Bölüm 4

20 1 0
                                    

Müzik sesi artık kulaklarımı rahatsız etmiyordu. Ortamdaki gürültüye alışmıştım. Boş bakışlarla olduğum yerde masaya dökülen alkolün, gittiği yolu izliyordum. Her nekadar istemesemde  o adamın beni takip ettiği düşüncesini beynimden atamıyordum. 

Fazlasıyla gerilmiştim deniz bu durumu fark etmiş olmalı ki benimle ilgilenmeye başladı.
"Ne oldu sen iyimisin ?"
Sadece kafamı sallayabildim. Kelimeler boğazımda düğümleniyordu.
"İstersen gidebiliriz."

Kimsenin keyfini bozmaya hakkım yoktu.

"Gerçekten sorun yok  keyfine bak."
Tatlı bir gülümseme ve kırpışan gözler,  şuanki yapmacık tavrımın gerçekci oluşuna ben bile inanmıştım.
Masadaki bardağa uzanarak boğazımdaki düğümün geçmesi için kokteyilimden  büyük bir yudum aldım. Bu geceyi bunları düşünerek mahvetmeyecektim. Kokteyille birlikte zihnimdekilerede soğuk birşeyler serpmiştim.

Oturduğum yerden dans eden, kendinden geçen insanları izlemeye başladım. İnsanları incelemekten hoşlanırdım  o an ne hissettiklerini düşünmek tahminde bulunmak bana oyun gibi gelirdi.

Bunu düşünürken daha önce  hiç deniz'i  detaylı bir şekilde incelemediğimi fark ettim. Uzun boyluydu 1.80 - 1.85 arası, çok gelişmiş bir vücudu yoktu çokta zayıf değildi sadece kol kasları vardı  ve  omuzlarının geniş durması onun için iyi bir avantajdı  ķumral uzun ve dalgalı saçları onu tatlı kılıyordu kocaman ela gözleri ve uzun kirpikleri vardı, dudakları biçimli ve kalındı  yüz hatları belirgindi acaba kız arkadaşı var mıydı  ? böyle konuları hiç konuşmamıştık.

Gözlerim aniden denizin yanındaki alptekine geçti alptekin de kumral uzun boyluydu denizele karşılaştırınca  bayağı  gelişmiş bir vücuda sahipti, çapkın biri  gibi görünüyordu. İnsanları dış görünüşüyle yargılamak mı ? Asla. Ben insan sarrafı olmuştum artık insanların yüzlerine bakarak onları bir kitap sayfası gibi okuyabiliyordum  çünkü insanlar  yaşadıkları iyi kötü olayları hayatlarına ve yüzlerine yansıtırlar.

Oturduğum yerden doğruldum ve  wc yazısına  doğru ilerledim. 
Evet yine bir ayna gerçektende   hasta gibi duruyordum  tenim bembeyaz olmuş sanki kanım çekilmişti.
Musluğu açarak elimi yüzümü yıkadım  biraz daha iyi hissesiyordum. Peçetelikten  biraz peçete alarak kendimi kuruladım.
Aynaya son kez bakarak denizlerin yanına doğru ilerlemeye başladım. Henüz yanlarına gelmeden  toparlandıklarını gördüm deniz bana çantamı uzattı.
"İyimisin sarışın ?"

"Gerçekten iyiyim deniz."

"Eminmisin?"
 
Ona sadece gözlerimi devirdim. İlgi odağı olmaktan hep nefret etmişimdir. 

Deniz önden  gideceğini ve arabayı çalıştırıp barın önüne getireceğini söyledi. Alptekin ve  yanındaki kız çoktan motora atlayıp gitmişlerdi.  Kolumdaki saate baktım ve saatin  03:15  olduğunu gördüm  epey geç olmuştu ve  barda nerdeyse hiçkimse kalmamıştı. Yavaş yavaş kapanış için  ışıkları söndürüyorlardı. 

Çıkış kapısına doğru ilerlerken  bulunduğum koridorun ışıkları aniden kesildi, sadece çıkış kapısını ve sokak lambasını görüyordum  ve  görüş açım bulunduğum koridorda  sadece gölgelerden ibaretti  vestiyer ve duvarda asılı olan  küçük lambalar gibi.
Birden geriye doğru savruldum , bir el sımsıkı bir şekilde ağzımı kapatıyordu  ellerimle arkamdaki kişinin yüzünü tırmalama çalışıyordum. Ağızımı çok sıkı kapattığı için  nefessiz kalıyordum. Nasıl bir oyunun içindeydim böyle  neden beladan uzak yaşayamıyordum. Bedenimi sımsıkı bir şekilde kavramıştı. Dirseğimle karın boşluğuna vurdum,  topuklu ayakkabımın toğuyla ayağına basarak ondan kurtulmaya çalıştım.

Başarılı olmuştum  elimdeki çantayla  ona vurmaya başladım aynı zamanda çığlık atıyor ve ağlıyordum. Dizlerimin üstüne  yere düşerken  simsiyah gölgenin  koşarak kaçtığını  gördüm. Sırtımı soğuk duvara  yasladım  ağlamama engel olamıyordum, nefes  alamıyordum. Sanırım panikatak geçiriyordum  ellerim  titriyordu.

Çığlığımı duyan birinin bana doğru koşarak geldiğini  gördüm. Görüşüm bulanıklaştı ve sonrası koskocaman bir karanlık.

***************

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 09, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SÜVEYDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin