[1052 slov]
[29.04.19]
UPOZORNENIE: SEXUÁLNY OBSAH!!!
Chcem venovať kamarátke, ktorá dnešok mala náročný! ♥ Áno, táto je pre teba, zlato! ♥
Celý deň som preležala v posteli, trošku som si aj pospala a večer, po sprche som znova bola unavená. Bola som rozhodnutá ísť spať, keď ma prebudil niekto kto klopal. Musela som sa zamračiť, nikoho som nečakala a bolo dosť veľa hodín.
S povzdychom som išla k dverám a pozrela sa kto tam je, prekvapilo ma, že tam bol on. Pozeral sa na svoje topánky a nimi kopal do rohožky. Prudko som otvorila dvere, hneď keď som ich otvorila, pozrel sa na mňa. Doširoka sa usmial a roztiahol ruky a objal ma.
„Taehyungiemu si chýbala," bol v školskej uniforme a bol cítiť alkoholom.
„Čo tu robíš? A ako vieš, kde bývam."
„Yoongi," vydýchol mi do krku.
Povzdychla som si a potiahla ho dnu, zabuchla som za nami dvere a nechala sa objímať od neho. Viac ma tískal k nemu a dokonca mi rukou začal prechádzať po chrbte.
„Prečo si tu prišiel?" Odtiahol sa, ruky mi položil na ramená.
„Lebo ťa mám rád, záleží mi na tebe a bola si smutná potom, čo som spravil a tiež naštvaná a ja som nechcel ťa nechať, preto som," povzdychol si, „pýtal sa Yoongiho, kde bývaš, ale potom ma presvedčil, aby sme išli piť a tak napokon mi povedal, že mi povie adresu, ale to som už bol trošku opitý," našpúlil pery, „keď som s tebou a s ním tak pijem viac! Asi by som mal sa s vami prestať rozprávať!" Zachichotal sa, načo som si len povzdychla, „Povedal som niečo zlé?" Smutne sa pýtal.
„Taehyungie, ale povedal si, že chceš dievča iné ako ja a-"
„Oľutoval som to hneď, keď som to povedal, cítil som sa tak sám a odrazu som sa ani nesmial, spomenul som si na večer, ako sme sa zabávali pri filme a-" povzdychol si, „a nemám kamarátov a-" posmutnel.
„Chce TaeTae pusinku?" Iba s úsmevom na perách prikývol. Musela som sa pousmiať nad tým, aký bol roztomilý. Dvihla som na špičky a venovala mu detskú pusu na pery, zamrnčal, pretože chcel viac.
„Viac," znova nahodil ten svoj smutný kukuč.
„Po sprche, umyješ si zuby a naješ sa, dobre?" Našpúlil pery.
„Ale keď pôjdeš so mnou." Iba som prikývla.
Pomohla som mu do kúpeľne, rovnako ako mu aj pomohla vyzliecť. Nahý sa oprel o práčku a zadíval sa na mňa, keďže som mu pripravovala vodu.
„Ideš so mnou dnu," stisol ma vo svojom objatí, svoju hruď nalepil na môj chrbát a tvár zaboril do vlasov, „ešte máš vlhké vlasy," mohla by som si tipovať a tipovala by som správne, keďže sa mračil.
„Tesne predtým ako si prišiel, som bola v sprche," otočila som sa k nemu. Jeho ruky padli na moje boky a pomaly mi vyhrnul tričko pritom medzi pery vtiahol svoju spodnú peru. Mlstne sa na mňa díval a ja som mu dovolila všetko. Stiahol zo mňa tričko, pod ktorým som nemala nič, prešiel ma pohľadom, tričko hodil na zem a jeho ruky znova zablúdili k mojím bokom a stiahol zo mňa nohavičky, ktoré padli na zem.
„Si tak krásna, nerozumiem ako môžeš chceš mňa nie som-" Prerušila som ho bozkom a on mi ho opätoval. Pomaly sme prešli do sprchy a ja som na nás pustila vodu.
