Capitolul 12- Coșmar

34 4 2
                                    


                        𝒫𝒶𝓈𝓈𝒾𝑜𝓃𝒶𝓉𝑒 𝒻𝓇𝑜𝓂 𝓂𝒾𝓁𝑒𝓈 𝒶𝓌𝒶𝓎, 𝓅𝒶𝓈𝓈𝒾𝓋𝑒 𝓌𝒾𝓉h 𝓉𝒽𝑒  𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔𝓈 𝓎𝑜𝓊 𝓈𝒶𝓎  

𝕔𝕒𝕡𝕚𝕥𝕠𝕝𝕦𝕝 𝟙𝟚- ℂ𝕠𝕤𝕞𝕒r         

Gemetele si mișcările  de lângă mine ma trezesc. Îmi mijesc ochii spre ceasul de pe peretele dormitorului meu si văd că este ora trei dimineața.

Harry este întins pe partea stângă a patului și se foiește de zor. Îl privesc îngrijorata și îl zgudui ușor, dar acesta continuă să tremure. Sudoarea acestuia a udat fata de perna gri. Harry scoate un țipăt și eu tresar.

-- Harry! îi strig numele și mă pun peste el, zguduindu-l ușor. Numele meu iese din buzelele lui ca un suierat, iar eu il privesc uimită și ma dau jos de pe el, privindu-l cu ochii mariți și buzele intre-deschise.  Încep să îl zgudui, de data aceasta mai tare, iar acesta se trezește ridicându-se repede in fund.

  Mă vede și răsuflă ușurat ca mai apoi să se întindă spre mine și să mă ia in brațe. Îl  strâng cât de tare pot și îmi trec o mână prin buclele lui ude.

-- Ești Ok? îl întreb în timp ce mâna mea coboară  pe brațele lui pline de tatuaje, iar el dă din cap și își lovește fruntea de umărul meu.

-- Am avut un coșmar, nu e nimic grav. încearcă acesta să mă asigure. E imposibil să fi fost un simplu coșmar, era mult prea agitat și reacțiile lui îl trădează, dar la cum îl știu eu pe Harry, garantat nu va vorbi despre asta.

-- Te-aș putea trage de limbă, știu că nu-mi reziști. îi spun în glumă și acesta chicotește.

--  Ai mare dreptate iubito, nu-ți rezist.


***

  Versurile melodiei „Should I stay or should I go" se aud din sufragerie, iar scot un chichot mic și ies din cameră.

Sunt îmbrăcată într-o pereche de blugi negri mulați și o maletă de aceiași culoare, iar în picoare am o pereche de botine cu ținte.  Părul meu e prins într-o coadă în vârful capului, câteva șuvițe rămânându-mi pe față.

  Intru în bucătărie și îl văd pe Harry sprijinindu-se de blat, îmbrăcat în hainele lui întunecate, butonând telefonul. Mă vede și zâmbește, ca mai apoi să mă apuce de mână și să ieșim pe ușă împreună.

Intrăm pe ușile cantinei și ne îndreptăm spre bufet.

-- Du-te la masă, îți aduc eu ceva de mâncare. îmi spune Harry, iar eu dau din cap negativ.

-- Eh, mă descurc cu o farfurie. îi spun și el își dă ochii peste cap enervat, iar eu încep să râd.

Mă duc spre masa noastră obișnuită și observ că Zayn și Louis lipsesc.

-- Unde ți-a dispărut bărbatul? o întreb în glumă pe Perrie și mă așsez la masă. Aceasta își ridică ochii din farfurie și îmi zâmbește.

-- Bărbatul meu e plecat pe teren cu Louis și acum sunt singură și tristă. Încep să râd, iar Emery își dă ochii peste cap

-- Ești dependentă de fratele meu, dar nu te condamn. Harry vine și se așază lângă mine, spunând un ,,Bună dimineața" plictisit. Ia o gură din omleta mea și eu îl privesc urât. Crețul zâmbește și îmi dă un sărut mic pe buze, apoi încă unul și încă unul.

