Ik wordt wakker van iemand die op me ligt.
'Matthijss ga van me af'
Ik probeer hem van me af te duwen.
'Nee ik lig wel lekker'.
Ik duw hem van me af en rek me uit. Ik stap uit bed en ga douchen. Ik voel 2 armen om me heen en draai me verschrikt op. Matthijs glimlacht naar me en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik geef hem een knuffel en leg mijn hoofd op zijn borst.
Hij sopt mijn haar in met shampoo en spoelt t uit.
'Hmmm'
Matthijs schoot in de lach terwijl ik met mijn ogen dicht aan het genieten ben dat hij mijn haar insopt. Ook sop ik zijn haar in en hebben we even ons cuddle momentje onder de douche.
'Het is zo koud'
Ik ren in mijn kleding naar mijn bed en ga weer onder de dekens liggen. Het is echt heel te koud. Matthijs loopt mijn kant op en voelt aan mijn hoofd.
'Ik denk dat je een beetje koorts hebt'
Ik zucht en sluit mijn ogen. Het is echt veel te koud. Matthijs drukt een kus op mijn voorhoofd en stopt me in. 'Rust lekker uit schat! Ik ga wat leuks doen met de jongens en de meiden. Tenzij je wilt dat ik bij je blijft. Dat is ook helemaal goed.'
'Ga maar met ze mee hoor. Ik red me wel'.
We geven elkaar een kus en hij vertrekt. Ik ga de hele dag een beetje films kijken en slapen. Heel fit voel ik me ook niet. Ik heb het steeds warm, koud, warm, koud. Echt super irritant.
'Hey schat ben weer thuis' En Matthijs ploft naast me op bed. Ik zoek zijn warmte op en ga tegen hem aan liggen. 'Hoe was het met de boys?'
'We hebben gelazergames en wat gedronken. De andere wilden nog uitgaan dus dat zijn ze aan het doen maar ik wilde liever bij je zijn'.
Bij dat idee glimlach ik en sluit ik mijn ogen. In de hoop dat ik vannacht goed slaap en dan morgen weer beter ben. Dat word door mij wel erg gewaardeerd.
--------
A/N sorry voor het niet lange uploaden. Ik liep heel erg vast en mijn opgeslagen hoofdstukken waren ineens weg waardoor ik alles weer opnieuw mag gaan typen dus dit hoofdstukje is wat kort en misschien wat slechter dan de rest... Sorry :(
liefs, Me <3
JE LEEST
Turn de Ligt on ft. Matthijs de Ligt
FanficHey, ik zal me even voorstellen. Ik ben Anne Eiting en ben 18 jaar oud. En Eiting? Ja ik ben het zusje van Carel Eiting. Hij speelt bij Ajax. Zelf heb ik het niet met voetbal. Om te kijken vind ik het top maar het spelen? Laat dat maar zitten. Ik...