Bab 8

54.3K 394 29
                                    

Sudah hampir seminggu Jamal berada dikawasan Simpang Merbau, mencari dan bertanya khabar mengenai kematian pelik seorang pemuda yg pernah dilaporkan dan menjadi viral dimedia sebelum ini. Jamal bernasib baik kerana dia sendiri mempunyai kenalan yg bertugas sebagai pegawai polis di daerah tersebut. Sedikit sebanyak, dia mendapat maklumat yg lebih lanjut dari sahabatnya itu. Dari cerita mulut sahabatnya itu, memang kes itu dianggap pelik, kerana mengikut laporan bedah siasat, sememangnya pemuda tersebut dalam keadaan normal. Pakar forensik yg membedah mayat pemuda itu sendiri tenggelam punca, tidak tahu apa yg mahu ditulis dalam laporannya. Pemuda itu sihat, cuma.. sudah meninggal. Mahu tidak mahu, kematian pemuda itu dikelaskan sebagai mati mengejut.

Dari sahabat polisnya itu jugalah Jamal mendapatkan maklumat peribadi pemuda berusia 23 tahun tersebut. Rumah pemuda itu telah Jamal kunjungi, bertanya khabar, bertanya tentang kehidupan pemuda tersebut. Dari cerita ibunya, tiada yg ganjil tentang pemuda itu. Tidak bercampur dengan golongan yg berminat dengan ilmu kebatinan dan ilmu hitam. Malah dari cerita ibunya, anaknya itu bukannya jenis percaya dengan benda-benda seperti itu. Anaknya lebih banyak menghabiskan masa dengan motorsikal, seperti anak-anak muda sekitar rumah mereka.

Walaupun masih banyak yg perlu dirungkai, namun Jamal sudah agak kehilangan punca. Mengikut kebiasaannya, makhluk ghaib akan mencari korban apabila sudah mempunyai pendamping. Dan korban itu biasanya dimulakan dengan orang yg terdekat dengan pendamping itu terlebih dahulu. Kali ini berbeza. Sudah beberapa hari Jamal memerhatikan kawasan tempat tinggal arwah tersebut, namun tiada yg menimbulkan kecurigaannya. Firasat hatinya juga berat mengatakan pendamping makhluk itu bukan dari orang yg terdekat dengan arwah. Jamal hilang punca.

Dan hari ini, dia menerima panggilan dari majikannya. Projek baru akan dimulakan, dan khidmatnya diperlukan. Jamal berbelah bagi. Bukan tabiatnya untuk meninggalkan sesuatu separuh jalan, namun dia sudah buntu. Jamal mengambil keputusan untuk pulang, meneruskan kerja hakikinya terlebih dahulu. Namun dia bertekad akan kembali jika ada petunjuk baru. Ini janjinya kepada dirinya sendiri.

*******
Aishah gelisah. Ada berita pelik, ganjil yg tidak menyenangkan hatinya telah dibacanya dari halaman Facebook milik kawan sekampungnya. Kononnya, umminya sekarang sudah menjadi buah mulut orang dikawasan kampungnya. Yang menjadi bualan bukan kerana sikap ramah dan alim ummi nya seperti sebelum ini, namun kerana perubahan imej umminya yg dikatakan seperti janda berhias. Hampir saja Aishah mahu memarahi kawannya itu, kerana membuat fitnah, namun beberapa foto yg diupload membuatkan Aishah terdiam. Memang ummi nya kelihatan memakai pakaian yg ketat dan sendat. Amat menjolok mata. Mengikut kata kawannya, ummi nya itu begitu popular sekarang dikalangan jantan-jantan dikawasab kampungnya. Baik jantan seusia mahupun yg lebih muda. Katanya lagi, sudah ada ura-ura dari beberapa orang yg mahu menyunting umminya itu sebagai teman hidup. Aishah sendiri sebenarnya tidak akan membantah jika umminya itu mahu kembali berteman. Sudah terlalu lama umminya bersendirian sejak kematian arwah ayahnya. Dia juga yakin kakak dan abangnya juga akan bersetuju. Cuma berita perubahan imej umminya itu sahaja yg menjadi kerisauan dirinya. Apatah lagi dia risau jika umminya menjadi umpatan orang.