-- Vai, ce drăguți sunteți voi! spune Emery drăgăstos, iar Perrie  o aprobă.

-- Mda, doi porumbei pe-o balegă! îl aud pe Niall spunând și eu încep să râd, în timp ce Harry începe să îl înjure de toate cele pe Niall, care mai are puțin și rămâne fără aer, în timp ce Liam se uită dezamăgit la cei doi care au început să se bată cu mâncare.

-- Bă tâmpiților! Ați uitat că tre' să ajungem undeva? Aceștia se opresc și se uită unii la alții.

-- Unde mergeți? îl întreb confuză pe Harry, care își ștergea fața cu un șervețel.

-- Axel vrea să vorbim despre... ști tu, motivul pentru care ți-am făcut un oral seara trecută. spune acesta, iar eu îl lovesc uimită în umăr și simt cum obrajii mei încep să se înroșească

-- La dracu cu tine! Du-te, să nu te mai văd!

-- S-a făcut. îmi spune și apoi îmi sărută obrazul,ieșind pe ușă cu băiețtii după el.


***

-- Eh, la dracu cu asta! spune Emery și aruncă (,) cărțile pe masa de cafea din sufrageria lui Perrie și a lui Zayn. A pierdut din nou la Macao.

Încep să râd și mă întind spre bolul de floricele de pe canapea. Cabana lui Perrie și Zayn este foarte frumos decorată plină de poze cu cei doi și restul găștii.

-- Fetelor, trebuie să vă spun ceva.  o aud pe Perrie spunând și aceasta iese din bucătărie, cu o față serioasă. Se așază pe canapeua neagră și începe să se joace cu degetele absentă.

-- Perr, ce s-a întâmplat? o întreabă Emery, iar blonda începe să plângă isteric. O privesc îngrijorată  și o iau în brațe.

--  Nu mi-a venit luna asta. M-am panicat și am luat un test de sarcină seara trecută. E pozitiv. spune aceasta și scoate un test de sarcină pozitiv din buzunarul hanoracului.

o privesc șocată pe Emery, care are aceiași privire.

-- Perrie ești... încep spun, dar mă opresc. Zayn știe? o întreb, iar aceasta dă din cap negativ.

-- Mi-e frică  să îi spun. Nu știu dacă vrea un copil cu mine.

-- Nu spune asta, Zayn te iubește. îi spun și o iau în brațe, Emery ni se alătură.

-- Și în plus, dacă te rănește, îl rănesc eu pe el. spune Em și noi începem să râdem.

***

-- Și, ce ați făcut cât am fost noi plecați? întreabă Liam și se așază pe un fotoliu.

Mă uit când la Perrie,când la Emery și dau din cap negativ, zâmbind.

-- Ne-am jucat Macao. Emery e praf. le spun și Em îmi arată degetul mijlociu.

Harry se apropie de mine și mă ia de mână și mă sărută pe obraz, iar eu îi arunc un mic zâmbet  și îmi încolăcesc brațele în jurul gâtului său.  Ușa de la intrare este trântită și pe ea intră un Louis și un Zayn foarte nervoși . Blondul aruncă o foaie pe măsuța de cafea și eu o iau,desfăcând-o și încep să citesc.


„ Lucia e foarte frumoasă. Cred că voi începe cu ea. Styles, bucură-te cât mai ai timp."

Harry ia bucata de hârtie din mâna mea și o mototolește, aruncând-o pe jos nervos. Mă pun în spatele lui și îmi încolăcesc mâinile în jurul lui, acesta punându-și mâinile peste ale mele.


-- Ce dracu e asta? întrebă el furios.

-- Hbar n-am , dar e de rău. spune Zayn.

Mă uit spre Harry, care se uită la mine îngrijorat. Se pare că eu sunt următoare victimă.


--------------------------------------------------------------

Guess who's back after 12345 years? This girllllllllll =)))))

Capitol nou la Alaska curand.
aveti grija de voi, toată dragostea mea💕

Dependenții(h.s) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum