•Chapter 17•The letter•

4.7K 295 13
                                    


Song: Rush

Artist: The Score

Unfortunately, the clock is ticking, the hours are going by. The past increases, the future recedes. Possibilities decreasing, regrets mounting.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Ξύπνησα το πρωί νωρίς γιατί δεν είχα ένα καλό προαίσθημα.

Πήγα αμέσως να δω πως έκανε η Αλέξα αλλά το κρεβάτι της ήταν στρωμένο λες και δεν είχε κοιμηθεί.

Αυτό δεν είναι καθόλου καλό.

<<Αλέξα! Αλέξα!>>

Αφού δεν πήρα καμία απάντηση και έψαξα όλα τα δωμάτια κατέβηκα γρήγορα κάτω στα παιδιά να δω εάν ήταν εκεί.

<<Ανοίξτε! Γρήγορα!>> φώναξα χτυπώντας τις πόρτες τους.

Βγήκαν όλοι έξω πανικόβλητοι και άρχισαν να με ρωτάνε τι έγινε.

<<Η Αλέξα είναι εδώ μαζί σας;>>

<<Έχουμε να δούμε την Αλέξα από εχθές τι έγινε.>>

Και τότε ο μεγαλύτερος μου φόβος έγινε πραγματικότητα.

Έβγαλα αμέσως τον ασύρματο μου.

<<Προς όλες τις μονάδες η Αλέξα Γρανέβα αγνοείται. Επαναλαμβάνω η Αλέξα Γρανέβα αγνοείται.>>

<<Μάλιστα κύριε ξεκινάμε αμέσως.>>

Εάν πάθει κάτι δεν θα το συνχωρήσω ποτέ στον εαυτό μου.

Τα παιδιά άρχισαν να κάνουν ερωτήσεις αλλά τα αγνόησα παντελώς.

Πήγα στο σπίτι μας να βρω κάποιο σημείο πάλης ή από πού μπορεί να μπήκε γιατί η πόρτα δεν ήταν παραβιασμένη.

Αλλά τίποτα. Δεν υπήρχε κανένα ίχνος του.

Από τα νεύρα μου πέταξα ότι υπήρχε πάνω στο γραφείο και όλα τα μαξιλάρια με τα σεντόνια.

Είδα ένα χαρτί στο πάτωμα και το πήρα στα χέρια μου.

Για τον Damien

Ουαου πραγματικά είναι η πρώτη φορά που δεν ξέρω πως να ξεκινήσω ένα γράμμα.
Πάντα ήξερα να γράφω καλές αρχές σε ιστορίες αλλά εδώ έχω κολλήσει. Ας ξεκινήσω από τα βασικά.

Την πρώτη ημέρα που σε είδα ήσουν τόσο ξινός αλλά ταυτόχρονα τόσο σέξυ. Ναι ήσουν και είσαι σέξυ και το παραδέχομαι με όλη την καρδιά μου. Με είχες δει να χορεύω και με είχες περάσει για ένα τόσο ανώριμο κοριτσάκι. Ας μην γελιόμαστε είμαι ανώριμη και το ξέρουμε και οι δύο μας αυτό. Ίσως λόγω του παρελθόν μου να έγινα έτσι.
Αυτή η φράτζα που φτιάχνεις πάντα και γίνεσαι ακόμα πιο άγριος... γιατί να είσαι τόσο τέλειος πια.
Όταν έμαθα ότι θα μέναμε μαζί έκανα έναν χώρο από μέσα μου. Ποτέ δεν θα ξεχάσω την χαρά που πήρε.
Από τότε κάθε μέρα με έκανες χαρούμενη. Ίσως να ήταν και οι έξι πιο ευτυχισμένοι μήνες της ζωής μου.
Σου ακούγετε γελοίο έτσι; Εε λοιπόν για εμένα δεν είναι.

Περνούσε ο καιρός και όλο τσακωνόμασταν. Ένας από τους λόγους που σε έκανα να νευριάζεις είναι γιατί μου άρεσε όταν έφερνες κοντά τα φρύδια σου και έσφιγγες τα χέρια σου σε μπουνιές.
Ήσουν σαν ένα μικρό παιδάκι.
Μην με σκοτώσεις για αυτό όταν συναντηθούμε. Εάν συναντηθούμε ξανά...

Δεν ξέρω εάν ποτέ σου ένιωσες όπως εγώ αλλά πρέπει να ξέρεις ότι ήμουν χαρούμενη.

Τώρα θα αναρωτιέσαι που είμαι. Θα έχεις τόσα νεύρα και θα έχεις ήδη βάλει να με ψάχνουν.
Μην το κάνεις. Δεν με πήρε κάποιος. Μονή μου έφυγα.
Πες με επιπόλαια, πες με χαζή, πες με ότι θες αλλά μην μου θυμώσεις.

Το έκανα για εμένα, για εσένα, για τα παιδιά και γενικά για όλους που θα έμπαιναν σε κίνδυνο εξαιτίας μου.
Εάν αυτός θέλει να με πάρει ας με πάρει.
Τουλάχιστον έζησα ωραία τις τελευταίες μου στιγμές χάρη σε εσένα.
Άφησε με να φύγω Damien. Είναι αυτό που σου ζητώ. Άφησε με να φύγω.
Θέλω να μάθω για το παρελθόν μου. Θέλω να μάθω γιατί θέλει εμένα και όχι κάποιον άλλο.

Δεν ξέρω εάν θα σε ξαναδώ και αυτό είναι το πιο δύσκολο για μένα.

Είσαι ο καλύτερος άνθρωπος που έχω γνωρίσει. Σε νοιάζει μόνο το καλό για τους άλλους.
Δεν γνωρίζω το παρελθόν σου και δεν θέλω να το μάθω. Με νοιάζει το ποιος είσαι τώρα.

Αγάπησε μια γυναίκα περισσότερο από τον εαυτό σου που θα την προστατεύεις και θα την αγαπάς για πάντα, κάνε δύο και τρία και τέσσερα παιδιά εάν θέλεις μέχρι να γεράσεις μαζί της και να δεις τα εγγονάκια σου.
Σου αξίζει να είσαι ευτυχισμένος.

Σε αγαπώ πολύ και θα σε αγαπώ για πάντα.

Η δική σου
Αλέξα Γρανέβα

The Bad Cop Wants Me ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin