X1 Pov
"Mana pulak pergi Woo Seok ni"
Kata Han Seung Woo apabila batang hidung Kim Woo Seok masih lgi tidak kelihatan. Dah 30 minit keluar tk balik ii"Hyung jgn risaula.. Woo Seok Hyung dah besar panjang.. Pandai lah dia jaga diri dia"
Kata Lee Han Gyul pula"Betul tu.. Dia keluar pergi tandas kot.. Think poisitif hyung!"
Kata Cha Jun Ho pula5 minutes later~~
"Hye!"
Tegur Kim Woo Seok sambil tersenyum"Kau pergi mana Woo Seok? Lama sangat keluar.. Aku risau tahu tk?"
Kata Han Seung Woo"Enthlah.. Makanan pun dah nak habis ni"
Sambung Cho Seung Youn pula"Tangan hyung tu kenapa berbalut? Tadi tkde pun berbalut mcm tu"
Tanya Song Hyeongjun"Tkde apa ii la saje je hyung balut.."
Kata Kim Woo Seok.. Senyuman nya masih tidak lekang dri bibirnya"Kau cakap je lah tangan kau tu sakit sbb Kim Yo Naa tu"
Kata Kim Yo Han menyampah. Senyuman Kim Woo Seok serta merta mati"Kau kenapa Yo Han? Tak puas hati sngt dgn Yo Naa tu? Dia ada masalah ke dengan kau? Kau tahu nk marah ii kan dia je.. Apa salah dia dekat kau? Cuba kau bagitahu aku!"
Kata Kim Woo Seok nada suara nya dinaikkan sedikit. Mungkin marah akan kelakuan Kim Yo Han"Yang kau nak marah aku kenapa! Aku cakap je kan! Sebelah lah si Yo Naa tu! Dia dah buat kau mcm ni pun kau masih nak sebelahkan dia!"
Kata Kim Yo Han pula"Yah.. Korng gaduh kenapa pulak ni? Takkan disbbkan hal kecil ni korang dua gaduh.. Pleasela matured sikit!"
Kata Cha Jun Ho kepada Kim Yo Han dan Kim Woo Seok"Hyung.. Stop gaduh please.."
Kata Nam Do Hyun pula. Tak sangka yg hyung nya akan gaduh disbbkan Kim Yo Naa"Kan dia dah kata dia tk sengaja! Kau je yg lebih ii marah dia! Nampak sangat kau yang cari fasal dulu! Bukannya dia!"
Kata Kim Woo Seok lagi. Tk nak mengalah. Yang dia tahu dia cakap benda betul bkn yang salah"Aku marah dia sebab dia buat kau macam tu! Bukannya aku saja ii marah dia! Yang kau nak sangat sebelahkan dia kenapa! Aku tak sengaja pun marah dia!"
Kata Kim Yo Han pula"Dah ii stop gaduh! Apa masalah korng ni! Cepat kemas barang ii! Kita balik dorm!"
Kata Han Seung Woo. Dia dah tk tahan nak dengar pergaduhan antara Kim Yo Han dan Kim Woo SeokDorm~
Malam~~"Seung Youn, pergi panggil yang lain turun makan malam"
Kata Han Seung Woo sambil menghidang kan makanan di atas meja"Ok"
Jawab Cho Seung Youn rinkas lalu naik ke atas. Bilik maknae line dituju (2002-2004)Tok! Tok! Tok!
"Korng~~ kajja turun makan malam.. Seung Woo hyung panggil turun"
Kata Cho Seung Youn lalu membuka pintu bilik"Urmm.. Hyung~~ Hyeongjun letihla hyung"
Kata Song Hyeongjun manja"Betul tu hyung~~ Dong Pyo pun letih sangat ni.."
Kata Son Dong Pyo yg masih merehatkan badannya di atas katil empuk bersama Song Hyeongjun"Dah ii jgn banyak songeh.. Min Hee, Eun Sang dengan Jun Ho anda yang sebagai hyung ii kepada adik ii kecil ni tk boleh tunjuk sikap yg negatif"
Kata Cho Seung Youn apabila melihat Kang Min Hee, Lee Eun Sang dan Cha Jun Ho sendiri tidur tak ingat dunia"Yela hyung! Kajja turun makan! Nnti lepas makan adalah energy sikit sbb nasi membekalkan karbohidrat yang berfungsi membekalkan tenaga kepada badan kita"
Kata Cha Jun Ho pula. Ilmu sains di dalam otaknya dikongsi bersama yg lain. Tahu lah dak ii bijak hihi
YOU ARE READING
My Oppa! [Kim Yohan]
Fanfictionsila baca kalau nak tahu cerita hik hik start: 31.8.2019 end: Pub:14.11.2019