Bab 19

69.3K 410 83
                                    

Rohana melangkah, dikepit oleh dua orang jantan, dikiri kanannya, berjalan menuju kearah pintu belakang klub itu. Tangan kedua-dua jantan itu tidak lepas dari meraba, mengusap kasar kedua-dua belah bahagian bontot Rohana. Tidak bantahan mahupun halangan dari Rohana sendiri. Malahan tangan Rohana sendiri tidak lepas dari meraba, mengusap-usap bonjolan batang pelir jantan-jantan yg sedang berada dikiri dan kanannya itu. Senyuman nakal dan lapar turut terukir, seolah-olah sudah tidak sabar untuk menikmati batang pelir jejantan tersebut.

" Kita nak kemana ni?" Tanya Rohana, sambil senyuman nakalnya terus terukir. Langkahnya masih ringan akibat pengaruh arak yg diteguknya tadi, ditambah dengan irama musik klub yg masih terngiang-ngiang didalam kepalanya, membuatkan dia tidak kisah kemana dia akan dibawa oleh jantan yg baru dikenalinya itu, kerana dia rela. Apatah lagi 'suami'nya sentiasa membisikan kata-kata dorongan di telinganya. Kenikmatan syurga duniawi turut dijanjikan oleh bisikan suara 'suami'nya itu. Bersama-sama.

" You ikut je sayang. Dekat je. Nanti kitorang akan layan you puas-puas." Balas Joe, tersenyum lebar, sambil matanya tidak lepas memandang lekuk tubuh dan lurah tetek betina yg bakal menjadi lauknya nanti. Nafsunya sudah membuak-buak, tidak sabar untuk menikmati lubang nafsu betina tersebut. Langkahnya diatur, memimpin betina itu meninggalkan klub malam tersebut, menuju kearah sebuah hotel murahan yg berdekatan dengan klub malam itu, tersedia menunggu pasangan seperti mereka yg mencari tempat persinggahan sementara untuk menikmati nikmat maksiat.

Senyuman lebar terukir dibibir merah Rohana, apabila melangkah masuk kedalam bilik hotel murahan yg ditempah oleh salah seorang jantan disebelahnya itu. Kelihatan sebuah katil bersaiz queen tersedia menanti, bakal menjadi medan tempat dia dan dua org jantan yg bersamanya itu untuk 'bertempur'. Ada sedikit debaran didalam hati Rohana. Dia bakal melakukan maksiat dan zina dengan lelaki selain suaminya buat kali pertama. Akalnya mahu dia menolak, keluar meninggalkan bilik tersebut, namun nafsu dan bisikan suara 'suami'nya terus mendorong dan memerintahkannya supaya terus berada didalam bilik tersebut. Terus menikmati maksiat dan zina yg bakal berlaku.

Rohana meneruskan langkahnya, mulai duduk dihujung sisi katil didalam bilik tersebut. Kakinya dibuka, dikangkang seluas mungkin didalam skirt mini ketat yg dipakainya. Kedua-dua tangannya tersandar kebelakang, mendadakan teteknya kehadapan, sambil bibirnya terus mengukirkan senyuman nakal dan gatal. Matanya melirik manja kearah kedua-dua org jantan yg sedang berdiri dihadapannya, memberi isyarat, undangan supaya mereka meratah tubuh yg dihidangkan oleh Rohana dihadapan mereka. Terasa pukinya mulai terkemut-kemut, lembab dibasahi air nafsu. Nafsu yg sudah menjadi tuhan didalam diri Rohana. Kenikmatan duniawi itu mahu dinikmatinya dengan segera.

Kedua-dua jantan itu, Joe dan Riz turut sama tersenyum. Senyuman yg tidak jauh berbeza dengan senyuman yg terukir di bibir Rohana. Nafsu mereka juga sudah meronta-ronta, mahu menikmati tubuh dan lubang betina yg sudah menyerah dihadapan mereka itu. Apatah lagi betina seksi itu sendiri yg memulakan langkah, mula mengusap lembut dan mengoda bonjolan batang pelir disebalik seluar jeans yg dipakai mereka, sambil memberikan jelingan dan senyuman gatal kepada mereka berdua.

Joe dan Riz mula menarik, membuka baju yg sedang dipakai oleh mereka, sambil membiarkan seluar yg dipakai mereka dibuka oleh betina dihadapan mereka mengunakan kedua-dua belah tangan betina tersebut. Kiri kanan, sambil mata betina itu tidak lepas dari memandang kearah mereka berdua dengan pandangan yg begitu genit sekali.

" Bagus Ana... Belai batang pelir jantan-jantan tu macam Ana belai batang pelir abang... Nikmati syurga dunia yg bakal Ana rasa nanti..."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 04, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bisikan NafsuWhere stories live. Discover now