Song: GeniousArtist: LSD ft. Sia, Diplo, Labrinth
You don't want to become one of those Hollywood idiots who is just blathering about anything.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Μπήκα μέσα στο ξενοδοχείο τους και επεξεργάστηκα τον χώρο.
Με όλα αυτά έχασα την παιδική μου ηλικία.
Όση μου είχε απομείνει δηλαδή από αυτήν.
Υπήρχαν κάτι φωτογραφίες με διάφορα ζευγάρια σε άκρως προσωπικές τους στιγμές.
Καλέ ξέρετε ότι σαν έβγαλαν φωτογραφίες ή στον κόσμο σας.
Κόκκινος τοίχος ο ένας, ροζ ο άλλος.Χαχα εναλλάξ το έχουν κάνει.
Πολύ μοδάτο μιλάμε.
Πήγα στην ρεσεψιονίστ, μια κοπέλα που φορούσε ένα τοπ (σε λίγο θα έφτανε αυτό από το στήθος της) και από κάτω ένα σορτσάκι, ο θεός να το κάνει δηλαδή, που πιο πολύ για βρακάκι σου έκανε.
Καλέ θα κρυώσεις πως κυκλοφορείς έτσι.
<<Τι θα θέλατε.>> μου είπε σαν χαζοχαρούμενο.
<<Ένα μεγάλο δωμάτιο. Θα μείνω μόνη μου προς το παρών. Εάν με πιάνετε δηλαδή.>> της είπα και της έκλεισα το μάτι κάνοντας την φωνή μου όσο πιο τσιριχτή μπορούσα.
<<Χαχα κατάλαβα καλέ. Δωμάτιο 96.Καλή διαμονή να έχετε.>>
Την χαιρέτησα και πήγα προς το δωμάτιο μου.
Ενώ περίμενα το ασανσέρ είδα το ζευγαράκι να κρατιέται χέρι χέρι και να προχωράνε προς την ρεσεψιονίστ.
Του Άγγελου του βγήκαν τα μάτια μόλις την είδε ενώ ο γάιδαρος έψαχνε κάποιον.
Μάλλον ήθελε να δει που είμαι.
Μόλις τα μάτια μου προσγειώθηκαν επάνω μου έγλειψε τα χείλη του ενώ εγώ μπήκα γρήγορα μέσα στο ασανσέρ.
Αχχ μην γλύφεις τα χειλάκια σου γιατί θα στην κόψω την γλώσσα εγώ.
Ανώμαλε άνδρα με κορμί σαν του Άδη. Κόλαση!
Αφού τακτοποιήθηκα στο δωμάτιο μου που για καλή μου τύχη ήταν ένα φυσιολογικό δωμάτιο, βγήκα και πήγα κάτω.
أنت تقرأ
The Bad Cop Wants Me ✓
غموض / إثارة> είπα με την γλυκιά μου φωνή > Πλέον ένιωθα την αναπνοή του στα χείλη μου. > #03 in #love out of 9,93K 22/12/2019 #07 in #έρωτας out of 3,71K 14/09/2019 #01 in #mystery out of 1,18K 19/12/2019 #01 in #girl out of 1,28K 19/04/2019 #03 in #romantic o...