Dalam diam Aishah turut dirundung rasa bersalah. Sudah sebulan lebih dia tidak bertanya khabar ibunya itu. Dia mengambil handphone, mulai mendail nombor handphone umminya. Panggilannya disambung, namun agak lama sebelum diangkat.
" Assalamualikum Ummi.." Tegur Aishah apabila panggilannya dijawap.
" Emmmmm... Eh, yer Cah... Ummi ni.. aaaahh.." Terdengar suara Umminya dari corong telingga handphone Aishah.
" Ummi buat ape tu? Ummi sihat ke ni??" Tanya Aishah. Mukanya berkerut, sedikit aneh dengan suara umminya itu.
" Ummi sihat.. Aaahh... Ni.. Ni Ummi tengah berurut ni... Ermmmmm... Dengan... Mak Kiah ko ni... Aaahhh..." Kedengaran jeritan kecik umminya. Aishah menarik nafas lega.
" Ummi berurut ape?" Tanya Aishah kembali.
" Aarghhhh... Ni urut betis... Emmmm... Cah tepon ummi ni kenapa? ( perlahan sikit you. I tengah cakap dengan anak i ni.)"
" Takde la Ummi, Cah saje nak tanya khabar."
" Ummi... aaahhhh... Okey je ni Cah. Cah tak payah risau la yer... Emmmmm..."
" Err, Ummi.. Cah nak tanya sikir boleh?" Aishah mula mengatur kata. Dia tidak mahu perasaan umminya tersinggung dengan pertanyaannya nanti.
" Tanya la Cah... Emmmm... Tapi...tapi... Cepat sikit yer Cah. Ummi tak tahan ni... Ahhhh... Sedaap.. Ehh, sakit kena urut ni..."
" Semalam Cah ade tengok satu gambar ni. Pompuan dalam gambar tu pakai baju kebaya ketat dengan kain batik. Seksi sangat. Lepas tu Cah tengok muka dia macam Ummi la... Err, pelanduk dua serupakan Ummi?" Aishah cuba bertanya dengan berkias. Dia tidak mahu menuduh.
" Ermmm... Memang Ummi la tu Cah... Aaahh ( pelah- pelan you).... Ala Cah, Ummi saja nak berhias. Sekali-sekala je... Aaaahhhh( sedapnya youuu).... Lagipun Ummi rasa ummi ni takla tua sangat... Cantikkan Ummi pakai macam tu... Hehehe.... Aaahhh( lagi you, lagi).."
" Err, memang cantik Ummi. Cuma... Ummi rasa sesuai ke? Seingat Cah, Ummi tak pernah kot pakai macam tu dulu.."
" Saje Ummi cuba-cuba. Emmmmm.... Bosan asyik pakai jubah la Cah... Aaahhh( laju lagi you)... Cah, kita sembang lagi nanti yer sayang. Ummi... Ahhh... Ummi tengah sedap kena urut ni..." Kedengaran desahan kesakitan(?) dari suara Umminya.
" Kalau macam tu takpe la Ummi. Ummi jaga diri elok-elok yer. Kirim salam kat Mak Kaih tu yer. Assalammualaikum Ummi.."
" Yer lah. Cah pun sama tau...emmmmm.." Sahut Umminya.
" Ehh, kejap Ummi. Cah lupa nak cakap, Abang Hadi kena kursus kat area sana minggu depan. Nanti Cah suruh dia jengok-jengokkan ummi yer nanti."
" Aaahhh... Yer Cah, Yer... Ummi letak dulu ni... Aaahhhh(sedapnya youu)"

Panggilan itu terus diputuskan. Hati Aishah masih lagi tidak tenang walaupun sudah bercakap sendiri dengan umminya. Ummi tu buang tebiat ke?fikir Aishah sendiri. Dia mengeluh panjang. Moga-moga tidak. Dia masih belum bersedia kehilangan ibunya itu. Minggu depan, bila suaminya kesana, dia mahu suaminya itu menjengok umminya. Dia mahu suaminya sendiri memastikan umminya itu dalam keadaan elok.

****
Hajah Halimah terus meletakkan handphonenya disisinya. Teteknya kelihatan sedang bergoyang, serentak dengan gerakan badannya. Kedepan, kebelakang. Berulang kali dalam posisi merangkak. Dia menoleh ke belakang, melihat susuk tubuh seorang jantan muda sedang merodok batang pelir keras kedalam pukinya dari belakang. Hakah Halimah melemparkan senyuman gatal dan menjelirkan lidahnya kearah jantan muda tersebut.
" Ermmm... Sedapnya pelir you, Mad.... Jolok lagi pelir you dalam puki makcik ni... Aaaaahhhhhh.." Hajah Halimah terus mendesah. Kenikmatan zina dengan anak remaja jiran nya itu terus ditagih. Apatah lagi ini kali pertama jantan muda itu merasai puki. Hajah Halimah bangga, pukinya yg menjadi pilihan untuk merosakkan teruna dan iman jantan muda tersebut. Dia yakin jantan muda itu akan ketagih dengan pukinya. Dosa zina ini pasti akan berulang. Pujian-pujian dari tuannya kedengaran berbisik ditelingga Hajah Halimah.
" Aaarrgghhhh.... Makcik.... Saya nak.... pancutt... Aaaahhhh..." Jeritan keras keluar dari mulut jantan yg baru berusia  19 tahun itu. Badannya yg sedang berbogel, dibasahi peluh itu mula mengejang. Batang pelirny yg sudah tegang semaksima mungkin itu mula menembakkan benih-benih haramnya kedalam puki betina yg berusia hampir tiga kali ganda dari usianya sendiri. Ini bukan kali pertama pelirnya menumpahkan air maninya kedalam puki itu pada hari ini. Sudah tiga kali. Sejak dari awal pagi tadi. Nasib baik tenaga mudanya mampu melayan nafsu betina yg sebelum ini dianggap seperti ibunya sendiri. Malah pernah menjadi guru mengaji Rahmad sendiri ketika dia masih kecil. Namun itu semua sudah berubah. Puki betina itu sudah menawan nafsunya. Apatah lagi betina itu sudah berbeza sekarang. Begitu seksi. Begitu cantik sekali. Jauh lebih cantik dari kekasihnya sendiri. Dia benar-benar sudah jatuh cinta dengan betina itu. Betina yg menikmati batang pelir terunanya.

" AAAAAHHHHHHH.... Pancut sayang.... Pancut dalam puki makcik... Sedaaapnyaaaa pelir... AAAAAAAHHHHHH..."  Hajah Halimah turut mencapai kemuncak buat kali keberapa untuk hari ini. Serentak dengan pancutan air mani didalam pukinya. Badannya turut mengejang, tersembam kehadapan. Tertiarap diatas katilnya. Air mani yg bercampur dengan air pukinya sendiri kelihatan mengalir keluar dari celahan bibir puki sundalnya.

Hajah Halimah membalikkan badannya, mengesut kearah bahagian jantan muda itu. Batang pelir jantan itu kembali dirangkul. Diusap perlahan-lahan dengan tangan kanannya, sebelum pelir separa lembik itu mula dicium, diisap. Dalam masa yg sama, Hajah Halimah kembali mengimbas perbualannya dengan anak bongsunya, Aishah. Katanya suaminya akan datang melawat minggu depan. Hajah Halimah mula terbayangkan susuk tubuh menantunya itu. Senyuman nakal mula terukir dibibirnya yg sedang mengulum jantan muda dihadapannya. Pukinya kembali gatal, nafsunya kembali membara, membayangkan Hadi, menantu bongsunya. Suara bisikan ditelingga nya turut tertawa, seolah-olah bersetuju dengan nafsunya.

Bisikan NafsuWhere stories live. Discover now