•Chapter 15•A goodbye•

5K 264 20
                                    


Song: Bye Bye

Artist: Επιθε

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.” -A.A. Milne (Winnie-the-Pooh)

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Όταν ήμουνα ένα μικρό κορίτσι πίστευα σε όλα τα παραμύθια της αγάπης.

Ότι κάποτε θα έρθει ο δικός μου πρίγκιπας με το άσπρο άλογο να με σώσει από τους γονείς μου.

Ακόμα και τώρα το πίστευα ακόμα.

Αλλά αυτή την φορά ζητούσα έναν πρίγκιπα να με βγάλει από την γκαντεμιά μου.

Μαντέψτε ποια έπεσε ενώ σφουγκάριζε το σπίτι και τώρα την πονάει ο πριγκιπικός της κωλαράκος.

Πρίγκιπα στο άσπρο άλογο έλα να με σηκώσεις.

<<Εμμ τι ακριβώς κάνεις στο πάτωμα ξαπλωμένη.>>

<<Καλά δεν με βλέπεις που σφουγγαρίζω;>> τον ρώτησα με ύφος "ξανθός είσαι δεν εξηγείται αλλιώς".

<<Δεν ήξερα ότι σφουγγαρίζουν πλέον οι άνθρωποι ξαπλωμένοι.>>

Μου έδωσε το χέρι του και με βοήθησε να σηκωθώ.

Ρε λέτε να είναι αυτός ο πρίγκιπας μου;

Μπα δεν νομίζω αυτός είναι μαλάκας.

Να σας εξηγήσω τώρα γιατί εγώ σφουγγάριζα.

Που λέτε καλά μου παιδάκια σήμερα το βράδι εγώ θα φύγω.

Πιο πολύ θα το σκάσω και θα αρχίσω να περιπλανιέμαι στους δρόμους αλλά υγεία.

Οπότε προσπαθώ εδώ και μία μέρα να κάνω όσο περισσότερες δουλειές μπορώ, διακριτικά πάντα, γιατί έχουμε και έναν αστυνομικό μέσα στα πόδια μας.

Έχω σκουπίσει, σφουγγαρίσει, ξεσκονίσει, και μαγειρέψει διάφορα φαγητά τα οποία τα έβαλα σε ταπεράκια μέσα στο ψυγείο.

The Bad Cop Wants Me ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora