X1 Pov
"Kau dpt mana coklat tu?"
Tanya Son Dong Pyo kepada Nam Do Hyun"Yo noona bagi! Hihihi"
Kata Nam Do Hyun tersengih"Yo noona? Sape pulak tu Do Hyun?"
Tanya Han Seung Woo"Hihihi.. Yo noona tu.. Kim Yo Naa hyung! Member Black Junior Kim's"
Kata Nam Do Hyun lalu membuka plastik coklat tadi"Sejak bila berbaik dgn Black Junior Kim's ni?"
Tanya Cha Jun Ho"Tadi.. Diorng kenalkan diri diorng khas buat Do Hyun.. Hyung ada? Tk de kan... Hihihi"
Kata Nam Do Hyun riak disitu"Pergi tk ajak Hyeongjun pun.. Nak kenal jugak dgn Black Junior Kim's"
Kata Song Hyeongjun dalam nada merajuk"Hihihi.. Do Hyun saja je tegur Black Junior Kim's tu.. Do Hyun tk sangka ada yg kenal Do Hyun"
Kata Nam Do Hyun lalu duduk 10 minit lgi diorng akan perform"Ada yang kenal Do Hyun? Siapa ii?"
Tanya Kim Woo Seok lalu cuba untk mencuri 1 coklat dari beg plastik tadi tetapi dihalang oleh Nam Do Hyun"Hihihi.. Yo noona lah hyung! Dia peminat Seung Woo hyung! Bnyk bakat pulak tu.. Dia main vocalist and rapper of group.. Main dancer pulak tu!"
Kata Nam Do Hyun bersungguh sungguh"Do Hyun ah~~"
Panggil Kim Yo Han"Kenapa hyung?"
Tanya Nam Do Hyun pelik"Nak coklat tu sikit boleh tk? Please.. Favourite hyung tu.."
Kata Kim Yo Han manja.. Bf sape ni?"Nah ambikla"
Kata Nam Do Hyun lalu menghulurkan plastik coklat tadi kepada Kim Yo Han"Gumawo Do Hyun ah~~"
Kata Kim Yo Han lalu mengambil sebanyak mungkin coklat yg berada dalam plastik tersebut dan menyebabkan ketidakpuasan member ii yg lain"Mana aci.. Do Hyun! Kena lah bagi kitorng jugak!"
Kata Kang Min Hee"Kan Do Hyun dah kata ambik.."
Kata Nam Do Hyun lalu menghulurkan plastik tersebut kepada Kang Min Hee"Gumawo!"
Kata Kang Min Hee"Dong Pyo hyung! Hyeongjun hyung!"
Panggil Nam Do Hyun"Nae.. Wae?"
Tanya mereka serentak sambil melihat perfomance dari itzy icy"Nah coklat.. Ambil cepat sikit nk bagi dekat hyung ii yg lain"
Kata Nam Do Hyun"Nae.. Gumawo Do Hyun ah~~"
Kata Song Hyeongjun dan Son Dong Pyo serentak"Hyung!"
Jerit Nam Do Hyun"Ya Do Hyun... Kenapa?"
Tanya Cha Jun Ho cuak.. Mana taknya Nam Do Hyun lari mcm org gila"Nak coklat?"
Tanya Nam Do Hyun lalu tersenyum"Nak ii!"
Kata Kim Woo Seok dan Lee Han Gyul tak kalah mcm budak ii kecik yg dah lama tk makan coklat"Nah.."
Kata Nam Do Hyun lalu memberikan semua coklat yg berada dalam plastik tdi kepada hyung ii nya.. Biarla sikit pun"Gumawo~~"
Kata Kim Woo Seok, Lee Han Gyul, Cho Seung Youn, Cha Jun Ho, Han Seung Woo, Lee Eun Sang serentak"Nae.."
Jawab Nam Do Hyun ringkas lalu duduk melihat perfomance live bersama Song Hyeongjun dan Son Dong PyoEnd Pov
10 minutes later~~
"X1 ready! Lepasni giliran awk semua pulak perform!"
Kata staff mcountdown kepada X1"Nae!"
