¡Hola poníkos!
Dovolte mi klisny a hřebci, abych si mohla poprvé a naposledy zatleskat, protože se mi oficiálně povedlo napsat takový název kapitoly, že z něj vůbec nic nevyčtete!!(°o°)
*Zmateně tleská rukama a skáče po pokoji jako ožralý klokan, přičemž se kopne do malíčku o roh postele a začne vřískat tak brutálně nahlas, až její sousedka, venčící svého pejska přímo pod oknem jejího pokoje, dostane mrtvici*
Echechehmmmmmmmm, navrhuji se přesunout přímo k tématu téhle kapitoly. :'D
Takže!!!
Jelikož jsem dostala takovou tu kreslící náladu a nějak mám hroznou chuť experimentovat , tak jsem se rozhodla vám nabídnout (poprosit vás až na kolena, ať se zapojíte a dáte mi šanci ukázat, že nejsem jenom existenční omyl) vás nakreslit!Není to skvělé??! (⁰o⁰)
(Stejně se vsadím, že jste teď složili hlavu do dlaní, prootočili panenkami a přemýšlíte, jak je vůbec možné, že někdo napíše takovou kravinu ಥ‿ಥ ).
Takže!!!!!!
Zde je base (protože jsem neschopná mula, co nedokáže nic digitálně nakreslit bez předlohy) a vy mi (prosím prosím, smutná očička :( ) napište do komentářů, jaké byste chtěli být číslo.
Takové ty kecy o tom, že beru prvních šest si tu netroufám napsat protože stejně si to přiznejme,KDO BY SE ODE MNE CHTĚL NECHAT NAKRESLIT?
SPRÁVNĚ!
N
I
K
D
O
!*Začne "zpívat" 'Say something'*
Tak, a to je pro dnešek všechno, přeji vám hodně úspěchů ve školním roce a ať nepropadnete z matiky! :D
(Protože já nejspíš jo, protože po dnešku, kdy jsem měla tu čest poznat mého nového profesora, tak mám pocit, že tenhle školní rok nemám šanci přežít)!
Loučím se s vámi mí přátelé, uvidíme se příště!
🖤 Lékorka 🖤
Update:
1)Light_Comet
2)IceCat_
3)RainbowDaisy007
4)AlexandraVlkov
5)Death_Blood_13
6)_MoonlightJay_
ČTEŠ
~Tužka a Guma~
Acak"Tužka a guma" aneb ten nejpodivnější název pro "originální" knížku s mými (pokusy o) obrázky. Tato kniha funguje jako skladiště mých výplodů fantazie, od těch na papíře až po ty z displeje. 🏆#19 v "kresby" //1. 11. 2019// 🏆#12...