„Si úžasný, Tae, ty si to možno neuvedomuješ, ale väčšina dievčat, by chcela a chce teba, pretože si neuveriteľne roztomilý," šepla som mu do pier.
Natisol ma na stenu, ruky mi obmotal okolo tela a bozky sa stali vášnivejšími. Svoje ruky som mu obmotala okolo krku a prsty zaborila do vlhkých vlasov. Cítila som, ako ho to začína vzrušovať ale nebol jediní.
„Yoona," vzdychol mi do pier.
„Prosíš si niečo, baby?" Odtiahol sa odo mňa, len aby sa mi zadíval do očí a jemne prikývol, „veríš mi?" Znova prikývol.
Ruky som položila na jeho ramená a pretočila sa s ním, teraz bol on opretý o stenu, hľadeli sme si do očí, priložila som pery na jeho hruď, kde som mu nechala pár vlhkých bozkov a postupne išla dole.
Kľakla som si na zem, vzala jeho pýchu do ruky a zadívala sa do jeho tváre. Prešla som rukou po jeho juniorovi a zavzdychal. Venovala som mu bozk na špičku a mohla som vidieť ako si zakúsil do pery, pomaly som jazykom prešla okolo špičky a on privrel oči a hlasno zavzdychal. Neodolala som a tak som si ho vzala do úst a pomaly začala hlavou hýbať. Snažila som sa tak veľmi ako ešte nikdy, záležalo mi na tom, aby prežil to čo ešte s nikým, že mu nikto ešte nespraví tak dobre ako ja teraz.
„Yoona ja myslím-" Vydýchol a ja som sa snažila spomaliť, čo sa mu nepáčilo, pretože zamrnčal. Zdola som sa na neho dívala on sa díval na mňa, keď som ucítila jeho orgazmus v ústa, privrel oči, prehltla som to a oblízala si pery, postavila som sa k nemu a dívala sa do jeho tváre.
„Umyjeme ťa," pousmiala som sa a vzala do rúk Yoongiho sprchový a natisla si na ruku dávku.
„Pusinka," zasmiala som sa venovala mu detskú pusu na pery.
Začala som rukami prechádzať po jeho hrudi a postupne po celom jeho tele. Vodou som ho osprchovala a potom sme spoločne vyšli von. Pomohla som mu utrieť sa a umyť zuby. Obliekol si boxerky a spolu sme sa presunuli do postele. Ľahol si a mňa stiahol na svoju hruď, ruku mal okolo mňa, nohy prepletené, venoval mi bozky do vlasov a ja som mu kreslila krúžky po hrudi.
„Ako ti to mám vrátiť, keď to neviem?" Zamračila som sa a dvihla sa.
„Prosím?"
„Ty si tak skúsená a ja nie a-"
Umlčala som ho bozkom, vyliezla na neho, ruky si obtočil okolo mňa, zatiaľ, čo ja som ich mala na jeho lícach. Bozky mi opätoval, dokonca si trúfol zájsť rukami pod tričko a prechádzať mi po nahej koži.
„Naučím ťa, čo žena miluje, ak chceš," vydýchla som mu do pier, „ale viac by sa mi páčilo, ak by si ostal takto nevinný a neskúsený."
„To ale nie je fér, ty vieš všetko a ja-"
„Ver mi Tae, chcela by som byť rovnako nevinná ako ty, ale nejde to." Zliezla som z neho a povzdychla si.
„Prečo?"
„Porozprávame sa o tom inokedy, TaeTae," pousmiala som sa.
„Keď budeme spolu chodiť? Povieš mi, prečo si taká?"
„Áno," prikývla som, „ale teraz poďme spať."
Stiahol ma k sebe a spolu v objatí sme zaspali.
ČTEŠ
𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵 𝘣𝘶𝘵 𝘱𝘴𝘺𝘤𝘩𝘰
Fanfikce"Si sladká ako med, ale kur*vsky psycho." "Och môj Bože, Kim Taehyung zanadával." ©s_sanni [16.04.2019 - 05.09.2019] Kim Taehyung