BÖLÜM:1

1K 22 16
                                    

Er kolejinin klasikleşmiş olan ''ilk 50'' sınavı için son 4 ayımı asosyal olarak yaşadım.Eğer sınavı kazanırsam bu yıla yani 11. sınıfa er kolejine başlıyacağım. İlk 50 sınavı benim geleceğime bağlı olan bir sınavdı. Bu sınava katılanlardan sadece 50 kişi er kolejinde tam bursu bi şekilde okumaya hak kazanıyor.Yataktan kalktım ve banyoya doğru ilerledim günlük rutinimi yaptıktan sonra odama dönüp üstüme salaş bir tişört ve altına buz rengi şortumu giydim ayağıma converslerimi geçirdim ve kahvaltı hazırlayan abimin yanına doğru ilerledim.Abim Cenk, üniversiteyi İstanbul'da kazandıktan sonra İzmir'deki ailem onun burda yalnız kalmaması için benim naklimide buraya aldırıp abimle istanbul'da yaşamaya başladık.

-Günaydın prenses

-Günaydın abicim owww mis gibi menemen koktuu abime bak bee

-Hı afiyet olsun sen bi kazanama şu ilk 50 yi ben o menemeni burnundan çıkartıcam

-Ya abi kazanıcam işte sen bana güvenmiyomusun.

-Benim dersim var çıkmam lazım çözemediğin soru olursa diğerlerine geçme onu çözmeye çalış kazanama bendimde seni dövmek için bahanem olsun.

-Sen merak etme abicim ben o sınavı kazanıcam sana bu zevki yaşatmıcağım.

-iyi hadi bakalım iyi şanslar görüşürüz.

Abim evden çıktı ve bende telefonumdan Alin'i aradım.Alin şirin sevecen bir kızdı.İstanbul'a ilk geldiğimde tek arkadaşım oydu.Şuandada en iyi arkadaşım.Telefonu açtı ve ;

-Nerdesiniz guluw.

-Bi sokak ötendeyiz canım kapıda bekle istersen.

-Şu Erkan amcadan allah razı olsun bi tek onun yanında adam akıllı konuşuyosun.

-Tamam Berna çık sen canım geldik biz.

Çantamı aldım ve dışarıya çıkıp kapıyı kapattım.Sokağın başında Alinlerin arabasını gördüm ve arabaya doğru ilerlerim

-Nasılsın Bernacım

-İyiyim Erkan amcacım siz nasılsınız

-İyiyim teşekkürler geç bakalım yoksa geç kalacaksınız.

-peki

Arabaya geçtim ve son bi kere mırıldanarak konuları tekrar ettim fakat bunun farkında değildim.

-Berna yeter yeter 4 ay boyunca senin mırıldandığın konularla sınava giricem.

-Öylemi Alin ?

-Yok baba espiri yapıyorum.

-Hı iyi iyi hadi geldik inin bakalım.

-Hadi görüşürüz Erkan amca

-Görüşürüz kızlar sınavdan sonra arayın beni gelirim almaya sizi.

Erkan amca araba ile uzaklaştıktan sonra ben hala kafamda konuları tekrar ediyodum ve Alin ;

-Az kalsın babam beni gırtlaklıyodu he ucuz yırttım.

-12 !!!

-Ne ?

-Aklımdaki sorunun cevabı 12 !! :D

-Kızım şurda sınava 8 dakika 5 saniye kalmış sen hala ....

-NEEE !!!!

-Ne ne ?

-Kızım koş daha sınıfları bulmadık !

Koşarak sınıflara gittik Alin'le ayrı sınıflardaydık.Karizmatik hoca optikleri dağıttıktan sonra optikleri 5 dakika içerisinde doldurmamız gerektiğini söyledi sonra da kitapçıkları dağıtıcakmış.Ben hemen ismimi yazdım.Herkese baktım gözlerinde ''bindik bi alamate gideceğiz inşallah er kolejine'' der gibi bir ifade vardı.Ben uyuklarken Karizmatik olan hocanın sınavın bitmesine 5 dakika kaldığını söylediğini ve isteyenlerin çıkabileceğini söylediğini duydum.Optiği ve kitapcığı teslim ettikten sonra sınıftan çıkıp okulun bahçesine indim henüz Alin çıkmamıştı.10 dakika bekledikten sonra çıktığını gördüm yüzü asıktı sanki.

Sen Benim ÖğrencimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin