Herkese tekrardan merhaba
Bara gittiğimizde beni her yerde öpüşen sevişen çiftler karşılar sanıyordum .Pek yanılmamıştım.Sevişen yoktu ama öpüşenler çoktu .Gözlerimi devirip yağızın kolundan tutup onu takip ettim.Mekan çok sade ve hoştu.Yağız ne içmek istediğini sorduğunda bira dedim.Gözlerimi etrafta dolaştırırken Onu gördüm gibiydi.Gözlerimi açıp kapattığımda karşıdaki adam başını yan tarafına çevirmişti.İçeceklerin masaya konulduğunu hissettiğim de birayı hemen kapıp kafaya dikmiştim.Yağız ne oldu der gibi bakınca omzumu silktim.
Eve döndüğümüzde kendimi kanepeye attığımda yağızda yanıma oturdu.Ne olduğunu sorunca Onu gördüğümde söylediğimde gülüp çok içtin ondandır dediğinde .İçmeden gördüm dediğimde başını bana doğru çevirdiğinde bende ona baktığımda.Çok özledin belki ondandır dediğinde bilmem olabilir özledim kimi görsem o sanıyorum ama yağız ona cidden çok benziyor dediğimde şaşıp kalmıştı.Yerinden kalkıp beni de kucağına alıp beni yatağıma götürmüştü yatırıp üstümü örtüp yat yarın konuşuruz deyip odasına gittikten sonra gözlerimi kapatıp uyudum.
Saat şuan sabah on.Hava almak için dışarı çıktığımda tekrar onu gördüm.Delirmiş olamam değil mi o kadar kısa sürede.Arkamı dönüp eve doğru hızlı hızlı yürüdüm.Eve gidince kapının önünde kayıp yere oturup gözlerimi dışarıya diktim.
Yağız yanıma gelip önümde eğilip ne oldu maviş dediğimde tekrar onu gördüğümü söylediğimde saçmalama güzelim türkiye de o bunu biliyorsun insan insana benzer dediğinde onun haklı olduğunu düşündüm nasıl olsa insan insana benzerdi öyle değil mi.İkin gün sonra çalışmak için kütüphaneye gittiğimde yanıma birinin geldiğini hissettiğimde onu gördüğümü zannettiğim adam vardı.Ona benziyordu o olmadığı için bir yandan rahatlarken bir yandan da keşke o olsaydı diye düşündüm Eğer o olsaydı diye nasıl davranırdım acaba. O adama yardımcı olup işime devam ettim.. Altta soranlar vardı. Hala mail geliyor mu diye.Hala mail geliyordu ama inat edip bakmıyordum.Sizce açmalı mıydım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ [İMKANSIZ SERİSİ-1]
Teen Fiction"O benim için imkansızdı" YAKINDA... ♡ KAPAK TASARIMI: @silakosay♡