37. časť

228 24 11
                                    

[392 slov]

[05.09.19]

S Jiminom sme sa pripravili na dnešný večer, Rina ostala pri Yoongimu, lebo Jungkook mal svoje plány, podľa mňa mal rande, ale bránil sa tomu, vraj to nie je pravda.

Obliekla som si šaty, do ktorých som sa ledva navliekla, keďže už sa ukazovalo moje vypuklé bruško. Jimin si robil z toho srandu, ale vždy som na neho zagánila a povedala, že to poviem Jennie.

S Jennie sme sa zblížili, bola zábavná a začínala som ju mať  úprimne rada.

"Môžeme?" Prikývla som a spoločne sme vyšli von do auta.

"Kde budete bývať s Taem?"

Sama som nevedela, ešte sme sa o tom s Taem nebavili. 

"Neviem," pokrčila som ramenami.

"S Rinou sa ale budem môcť stýkať, že?" Zasmiala som sa, mal ju rád a ona jeho. Nemohla som im brániť. 

"Samozrejme," zasmiala som sa, "asi keď bude o niečo staršia jej povie-"

"Mala by si hneď," povzdychla som si.

"S Taem jej to spolu povieme," prikývol. 

Zvyšok cesty bol tichý. Až keď zaparkoval pred hotelom, kde sa konala večera prehovoril,: "Bude to v pohode."

Nebola som si tak istá.

Vošli sme dnu a prešli cez recepciu do salónku, ktorý bol pre nás rezervovaný. Privítali nás Jiminovi rodičia.  Keď ma zabala Eun a Taeho mamka rozbehli sa ku mne. Takže sme sa objímali a rozprávali sa o tom, čo sa udeje.

"Yoonie, prečo si mi to nepovedala? Pomohla by som ti, Eun mi ukázala, ako vyzerá malá Taerina," mala slzičky v očiach.

"Prepáčte mi to," objala som ju.

"Ale počula som, že Tae je šikovný v robení detí, takže už ča-" Bola prerušená Namjoonom, ktorý začal vidličkou búchať o vínový pohár.

Rozišli sme sa a ja som sa vydala k Jiminovi. Videla som ako Namjoon po mne hádzal nenávistné pohľady, ale zdržala som sa.

Už keď sme sedeli, Jimin sa postavi a znova sa pokúšal prilákať pozornosť.

"Mali by sme si pripiť v prvom rade na dobré vzťahy, za spoluprácu," videla som ako Taeho otec prikyvoval, "a za druhé na naše manželku, Yoonu a Jennie, ktoré sú tehotné!" Videla som ako Namjoonovi zabehlo a Tae sa na tom zabával.

Všetci si pripili alkoholom, okrem mňa a Jennie, ktoré sme sa usmievali.

Ide to zatiaľ dobre.

Po obede, nastala chvíľka, kedy sa  Jimin znova postavil a získal si pozornosť. 

"Čo je to tentokrát?" Pýtal sa otrávene Namjoon.

Jimin sa uškrnul, "pripime si na rozvody."

𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵 𝘣𝘶𝘵 𝘱𝘴𝘺𝘤𝘩𝘰Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz