Black Junior Kim's Pov
"Jomla gerak"
Kata Kim Hyo Nam apabila melihat kelibat Kim Yo Naa yg sudah siap menyiapkan diri"Jomla.. Btw kau nk bgithu apa dekat appa kau?"
Tanya Kim Hwa Sa pula"Kita bagithula yg kita nk pergi kelab class teakwando.. Cg.Kim buat celebration sbb kita debut"
Kata Kim Hyo Nam yg sedang mengikat tali kasut adidasnya"Ok kajja!"
Kata Kim Hye Kyu pula lalu masuk ke dalam kereta. Yg dipertanggungjawabkan untuk membawa kereta ialah Kim Hyo Nam kerana hanya dia yg mengambil lesen memanduOUI ENT.~~
"Morning appa!"
Kata Kim Hyo Nam lalu masuk ke dalam bilik appanya"Morning syg~"
Kata appanya lalu bangun mencium dahi anak kesayangan nya itu"Morning En.Kim"
Kata Kim Yo Naa, Kim Hwa Sa dan Kim Hye Kyu serentak lalu bow 90°"Dudukla.. Bgus jugak kamu semua dtg sini.. Appa nk bagithu tentang variety show untuk esk.."
Kata appa Kim Hyo Nam apabila dia sudah melihat kami duduk"Appa.. Pasal tu kita tolak tepi dulu boleh tk appa? Kitorng dtg sini sbb nk bagithu appa yg kitorng nak pergi kelab class taekwando Cg.Kim harini boleh tk?"
Kata Kim Hyo Nam menyampuk apanya yg sedang bercakap. Tak baik argh.. Anak sape ni?"Ouh... Kalau mcm tu boleh je.. Appa benarkan tapi jgn buat hal yg pelik ii.. Lepas dah jumpa Cg.Kim tu terus dtg sini tau.. Appa nk ckp pasal variety show ni.."
Kata appa Kim Hyo Nam dan kami hanya mengangguk lalu meminta diriEnd Pov
X1 Pov
"Hyung practice ni habis pukul berapa?"
Tanya Kim Yo Han kepada Han Seung Woo. Sekrng mereka sudah siap practice cuma mahu membetulkan sedikit dance supaya lebih mantap"Habis pukul 12.00 tengah hari.. Sekrng baru 11.30 tengah hari kenapa Yo Han tanya?"
Kata Han Seung Woo pula"Ouh.. Appa Yo Han dia ada buat majlis sikit untuk debut Black Kim's Junior.. Nk pergi tk?"
Tanya Kim Yo Han lalu bangun membetulkan urat badannya"Tak boleh la Yo Han.. Lepasni kan kita kena jumpa pdnim pasal variety show untk esk... Lupa ke?"
Tanya Lee Han Gyul lalu bangun juga untuk membetulkan urat badannya"Urm.. Okla kalau mcm tu.."
Kata Kim Yo Han lalu mengambil dan membuka telefonnya dan memberitahu appanya bahawa X1 tidk boleh join majlis untuk debut Black Junior Kim's lalu menutup telefonnyaEnd Pov
Black Junior Kim's
"Sampai pun.. Kajja turun"
Kata Kim Hyo Nam lalu mematikan enjin kereta"Sekrng ni awal lgi.. Dah ramai org.. Famous jugak kita ni kan"
Kata Kim Hye Kyu lalu senyum"Ishh.. Kau ni kan.. Kalau tk ramai tk best la jawabnya.. Ni semua anak murid Cg.Kim dari mula ii Cg.Kim buka class taekwando ni"
Kata Kim Yo Naa pula lalu masuk ke dalam bilik Cg.Kim'Annyonghaseyo Cg.Kim... Kami dah sampai"
Kata Kim Hwa Sa lalu bow 90° begitu juga yg lain"Ouh.. Sampai pun korng.. Korng dudukla dulu.. Cikgu nk pergi jumpa dgn anak ii murid cg yg lain dulu.."
Kata Cg.Kim dan kami hanya mengangguk"Korng! Tk nk bukak acc ig ke?"
Tanya Kim Hye Hyu yg sedang sibuk bermain telefonnya"Best sngt ke main ig?"
Tanya Kim Hwa Sa"Abg aku kata best lah jugak.."
Kata Kim Hye Kyu lalu mengambil gmbr selfienya"Abg kau tu lainla.. Ramai peminat.. Ramai org nk buat jdi suami.. Kalau mcm kita ni.. Bru debut.. Enth ada yg kenal ke tidak.. Dah lah debut sehari selepas X1 release mv diorng.."
Kata Kim Hyo Nam pula
YOU ARE READING
My Oppa! [Kim Yohan]
Fanficsila baca kalau nak tahu cerita hik hik start: 31.8.2019 end: Pub:14.11.2019