[356 slov]
[04.09.19]
Venovanie: JeonJasmiiine
Jimin ma odviezol k Jinovi domov, pred ich domom, stálo auto, ktoré sa podobalo tomu Taehyungovemu. Nútilo ma to mračiť sa."To je Taeho auto," potvrdila mi to a Jennie.
"Asi tu bude," pokrčila som ramenami a vystúpila z auta.
Prešla som k bráne a zazvonila, započula som hlas Eun, ktorá mi hneď otvorila a pozvala dnu.
"Mamka!" Zvítala ma Rina, hneď ako som vošla dnu.
"Ako si sa mala?"
"Výborne..." A začala mi opisovať, čo všetko robila s dvojičkami a ich rodičmi.
"Hey," privítal ma aj Taehyung, ktorý sedel rozvalený na pohovke, v tom drahom obleku, ktorý mal na svadbe a už bol zašpinený a od niečoho, čo som vážne nechcela vedieť.
"Ahojte!" Zvolala som.
Taehyung mi nevenoval žiaden pohľad, ale Jin a Eun áno. Privolali ma k sebe, zatiaľ čo ja som Rinu poslala hore k dvojičkám.
"Čo sa deje?"
"Prišiel nad ránom, zobudil nás a usadil sa tam a vyžiera všetky čipsy, chrumky a slané dobroty, čo doma máme, je v depke?" Ako keby sa ma to Jin pýtal.
"Musím s ním hovoriť," oznamila som im to a odišla za ním.
"Prišla si po Rinu?"
"Áno, ale aj nie," povzdychla som si, stočil svoj pohľad ku mne, bol tak... prázdny.
"Počuj, mala vy si ísť za Jiminom, určite vás čaká a-"
"Nečaká je s Jennie a mám pocit, že budú hľadať oblečenie pre nich dieťa," Taehyung sa rozkašľal, preto som prišla k nemu a začala ho búchať po chrbte.
Keď sa všetko vrátilo do normálu, usadila som sa blízko neho a vzala jeho ruku do tej mojej a položila si ju na bruško. No on ju rýchlo vytrhol.
"Moja manželka s ním otehotnela a dokonca aj tebe spravil decko! Vzal mi všetko! Nenávidím ho, neznášam! Do pekla, to ja si nezaslúžim šťas-"
"My dvaja čakáme spolu dieťa," prerušila som jeho zúfalý krik.
V jeho tvári sa objavil šok, padol na pohovku ku mne a díval sa na mňa ako keby som bola anjel, ktorý padol z neba.
"Prosím?"
"Ty a ja, čakáme ďalšie dieťa," pousmiala som sa a vzala som jeho ruku a zmova si ju položila na bruško, "Rina bude mať súrodenca."
YOU ARE READING
𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵 𝘣𝘶𝘵 𝘱𝘴𝘺𝘤𝘩𝘰
Fanfiction"Si sladká ako med, ale kur*vsky psycho." "Och môj Bože, Kim Taehyung zanadával." ©s_sanni [16.04.2019 - 05.09.2019] Kim Taehyung