paar uur, naar mijn idee dan, rijden kome we ergens aan. Matthijs helpt mij de auto uit. 'Anne wacht tot ik ja zeg en doe dan de blinddoek af'. 'Doe maar af'. Voorzichtig doe ik de blinddoek af en zie ik Matthijs zitten bij een klein huisje aan een meer. Ik loop naar hem toe en sla mijn handen voor mijn mond. Het ziet er super mooi uit. Met openarmen loop ik op hem af en geef ik hem een knuffel. 'Waar heb ik dit aan verdient Matta?'
'Omdat je een enorm leuk meisje bent en omdat ik gek op je ben'. We lopen richting de boot en ga daar zitten terwijl Matthijs aan het varen is. We komen aan bij een eiland. 'Dit is het eiland geweest van mijn opa' en ik kijk hem glimlachend aan. Uit de boot haalt hij een picknick mand met lekkers en hij helpt mij uit de boot te komen. Matthijs legt alle spullen goed neer en samen gaan we zitten en beginnen we lekker te eten.
'Anne je bent bijzonder' Ik voel dat mijn wangen rood worden en kijk maar naar mijn handen. Die zijn toch erg interessant geworden. Hij tilt met twee vingers mijn hoofd op en drukt weer zijn zachte lippen op die van mij. Ik trek terug en geef hem een glimlach. Wat ben ik gek op deze jongen.
We hebben het toch erg gezellig gemaakt op het eiland. Nu zijn we weer onderweg naar het huis je aan het meer. Hij helpt mij met het uitstappen van de boot omdat alles zo wankel is. We praten veel en het is gezellig. Een dagje om nooit te vergeten.
'Zullen we gaan uiteten?' en Matthijs kijkt me vragend aan. Ik knik vrolijk en samen stappen we in de auto. Op naar een restaurant. Het is uiteindelijk een Italiaan geworden. Beide kozen we voor een pizza. 'Lieve lieve lieve Anne, Ik vind je al een tijde leuk . Ik denk de hele tijd aan je. De ruzie die je had met Carel vond ik echt helemaal niet leuk om te zien. Ik vind je echt een hele leuke meid. Wil je mijn meisje zijn?'
----------------
A/N ik heb mijn schrijfstijl een beetje veranderd. Laat me weten wat je er van vind xoxo
JE LEEST
Turn de Ligt on ft. Matthijs de Ligt
FanficHey, ik zal me even voorstellen. Ik ben Anne Eiting en ben 18 jaar oud. En Eiting? Ja ik ben het zusje van Carel Eiting. Hij speelt bij Ajax. Zelf heb ik het niet met voetbal. Om te kijken vind ik het top maar het spelen? Laat dat maar zitten. Ik...