11. časť

338 32 32
                                    

[784 slov]

[29.04.19]

S Taehyungom som sa nevidela celý zvyšok víkendu, taktiež ani s Yoongim a bola som najšťastnejšia, keď sa mi neozýval aj Jimin. Celú nedeľu som preležala v posteli a sledovala rôzne seriály a filmy. Pôvodne som chcela ísť na obed k Yoongimu, ale napokon som sa rozhodla nejsť, pretože ak by som po ceste stretla Taehyunga, nevedela by som, čo robiť.

V pondelok som sa zobudila pred budíkom, čo sa mi vôbec nestávalo, preto som stihla sprchu dokonca som aj raňajky jedla doma. Všetko som v pohode stíhala. Dokonca aj skoršiu mestskú, ktorou som sa dostala, skôr, do školy. Pred školou som si sukňu stiahla nižšie, aby som nedostala trest, pretože dnes znova mal službu pán Jung, keď ma videl len dvihol obočie a prešiel ma pohľadom od hora až dole.

„Viete, že to čo robíte, vyzerá perverzne?" Ruky som si založila na hrudi a uškrnula sa.

„Vieš, to je len pohľad, „neverím vlastným očiam," pretože tu sukňu máš správne," aj on si založil ruky na hrudi, ja som iba pokrčila ramenami, jednoducho som rezignovala, „no bež, aby si nemeškala."

Otočila som sa mu chrbtom a odišla do školy. Dostala som na svoje poschodie a už som videla dav pred triedou. Spočiatku ma to vážne nezaujímalo, ale keď som zbadala, Taeho hnedé vlasy a Jiminovú blonďavú šticu, tak som sa predrela cez dav.

„Čo sa to tu deje?" Zamračila som sa a ruky si založila na hrudi.

„Nejeb sa do toho, Yoona," pretočil očami Jimin.

„Prečo by som nemala? Zaujíma ma, čo chceš s mojím projektovým partnerom," dvihla som obočie a on sa uškrnul.

„Len projektový partner?" Pohodil vlasmi a uchechtol sa, „nie je to aj posteľový partner?" Znova dvihol obočie a uškrnul sa.

Pousmiala som sa nad ním, sklopila zrak a došla k nemu, keďže nebol vyšší moc odo mňa, tak som mu ruky položila na ramena a do ucha šepla, „mám otvoriť ústa a hovoriť?" Odstúpila som od neho a škodoradostne som sa usmiala na neho.

Bolo tu ticho, všetci čakali, čo spravím. „Otvor, čakám aká sračka z teba vyjde," hrdinsky sa zasmial.

„Na rozdiel od teba jemu nohy roztiahnem sama, nepotrebuje pritom hrubú silu," uškrnula som sa a ruky si založila na hrudi. Úsmev mu padol a ja som dvihla obočie.

„Čo to kurva?!" Ozval sa Jungkook, ktorý sa postavil na moju stranu, „ty si ju chcel znásilniť?!" Videla som ako sa pripravil jednu mi vraziť.

„Tak čo Jimin, stratil si slová?"

„Melieš tu sračky," ironicky sa zasmial.

„Vážne? Jimin," pristúpila som k nemu a dvihla jeho ruku, keďže mal tričko, bolo vidieť, že mal lakeť rozbitú, „a toto máš z čoho?" Pýtala som sa ho, „stavím sa, že ešte do včerajška si mal pri vajciach ľad, pretože ten kopanec bol silný. Neprišiel si o nich a o toho malého vtáka?" Pousmiala som sa a odstúpila od neho.

„Hovorí to o mne kurva, ktorá rozťahuje nohy každému, ktorí napíše. Spala si so mnou kvôli tomu, aby si zachránila toho kreténa, s ktorým robíš projekt, ale aká je pravda? Jebeš s ním, pretože to jediné ti ide," peru som vzala medzi zuby a snažila sa mlčať. Nadýchla som, ale v tom do mňa niekto štuchol, videla som Taeho ako k nemu pristúpil jednu mu do tváre vrazil a keďže bol v šoku, nebránil sa a dostal kopanec aj medzi nohy.

„Ešte raz to o nej povieš a-" Vzala som ho za ruku a naštvane ťahala za sebou, všetci sa mi uhli a on kráčal, neprotestoval.

Penilo to vo mne. Tiahla som ho za rukáv smerom hore na strechu školy. Rozrazila som dvere a jeho pustila. Podišla som k okraju a vydýchla.

„Yoona," začal a ja som sa k nemu otočila, keď videl aká som nahnevaná, sklopil zrak a zadíval sa na svoje topánky.

Iba som pokrútila hlavou, chcela som mu toľko toho povedať, ale nedokázala som zo seba nič dostať. Vydýchla som a obišla ho. Dostala som na prvé poschodie na dievčenské toalety a cez ne som utiekla zo školy.

Musela som byť sama, keď som sa dostala k sebe do bytu, tak som zabuchla dvere. Oprela sa o ne a neviem čo to do mňa vošlo ale rozplakala som sa.

Neplakala som často, teda skoro vôbec. Ale teraz som to potrebovala so seba vypustiť. Spomínajúc na to všetko, čo sa mi stalo.

Na smrť babičky.

Na smrť matky.

Na útek brata.

Na otca.

Na otca v base.

Z môjho plaču ma vyrušil mobil a niekoľko smsiek.

KOkotko_o: Videl som a počul to...

KOkotko_o: Išla si s Kimom prečo?

KOkotko_o: zvonilo, mala by si sa vrátiť.

KOkotko_o: počuj kde si???

KOkotko_o: povedal, že si zmizla a ani bu mu nepovedala.

KOkotko_o: Yoona kurva si v pohode?!

KOkotko_o: Kde do piče si ?!


Taehyung: Prepáč. 

𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵 𝘣𝘶𝘵 𝘱𝘴𝘺𝘤𝘩𝘰Donde viven las historias. Descúbrelo ahora