X1 pov
"Korng! Sekejap lgi debut stage!"
Kata Son Dong Pyo kegembiraan dan melompat ii bersama Song Hyeong Jun"Betul tu! Tk sabarnya!"
Kata Kang Min Hee lalu meletakkan sedikit bedak ke atas muka flawlessnya"Do Hyun rasa nak melompat! Tpi tk boleh! Nnti letih.."
Kata Nam Do Hyun lalu duduk"Alah.. Lompat je mcm kitorng ni.. Tk letih la"
Kata Song Hyeongjun meracuni fikiran Nam Do Hyun"Enth.. Debut stage ni.. Debut! Huhuhu! Debut! Debut!"
Kata Son Dong Pyo kegembiraan dan masih lgi melompat"Kalau mcm tu nk join jgkla.. Yey!"
Kata Nam Do Hyun lalu menyertaikan pasukan melompat debut sebentar tadi"Apa yg budak ii tu tgh buat?"
Tanya Kim Woo Seok lalu duduk di sebelah Han Seung Woo yg sibuk bermain telefonnya"Happy sngt tu nk perform debut stage"
Kata Han Seung Woo pula lalu mematikan telefonnya.. 30 minit lagi mereka akn ke pentas untk perform"Hahaha.. Gila tk happy.. Aku sejak semalam lgi energy badan naik.. Tk sabar sangt!"
Kata Cho Seung Youn lalu membuka youtube untk stream flash mv"Betul jugak tu.. Semalam rasa tk tenang gila.. Ke kiri ke kanan"
Kata Lee Eun Sang lalu meneguk air yg baru diberikan kepada mereka"Patutlah aku tgk kau mcm org hilang anak Eun.. Rupanya happy sngt"
Kata Cha Jun Ho lalu ketawa perlahan"Fuh.. Mantap mv dia siak!"
Kata Lee Han Gyul yang sibuk dengan telefonnya"Apa yg mantap? Kau stream mv flash ke?"
Tanya Kim Yo Han pula"Tk lah.. Aku mmg niat nak stream flash mv tpi ada notification dari OUI ent. Ni"
Kata Lee Han Gyul"OUI Ent? Notification? Pasal apa?"
Tanya Kim Yo Han pelik"CEO OUI ent. Debutkan 1 girl group baru.. Kau tkkan tk thu Yo Han.. Junior kau ni"
Kata Lee Han Gyul lalu duduk dan menyebabkan semua mengelilingi Lee Han Gyul"Biar betul kau ni.. CEO nim aku tk cakap apa ii pun dekat aku.."
Kata Kim Yo Han pula"Bak nama group tu"
Kata Kim Woo Seok.. Misi stalk artis seangkatan dengan ent Kim Yo Han bermula"Black Junior Kim's"
Jawab Lee Han Gyul"Kim's? Marga diorng semua Kim ke?"
Tanya Lee Eun Sang pula"Haah.. Marga diorng semua Kim.. Kim Hyo Nam, Kim Hwa Sa, Kim Hye Kyu dan last sekali Kim Yo... Han"
Kata Kim Woo Seok tersilap menyebut nama Kim Yo Naa Kepada Kim Yo Han akibat tersandung wayar elektrik sebentar tadi"Kau jgn main ii nama aku 1 dalam sejuta"
Kata Kim Yo Han"Silap ii nama last tu Kim Yo Naa"
Kata Kim Woo Seok membetulkan nama Kim Yo Naa yg telah ditukarkan kepada nama Kim Yo Han tadi"Semua yeoja?"
Tanya Nam Do Hyun pula"Yes.. Semua yeoja and... 3 main dancer, 1 main rapper and 2 rapper of group, 1 main vocalist and 2 vocalist of group"
Terang Kim Woo Seok kepada X1"Fuh.. Sampai position kau bagithu kitorng.."
Kata Cha Jun Ho lalu melihat ke arah telefon Lee Han Gyul"Kejap ii korng lindung aku ni pehal? Fon sendiri ada kan? Pergi tgk sendiri"
Kata Lee Han Gyul"Name song!"
Jerit Han Seung Woo"Fan Girl!"
Kata Lee Han Gyul pula dan ligatla mereka semua kecuali Kim Yo Han membuka app youtube dan melihat mv Fan Girl by Black Junior Kim's. Niat nak support artis OUI Ent sbb Kim Yo Han bawah syarikat tu jugak
YOU ARE READING
My Oppa! [Kim Yohan]
Fanfictionsila baca kalau nak tahu cerita hik hik start: 31.8.2019 end: Pub:14.11.2019