5.00 pgi
''Appa"
Panggil Kim Hyo Nam''Sampai pun korng.. Duduk''
Kata appa Kim Hyo Nam lalu tersenyum''Apa yg kitorng kena buat skrng ni?''
Tanya Kim Hwa Sa lalu duduk''Saya nak korng semua practice dance hari ni sbb saya nk upload dalam youtube.. And untuk persediaan idol room.. Korng kena perform''
Kata appa Kim Hyo Nam''Okla.. Jom practice guys..''
Kata Kim Hye Kyu lalu bangun begitu juga yg lainBilik practice~
''Fighting guys!''
Kata Kim Yo Naa lalu menepuk ii tangannya dan mengambil tempatLagu Fan Girl diputarkan dan kamera sedang merakamkan dance practice Black Junior Kim's
D
O
N
E
P
R
A
C
T
I
C
E''God job!''
Kata appa Kim Hyo Nam lalu memberikan anak kesayangan air''Thanks''
Kata Kim Hye Kyu dan Kim Yo Naa apabila Lee Jin Woo memberikan mereka berdua air''Kau nak?''
Tanya Kim Hye Kyu kepada Kim Hwa Sa''Sokay.. Aku minum air yg aku bawa je..''
Kata Kim Hwa Sa lalu mengeluarkan air khas untuk fighter perempuan sepertinya''Appa upload dance practice tadi pukul berapa?''
Tanya Kim Hyo Nam''Appa upload 1 jam dari skrng.. Kenapa tanya?''
Tanya appa Kim Hyo Nam kembali''Takdelah.. Saje je tanya.. Kalau Hyo tk sibuk.. Hyo nak post ig nnti..''
Kata Kim Hyo Nam''Urm.. Bagus jugak tu.. Appa balik pejabat dulu.. Untuk hal idol room kamu boleh tnya Jin Woo.. Appa dah bincang dengan Jin Woo..''
Kata appa Kim Hyo Nam lalu keluarBlack Junior Kim's Pov
''So.. Jin Woo apa yg kitorang perlu buat untuk idol room?''
Tanya Kim Hye Kyu lalu memandang Lee Jin Woo. Lee Jin Woo duduk dan kami membentuk bulatan''Mcm yg korng tahu.. Masa korng masuk tu korng akan perform untuk perkenal kan lagu debut korng.. N korang akan join untuk part fact check.. Diorng akan check fact ii korng yg fans tentukan and diorng akan buktikan fact tu betul ii atau tak.. Lepas je selesai fact korng.. Korng dah boleh balik''
Kata Lee Jin Woo dan kami hanya mnegangguk''Kalau mcm tu.. Jomla bersiap.. 30 minit lgi kena ada dekat sana dah..''
Kata Kim Yo Naa lalu bangun''Korng boleh guna dorm sebelah sana.. Dorm tu kosong..''
Kata Lee Jin Woo. Dia sudah meletakkan segala persiapan di dorm tersebut''Nae.. Thanks Jin Woo''
Kata Kim Hye Kyu lalu menuju ke dorm tersebutEnd Pov
X1 Pov
''Korng bangun!''
Jerit Han Seung Woo kepada ahli ii yg lain yg masih membuta. Disbbkan semua tgk movie semalam.. Semua tertidur di ruang tamu''Nntila hyung.. Ngantuk ni''
Kata Lee Han Gyul lalu memeluk Kim Yo Han''Haah.. Ngantuk lagi ni..''
Kata Song Hyeongjun lalu menguap dan memeluk Son Dong Pyo''Jgn banyak sangat alasan.. Bangun cepat.. Dah lewat ni.. Kita nk kena pergi studio sekrng ni..''
Kata Han Seung Woo lalu menendang ii buntut Cho Seung Youn. Tk nk bangun sangat an..''Ishh.. Kau ni.. Aku nk tidurla.. Please.. Jgn kacau aku.. Kali ni jer..''
Kata Cho Seung Youn''Bangunla.. Tlng aku gerak yg lain.. Tk padan dengan tua kau ni.. Bangun ii''
Kata Han Seung Woo lagi lalu bergerak ke arah Cha Jun Ho dan Kang Min Hee
YOU ARE READING
My Oppa! [Kim Yohan]
Fiksi Penggemarsila baca kalau nak tahu cerita hik hik start: 31.8.2019 end: Pub:14.11.2019