Kata X1 serentak"Fokus! Jgn ada yang luka.. Kita dah nak debut stage.. Kalau boleh hyung nak korng semua jaga energy masing ii jgn terlampau energetic takut nnti ada yang tercedera.. Jgn terlalu excited atas pentas apa ii yg kita boleh lakukan adalah buat yang terbaik! X1!"
Kata Han Seung Woo selaku leader"Fighting!!!!!"
Jerit member X1 yang lainBlack Junior Kim's Pov
Backstage~~
"Hwa Sa! Temanla aku!"
Kata Kim Yo Naa lalu memeluk tangan Kim Hwa Na"Aku tk nak la! Tlngla! Please.. Faham aku kali ni jer!"
Kata Kim Hwa Sa.. Dia memang pantang kalau ada org ajak dia tgk k idol perform.. Entah mcm ape tah.."Ye lah! Biar aku tgk sorng ii je!"
Kata Kim Yo Naa lalu mengemaskan mic di pipinya. Jerit sangat kan dah longgar"Mana pulak si Yo Naa ni.. Ish.. Lepasni nak perform"
Kata Kim Hye Kyu"Aku dekat sini! Kau kenapa! Gelabah semacam ni?"
Tanya Kim Yo Naa.. Dia tkpelah tk gelabah sangat sbb selalu pergi competition hampeh.. Sahabat sape ni? Kutip"Kita nak perform lah.. Boleh pulak kau dekat sini! Cepat staff m countdown dah panggil tu"
Kata Kim Hye Kyu"Yalah ii.. Aku nak usha Seung Woo aku pun susah!"
Kata Kim Yo Naa lalu mengikut jejak Kim Hye KyuBlack Junior Kim's Pov
"Ready?"
Tanya staff kepada kami dan kami hanya mengangguk.. Rasa nervous mula menyelubungi diri masing ii"Sekrng dipersilakan Black Junior Kim's dengan lagu debutnya berjudul Fan Girl!"
Pengacara mcountdown"Fighting noona!"
Kata Nam Do Hyun apabila terserempak dengan kami"Gumawo!"
Kata kami serentak lalu tersenyumEnd Pov
Back stage~~
"Hyung! Teman Do Hyun please.."
Kata Nam Do Hyun"Do Hyun nk pergi mana?"
Tanya Kim Woo Seok"Nak tgk live Black Junior Kim's.. Please.. Teman Do Hyun!"
Kata Nam Do Hyun"Jom! Hyung temankan!"
Kata Kim Woo Seok lalu membawa Nam Do Hyun ke tempat di mana terpaparnya skrin besar live mcountdown"Hyung nak pergi jugak!"
Kata Lee Han Gyul diikuti oleh Cha Jun Ho"Yey!"
Kata Nam Do Hyun lalu duduk diantara hyung ii nya tadiPart Kim Yo Naa rap
"I'm your fan girl! I"m your fan girl! Always with my idol and never forget this!" (hentam je.. Hihihi)
"Hyung! Tu Yo Noona! Hebat kan dia rap dgn dance!"
Kata Nam Do Hyun kepada Kim Woo Seok"Hyung nak dengar vocal dia.."
Kata Kim Woo SeokPart vocal Kim Yo Naa
All members : I'm Your Fan
Kim Yo Naa : Girl~~~~~~√End Perfomance
"Last dengan part vocal Yo noona! Daebak! Woo Seok Hyung dengar kan tdi? Wah.."
Kata Nam Do Hyun dan Kim Woo Seok hanya mengangguk"Mantap duh.. Perfomanance diorng!"
Kata Lee Han Gyul pula"Betul tu.. Ingatkan biasa ii je.. Rupanya mantap gila!"
Kata Cha Jun Ho pula"Dah jom masuk rest room.. Nnti tercari ii Seung Woo hyung kita tkde"
Kata Cha Jun Ho lalu bangun"Kajja!"
Kata Kim Woo Seok lalu memimpin tangan Nam Do Hyun dan ke bilik tadi"Tunggu!"
Jerit Lee Han Gyul apabila dia ditinggalkan keseorang di skrin live perfomance tadi
YOU ARE READING
My Oppa! [Kim Yohan]
أدب الهواةsila baca kalau nak tahu cerita hik hik start: 31.8.2019 end: Pub:14.11.2019